Prowleri 28.11.2003 16:03:50 | |
---|
Kävin itsekin sitten kys. valakolakin pokkaamassa fiinissä puvussa. Kalavale-korun kalvosinnapit ja kaik. Ja lahjoittivathan kirjankin, muka "hyvästä reaalin biologian ja maantiedon suorituksesta" mutta epäilen että oikeasti tarkoitus on pitää edes hetki poijes pahanteosta. Mutta kuitenni, onnea muillekki sankareille jotka ovat ehtineet ylioppiloitua tänään! Hähähä. -Jami |
Veikko 28.11.2003 16:06:50 | |
---|
Yeah, onnea vaan. Sitä tarvitaan. "Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä) |
Bonham 28.11.2003 16:12:18 | |
---|
Yeah, onnea vaan. Sitä tarvitaan. Ja känni päälle:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
jannu 28.11.2003 16:12:56 | |
---|
Onnea! Tee oikea valinta! Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
BaariMikko 29.11.2003 03:34:15 | |
---|
Jaa, jossain päin juhlitaan etuajassa! Itsellä kekkerit viikon päästä. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Mia 29.11.2003 23:59:51 | |
---|
Jaa, jossain päin juhlitaan etuajassa! Itsellä kekkerit viikon päästä. Sama juttu. In the world where you can be anything-be yourself. |
Nuuskamuikkunen 30.11.2003 00:13:16 | |
---|
Onnea, todellakin. Pitäisi vielä matematiikka keväällä kirjoittaa, mutta sitten minäkin häpäisen itseni laittamalla ensimmäistä kertaa puvun päälle. Vai pitäisiköhän hommata sellainen smokki t-paita.... Kahvi on hyvää. |
driftwood 30.11.2003 02:37:52 | |
---|
Minusta tuleekin ylioppilas vasta kahden viikon päästä, eli 13.12. |
chief 30.11.2003 04:44:22 | |
---|
Onnea, todellakin. Pitäisi vielä matematiikka keväällä kirjoittaa, mutta sitten minäkin häpäisen itseni laittamalla ensimmäistä kertaa puvun päälle. Vai pitäisiköhän hommata sellainen smokki t-paita.... Onnea vaan. Eihän puvussa ole mitään vikaa... Vai miksi sitä pitäisi hävetä? Voihan sitä muutakin pukea päälleen jos ei puku miellytä. |
mathias 30.11.2003 04:46:12 | |
---|
Onnea. Omasta ylioppilaspäivästäni en muista juuri mitään. Älä siis sinäkään. Olet sen ansainnut. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Saikkonen 30.11.2003 09:00:46 | |
---|
Onnea ylioppilaille! Pelastakaa tämä maa. |
Mc Ban 30.11.2003 09:51:51 | |
---|
Yeah!!!!!! Mun yksi frendi juhlii ylioppilasjuhliaan 11. päivä. Mutta mä en tiiä meenkö sinne. Vaikak kutsuttiinkin... Kun pitäs mennä vanhalle koululle, ja meikäpoika kun ei kouluun aio enää astua ikimaailmassa!!!! Prrrkele meikä on onnellinen kun on kouluajat takanapäin. Lopetin sen saatanan lukion kesken. Nykyään olen onnellinen duunari. |
Mc Ban 30.11.2003 09:53:51 | |
---|
Onnea, todellakin. Pitäisi vielä matematiikka keväällä kirjoittaa, mutta sitten minäkin häpäisen itseni laittamalla ensimmäistä kertaa puvun päälle. Vai pitäisiköhän hommata sellainen smokki t-paita.... Puku rules! Jos mä en ois duunari niin mä pitäisin pukua joka päivä. Mutta ei sitä tavallinen duuunari oikein kehtaa. |
noir 30.11.2003 11:18:59 | |
---|
Jeps, onea! Olette juuri suorittaneet tutkinnon, jolla pääsee suorittamaan uuden tutkinnon. Älkää ymmärtäkö väärin, jou-tutkinto ei ole ainoastaan hyvä valinta, se on paras. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Pelsi 01.12.2003 02:14:01 | |
---|
Jaa, jossain päin juhlitaan etuajassa! Itsellä kekkerit viikon päästä. Kuin myös. Loppuihan se paska sittenkin... "We eat metal and shit chains."
-Timo Tolkki, ja siltähän se vähän näyttääkin. |
BaariMikko 06.12.2003 16:08:33 (muokattu 06.12.2003 16:09:15) | |
---|
Nyt ei kyllä ole kovin freesi olo, mutta kerrankos sitä... EDIT: mullekin lykkäsivät kirjan, "oppilaskuntatoiminnasta ja muusta" sain klassisen musiikin tietosanakirjan. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
lxi 06.12.2003 16:11:40 | |
---|
EDIT: mullekin lykkäsivät kirjan, "oppilaskuntatoiminnasta ja muusta" sain klassisen musiikin tietosanakirjan. No niin! Vähän sivistystä moiselle hippiprogehipille! Onnea vaan. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Härski 06.12.2003 16:32:05 | |
---|
Onnea ylioppilaille, muistakaa pitää sitä rumaa hattua aina päässä, älkääkä vaan menkö töihin... |
Pelsi 06.12.2003 17:37:32 | |
---|
No, nyt on nekin juhlat ohi. Sainpahan ainakin rahaa. "We eat metal and shit chains."
-Timo Tolkki, ja siltähän se vähän näyttääkin. |
Olo on todella epäfreesi. Oli aika rankat juhlat. Mutta helpotus on suuri, vihdoinkin se on ohi. Puhe tuli pidettyä ja stipendit pokattua - katsoivat parhaaksi antaa moisen suorituksestani englannin kielen YO-kokeessa sekä hyvästä yleissuorituksesta. Jipii! Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille. |