Aihe: Giga ilmaista kotisivutilaa
1 2 3 4 5 6
Timo JM
02.01.2007 19:22:32

Aika pers..stä toi kyllä on. Kuukauden olen jo odottanut palvelimelle pääsyä.
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido
Timo JM
03.01.2007 17:37:26

Eihän tuo johdu siitä salasana-häröstä?

Ei johdu. Salasanan vaihtoa on kokeiltu ja kaikki mahdollinen tsekattu moneen kertaan. Eihän tuolta sivulta löydy edes kohtaa mistä sais poistettua itsensä ja yritettyä uudestaan. Muutenkin siellä puhutaan ominaisuuksista joita ei ole "vielä" käytössä tai tulee "lähipäivinä" käyttöön. Katteettomista lupauksista puhuminen alkaa olla vähitellen aiheellista. Kyllä ensin pitäisi saada homma pelaamaan ja vasta sitten alkaa puhumaan niistä.
juuso a
03.01.2007 17:44:07

Eipä ole mullakaan mitään ongelmia ollut.
Mohla
04.01.2007 09:15:25

Ei johdu. Salasanan vaihtoa on kokeiltu ja kaikki mahdollinen tsekattu moneen kertaan. Eihän tuolta sivulta löydy edes kohtaa mistä sais poistettua itsensä ja yritettyä uudestaan. Muutenkin siellä puhutaan ominaisuuksista joita ei ole "vielä" käytössä tai tulee "lähipäivinä" käyttöön. Katteettomista lupauksista puhuminen alkaa olla vähitellen aiheellista. Kyllä ensin pitäisi saada homma pelaamaan ja vasta sitten alkaa puhumaan niistä.

Joo, tuo on kyllä totta. Vähän tuosta on kyllä tullut sellainen olo, että on ihme kiire saada äkkiä palvelu tarjolle, ennenkuin se on saatu toimivaksi. Nuo palvelut joita ei edelleenkään ole saatu toimintaan alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään.

Onneks mun käyttöön on tähän saakka kuitenkin kelvannut.

Ai niin, oletko Timo kokeillut postata tonne personalin omalle foorumille asiasta? (Toisaalta, tällaiseen palveluun kuuluisi, että se toimisi ilman foorumeille postailuja.)
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Timo JM
04.01.2007 10:10:05

Ai niin, oletko Timo kokeillut postata tonne personalin omalle foorumille asiasta? (Toisaalta, tällaiseen palveluun kuuluisi, että se toimisi ilman foorumeille postailuja.)

Monta kertaa ja eilen panin niille suoraan sähköpostiakin.
Timo JM
12.02.2007 14:17:46

Tätä kirjoittaessa tuolla ei toimi mikään. Ei aukea edes operaattorin omat sivut. http://www.personal.fi/ Mitenkäs muilla?
juuso a
12.02.2007 15:10:42

Ihan hyvin se toimii. Vissiin joku palvelin vaihdettu joka aiheutti väliaikaisen katkoksen palvelussa.

http://forum.personal.fi/viewtopic.php?t=82
Torniojaws
08.03.2007 10:32:59 (muokattu 08.03.2007 23:56:15)

Nyt se on jo toista päivää poikki. Ei edes heidän oma tukiforum toimi. Ainoastaan itse päädomain personal.fi toimii, käyttäjien kotisivut eivät ollenkaan.

Edit:
Tänään kävi taas päällä muutaman tunnin ajan, mutta nyt on jälleen täysin poikki. Pääsivuilla ei edelleenkään mainita yhtään mitään.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Timo JM
23.03.2007 01:55:13

Jaahas, jo parin päivän ajan on koko Personal.fi ollut down. Jokohan tuli seinä eteen?
juuso a
23.03.2007 02:45:22 (muokattu 23.03.2007 02:50:33)

Jaahas, jo parin päivän ajan on koko Personal.fi ollut down. Jokohan tuli seinä eteen?

Ainakaan eivät pahemmin vaivaudu ilmoittelemaan noista katkoksista. Joku massasähköposti olisi ihan hyvä lähettää kaikille käyttäjille, kun palvelu tuntuu aina yhtäkkiä katkeavan. Nyt ei taas tiedä missä mennään.
Torniojaws
23.03.2007 12:15:26

Alkaa vähitellen loppua usko. Vaikka onkin ilmainen, niin ei se niin mene, että pidetään palvelua yllä silloin kun huvittaa. Varsinkin jos yrittävät tuota hommaa laajentaa tulevaisuudessa.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Naq
25.03.2007 14:24:46

Viidettä päivää jo nurin?
Torniojaws
25.03.2007 19:13:48

Viidettä päivää jo nurin?

Se on susi.
Naq
25.03.2007 19:23:17

Se on susi.

ARGH! Onkos vastaavia kotimaisia palveluja tullut vastaan?
Mohla
25.03.2007 19:29:16

Joo, alkaa kyllä ottaa päästä pikkuhiljaa kun ei mitään tietoa missä mennään, eikä mikään toimi...
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Naq
27.03.2007 16:29:53

No nyt toimii taas. Jihuu!

Foorumi ei tosin vieläkään.. Pelkäävätköhän pojat tiukkaa palautetta? :)
Torniojaws
28.03.2007 08:48:29

Foorumi ei tosin vieläkään.. Pelkäävätköhän pojat tiukkaa palautetta? :)

Näin taitaa olla, sillä aina katkojen jälkeen *kaikki* muut toimivat, paitsi heidän tukiforumi ;)
Timo JM
11.04.2007 23:49:17

...ja taaskaan ei toimi! Grrr!!!
juuso a
15.04.2007 13:44:03

Näinköhän tämä palvelu päättyi lopullisesti..

Operaattorimme on sulkenut yhteyden palvelimelle. Syynä on valtava palvelinkohtainen liikenne josta operaattori on päättänyt alustavasti pyytää lisää rahaa erittäin paljon.

Tilanne on tullut meille yllätyksenä ja omat uudet palvelintilamme sekä -yhteytemme eivät ole vielä sen takia toimintavalmiita. Syitä on useita, mutta ne ovat kaikki meistä riippumattomia.

Neuvottelemme operaattorimme kanssa tilanteesta tulevien päivien aikana ja pyrimme saamaan jonkinlaisen sopimuksen aikaan mahdollisimman pian.

Terveisin ylläpito
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)