Niq 02.01.2007 23:43:10 | |
---|
Kys. heebo on ilmoittanut lopettaneensa foorumin käytön mm. täällä esiintyvän kaksinaismoralismin takia (Kiina-ASEM keskustelu, anyone?) ja kokee ettei tällä foorumilla ole mitään annettavaa hänelle. Harmi. Mukava mies elävässä elämässä ja foorumilla. Toisaalta ymmärrän, on täällä välillä semmosta hölmöilyä sekä vanhoilta että nuorilta fooruminkäyttäjiltä, että helppo jättää lukematta. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Ufipia löytyy! Ostin joskus Lahdesta uutena rumpusetin mukana. Ovat tällähetkellä treenikämpän nurkassa käyttämättömänä, koska olivat mulle vähän liian stydit. Tilalle hankin Byzanset joissa ei ole niin läpitunkeva ääni. Olen joskus aiemminkin peräänkuuluttanut olisiko kellään muilla tuota b-12 seriestä, joten täten julistan itseni suomen ainoaksi UFIP B-12 series symbaalisetin omistajaksi koska muita ko. peltisetin omistajia ei ole löytynyt. (vai löytyykö?) Kyselin tehtaalta sököpostilla tietoa ko sarjasta, mutta ilmoittivat, että sarja on korvattu tuotannossa tiger seriesillä, joten uusiakaan ei enää saa. EDIT: Tuolla omakuvassa on vielä Ufipit. Varo päätäsi?? |
Tindrum 03.01.2007 00:02:20 (muokattu 03.01.2007 00:02:57) | |
---|
Ufipia löytyy! Ostin joskus Lahdesta uutena rumpusetin mukana. Ovat tällähetkellä treenikämpän nurkassa käyttämättömänä, koska olivat mulle vähän liian stydit. Tilalle hankin Byzanset joissa ei ole niin läpitunkeva ääni. Jos ne on turhan panttina treeniksen nurkassa hyljättynä, niin laita pikaviestiä tai meiliä sitten kun etsit niille uutta rakastavaa kotia.... ; ) m©
Tiina Lymi on ihana. |
jimihenrik 03.01.2007 00:37:19 | |
---|
UFIP:a välittävät kaikki suomalaiset musiikkiliikkeet, joilla on Gretschin, Gibraltarin tai yleensä Silfverbergin edustukset. Sinne vaan kyselemään |
WonderBoy 03.01.2007 09:01:36 | |
---|
Itselläni roikkuu kattauksessa UFIPin Class-sarjan crasheja. Sopivat mukavasti Meinlin Byzance -sarjan kavereiksi. Kattauksestani löytyy sopivissa määrin kirkkautta ja aavistuksen tummempaa/pehmeämpää soundia. Ainoa oma pikkuvirheeni oli UFIP Bionic Seriesin haikka. Aikaisemmista ostoksistani sokaistuneena ostin haikat niitä kokeilematta. Itse olen varsin kevytkätinen soittaja ja minun käsittelyssä Bioniceista lähtee epämääräistä kilinää. Kaverini joka taas antaa kattaukselleen isolla kädellä sai haikoistani pirun hyvät soundit irti. Eli, tiedoksi niille joka hakevat kelpo haikkoja raskaampaan soittoon, kannattaa tsekata nuo Bionic-sarjan rojut. Voisinpa vaikka omani myydä... Eiku! |
kampela 03.01.2007 10:18:12 | |
---|
Hienoja peltejä! Tosin kestävyys ei ole omasta mielestä mitenkään parhaasta päästä, saundit kyllä. -Rytmi on havaitun äänen tapahtumia ajassa |
Epämuusikko 03.01.2007 11:56:00 | |
---|
ja kokee ettei tällä foorumilla ole mitään annettavaa hänelle. vaikeahan sen foorumin on mitään antaa, kun tietävät tyypit saavat perseilystä tarpeekseen ja häipyvät. Mutta Ufipilta olen muutaman hyvän riden ja haitsut nähnyt/kuullut. Ja sarja on ollut Natural. Eikä hintakaan vissiin päätä huimaa. Grooving hard or hardly grooving.
Bustard #1 |
Niskamies 03.01.2007 12:39:19 | |
---|
vaikeahan sen foorumin on mitään antaa, kun tietävät tyypit saavat perseilystä tarpeekseen ja häipyvät. Mutta Ufipilta olen muutaman hyvän riden ja haitsut nähnyt/kuullut. Ja sarja on ollut Natural. Eikä hintakaan vissiin päätä huimaa. Jep, 14" haikkojen ovh on muistaakseni 365e ja 20" riden n. 350e. Symbaalin hinnoissa siis. |
Jupi57 03.01.2007 21:42:02 | |
---|
K-sarja jää jälkeen. |
Niskamies 03.01.2007 21:47:16 | |
---|
K-sarja jää jälkeen. Mä olen vahvasti samaa mieltä. Zildjianit tuli kolkuteltua (paljon loistavia peltejä sielläkin, lähinnä K-sarja) ennen ostopäätöstä. Sulla on ilmeisesti isompikin läjä Ufippia? |
Jupi57 03.01.2007 22:04:40 (muokattu 03.01.2007 22:26:22) | |
---|
K-sarja jää jälkeen. Näin on. Melkein yhtä hyvä on toi K-sarjan 19 tuumainen. Seuraa lyhyt perusteluosiosia. odottakaa hetki. |
koera 03.01.2007 22:29:34 (muokattu 03.01.2007 22:43:42) | |
---|
Mulla löytyy yks kappale Ufippia, 20" Rough Series China. Nimi kertoo jo jotain saundistakin, aikas läpitunkeva ja äänekäs kaveri on tuo pelti. Jos jaksatte, nii kuunnelkaa ääninäytettä tosta: http://www.thedashband.com/mp3/The%20Dash%20-%2003%20-%20Home.mp3 Biisin keskivaiheilla, bassosoolon(!!!) jälkeen, kitarasoolon alla komppaan tohon kyseiseen chinaan. Tykkään kyllä ihan hulluna siitä saundista!! Edit. Ostin pellin muistaakseni v.2001 Viiking Musiikista, Kuopiosta. Hinta oli muistaakseni jossai muutaman sadan markan paikkeilla, eli ei todellakaan paljon. Pelottaa vaan hitosti, et millon tuo pelti alkaa halkeamaan, koska uutta ei varmaan tuppaa löytymään mistään.. Edit 2. eiku perkele onhan tuolla Ufipin sivuilla tuo Rough Series vielä olemassa!! Mahtava homma. |
Jupi57 03.01.2007 22:30:02 (muokattu 03.01.2007 22:32:27) | |
---|
Olen aina ollut Paiste-miehiä. Kuitenkinkin UFIPin Class-sarja on jotain ylitse muiden. Kokeilkaa, ystävät hyvät |
Narcosynthesis 04.01.2007 10:46:54 | |
---|
Ufipit on tosi hyväsoundisia ja makeita peltejä, omaan budjettiini nähden vain vielä himpun verran liian kalliita, varsinkin kun oman kokemukseni mukaan menevät ehkä hieman helpommin rikki kuin muut. Tarkoituksenani on kuitenkin uudistaa oma symbaalisetuppini (Ainakin kammottavan Paiste Alpha-sarjan osalta) Ufipeilla vielä tässä jonakin päivänä... |
HeavyMachinery 04.01.2007 11:11:32 | |
---|
Mulla oli tiger ride 22" Parasi pingi ja koviin heavyride ikänä ainut iso miinus oli se kello se oli niin paska ja onneton.... Taitaa olla nypheamfetamiinin omistuksessa nykyään...... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
VeeKoo 04.01.2007 13:07:52 (muokattu 04.01.2007 13:10:23) | |
---|
Mulla oli tiger ride 22" Parasi pingi ja koviin heavyride ikänä ainut iso miinus oli se kello se oli niin paska ja onneton.... Taitaa olla nypheamfetamiinin omistuksessa nykyään...... Kylkyl. Mut yks tahra timantissa ei minua haitttaa :) (vaikka ei se kello niin onneton ole, persoonallinen vain..) Forgive me father for my sins, forgive for the things I have done.
Hey! Just look at me I know the reason,
you just can't see it from that far. |
Niskamies 04.01.2007 13:20:28 | |
---|
|
Youni 04.01.2007 14:24:45 | |
---|
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Narcosynthesis 04.01.2007 14:44:05 | |
---|
Uudet tiikerit ovat aika villin näkösiä: http://www.ufip.com/en/02cymbalseries/cym-tiger.html Voi hyvänen aika...nyt iski ostoshysteria...nuo on pakko saada kaikki!:) Vaikka ehkä kuitenkin testaan varmaan vähäsen. Makean näköiset joka tapauksessa. Jos kuulostavat yhtä hyvältä kuin näyttävät niin pitänee investoida ja syödä loppukevät riisiä... |
Perseapina 04.01.2007 21:33:26 | |
---|
Jäsenkuvauksesta löytyvät omani. Erityisesti tykkään noista Natural-haikoista. Got my mojo workin' |