DethBanger 02.01.2007 15:58:03 | |
---|
Vihdoinkin joku kehtaa puuttua tähän :P E: Ainiin, ja jottei ihan OT:ksi menisi, niin sanottakoon, että Megadeth on hienoa musiikkia, ja että United Abominationsia odotetaan innolla. Mustainen tuotosten taso on pysynyt turvallisen tasaisena viime ajat, mutta vaihteeksi olisi mukavaa kuulla jotain oikeasti päät räjäyttävää tavaraa. Komppaan 100% :) kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Von Härskiburg 02.01.2007 16:28:51 | |
---|
Vihdoinkin joku kehtaa puuttua tähän :P E: Ainiin, ja jottei ihan OT:ksi menisi, niin sanottakoon, että Megadeth on hienoa musiikkia, ja että United Abominationsia odotetaan innolla. Mustainen tuotosten taso on pysynyt turvallisen tasaisena viime ajat, mutta vaihteeksi olisi mukavaa kuulla jotain oikeasti päät räjäyttävää tavaraa. Juurikin näin. Onhan tuo Gears of War varsin maittava kappale, mutta vähän liikaa tuttuja aineksia munsta. Ei siinä mitään, eiköhän tuo United Abominations tule joka tapauksessa hankittua. |
Brother Tohveli 02.01.2007 17:25:45 | |
---|
Viimeisin mun pään räjäyttänyt Megadeth-levy oli Cryptic Writings. Riskistä en pitänyt ja The World Needs A Hero sisälsi muutaman helmen ja sitten keskivertoja. The System Has Failed oli jo parempi, mutta ei se 1-5 tähden arvoasteikolla pääse nelosta korkeammalle mun kirjoissa. Eli on Megadethin tuotanto pysynyt muuten oikein hyvänä Riskiä lukuunottamatta. Se levy ei pääse muiden mun levyhyllyssä olevien Megadeth levyjen joukkoon, jollen mä joku päivä totu niin outoja fiiliksiä herättävään levyyn. |
Archt!!! |
bedlam 03.01.2007 09:07:02 | |
---|
Sauna Open Airissa -05 veti kyllä ihan pirun hyvin, eli TOIMI! Yksi parhaita keikkoja ikinä. Joo, en minäkään Oulun ja Tampereen keikoilla havainnut Daven vokalisoinnissa kyllä mitään moitittavaa. |
rakula 03.01.2007 14:25:53 | |
---|
Kovaan janoon menee nyt vaikka kääpiön virtsa, mut tällee ku maistelee ni ihan perse sivumaku nois lightlimuissa |
saha 03.01.2007 14:46:44 | |
---|
|
wah 03.01.2007 18:02:40 | |
---|
Rattlehead ja Five Magics Megadethin legendaarisia biisejä, joita harvemmin livenä kuulee ??? |
-mechanix- 03.01.2007 19:37:56 (muokattu 03.01.2007 20:41:11) | |
---|
Rattlehead ja Five Magics Megadethin legendaarisia biisejä, joita harvemmin livenä kuulee ??? Kyllä ne ainakin tuon Rattleheadin vetäsi Saunassa 05 ja muutenkin sillä edellisellä kiertueella, mutta eipä sitä vissiin aiemmin kauheasti ole soiteltu. Paitsi tietysti alkuaikoina, tai mistäpä minä mitään tietäisin.. |
kid ego 03.01.2007 21:13:52 | |
---|
En mä tiiä mikä siinä ei vaan iske, jotenki sellanen väsyny kurkkumörinä ei oikein iske. Okei, ajoittain ja välillä vokaalit kuulostaa Davella ihan jeessiltä, mutta en ikinä unohda sitä pätkää, missä Dave puhuu toiselle Davelle tyyliin jotain "Hello me, I'm real me!" tai jotain vastaavaa...oikeesti hyi vittu! Sweating Bullets on yksi meikän lemppareista. En tajunnut viittausta kurkkumörinään, mutta ymmärrän täysin jos Daven ääni ei miellytä. |
M4ss3 m/ 05.01.2007 21:14:38 (muokattu 05.01.2007 21:23:58) | |
---|
Aloin taas kuuntelemaan tätä kovimpaa Thrash bändiä sen toivossa että voisi opetella uusia biisejä:P Oi olenpa suosittu kun kaikki haluaa laittaa kommenttejani allekirjotukseen;) |
Tunttone 05.01.2007 21:20:19 | |
---|
Aloin taas kuuntelemaan tätä kovimpaa Trash bändiä sen toivossa että voisi opetella uusia biisejä:P Ai roskabändiä? |
M4ss3 m/ 05.01.2007 21:22:14 (muokattu 05.01.2007 21:24:08) | |
---|
Ei vaan Thrash metal bändiä koska sitähän se edusti. Vai? Oi olenpa suosittu kun kaikki haluaa laittaa kommenttejani allekirjotukseen;) |
DVD-SOITIN 05.01.2007 22:00:40 | |
---|
Ei vaan Thrash metal bändiä koska sitähän se edusti. Vai? *kröhöm* Viestin muokkaaminen näkyy kyllä *kröhöm* |
M4ss3 m/ 05.01.2007 22:04:12 | |
---|
Joo niin se näkyy mutta parempi se oli korjata;) Oi olenpa suosittu kun kaikki haluaa laittaa kommenttejani allekirjotukseen;) |
mathias 05.01.2007 22:34:16 | |
---|
No ostappa vaikka Rust in Peace. Taikka sitten Peace Sells... But Who's Buying? Jos kuningasriffejä haluat, löydät ne noilta levyiltä. |
Askorbiinihappo 05.01.2007 22:43:42 | |
---|
No ostappa vaikka Rust in Peace. Taikka sitten Peace Sells... But Who's Buying? Jos kuningasriffejä haluat, löydät ne noilta levyiltä. Niin, tai Countdown. Tai SFSGSW!. Tai Greatest Hits. Tai ihan sama,hyviä ne on kaikki. Mää sain ton So Farin joululahjaks, vähänkö on kunkku levy! Mielestäni Into The Lungs Of Hell ja sitä seuraava Set The World Afire, ja vielä sitä seuraava Anarchy In The U.K. ovat niin loistava kokonaisuus, että itku meinaa jo tirahtaa. Myös Mary Jane ja Liar ovat loiatavia kokonaisuuksia. Kovin on sotaan ja anarkiaan liittyvä levy, mutta tosin Megadethilta useammat biisit viittaavat juuri sotiin tai hirmuhallijitsijuuteen, tai sitten juuri anarkiaan. Lisäksi levyssä on myös Daven ääni käheimmillään (kova viinanjuonti, anyone?) , ja teistä en tiedä, mutta ite tykkään. Ja masse(ko?), tutustu ihmeessä, et tiedä mistä jäät paitsi jos et. Ainiin, ja kukaan ei ole vastannut mun kyssään, että juoko se Dave vielä, vai onko tehnyt Pappa Hetit ja siirtynyt raittiille tielle? Äänestä päättelisin, että juo. Olen kuulemma just se tyyppi,jonka omakuvaus on parhautta. |
mathias 05.01.2007 22:51:16 (muokattu 05.01.2007 22:51:49) | |
---|
Ainiin, ja kukaan ei ole vastannut mun kyssään, että juoko se Dave vielä, vai onko tehnyt Pappa Hetit ja siirtynyt raittiille tielle? Äänestä päättelisin, että juo. No mitäs väliä tuolla on? |
bedlam 05.01.2007 22:54:49 | |
---|
Niin, tai Countdown. Tai SFSGSW!. Tai Greatest Hits. Tai ihan sama,hyviä ne on kaikki. Mää sain ton So Farin joululahjaks, vähänkö on kunkku levy! Enpä ole koskaan muuten tuotakaan levyä kuunnellut, vaikka Cliff Burtonille kaiketi omistetusta In My Darkest Hour-viisusta kovasti tykkäsinkin silloin joskus. RIP-Countdown-Youthanasia-kolmikko on ainoa, joka on saanut jäädä hyllyä koristamaan, loput ovat häipyneet divariin jo. |
Askorbiinihappo 05.01.2007 22:57:10 | |
---|
No mitäs väliä tuolla on? No saahan sitä ihminen nyt kysyä, skibadiveinau. Olen kuulemma just se tyyppi,jonka omakuvaus on parhautta. |