Freakz 04.12.2003 13:32:11 (muokattu 04.12.2003 13:33:05) | |
---|
Ja näkyjään singellistan ykkösenä on Ripsipiirakka. Mä en helvetti voi tajuta miksi!!?? (tai no itse asiassa tiedän, että just joku v***n ripsipiirakka puree suomalaiseen v***njunttikansaan ku veitsi voihin.) Mut silti ottaa päähän et sellainen sonta myy.....!!!! EDIT: No okei, aika offtopic kuiteski... Aika on soittaa, aika on kuolla |
Freakz 04.12.2003 13:43:31 | |
---|
Ja toi raimssi ja pikku kee on ihan hirveää sontaa ja mä totisesti toivon, että jotenkin mun korvat säästyis tuolta pölyjutulta... (toiveajattelua luultavasti) Aika on soittaa, aika on kuolla |
Jingo 04.12.2003 14:56:23 | |
---|
Ja kohta raimssi tekee Mc pastan kanssa projektin. pasta raimssi. Huono juttu... Thump it or ill slap you |
Beelsebub 07.12.2003 07:49:34 | |
---|
Kuulin tätä Raimssia onneksi vasta ensimmäistä kertaa viimeisimmässä Top40 ohjelmassa. Ensin nauratti, mutta sitten kyllä meinasi tulla itku. Puuttumatta mitenkään sanoituksiin tai kaverin ääneen niin ihmettelen, miten tuollaiset taustat voivat mennä minkään levy-yhtiön seulasta läpi. Noin kauheaa paskaa en ole kyllä kuullut ikinä. Voisiko joku Raimssin levyn omistava kertoa, että kuka tähän uusimpaan sinkkubiisiin on tehnyt tämän elämää suuremman "sävellystyön". Itse räppäystä en oikein pysty kommentoimaan. Sanotaan vaikka, että en taida kuulua kohderyhmään. |
Beowulf 07.12.2003 09:07:45 | |
---|
Offtopic: Kai olette nähneet elokuvan NWH - Niggaz With Hats? Siis Spinal Tap -tyyliin tehty dokumentaarinen elokuva eräästä historian kovimmasta rap -ryhmästä. Jos ette ole kysiestä pätkää nähneet niin hommatkaahan pätkä käsiinne. I´ve been locked in a cage, created by myself... |
Raipe 07.12.2003 09:53:22 | |
---|
Offtopic: Kai olette nähneet elokuvan NWH - Niggaz With Hats? Siis Spinal Tap -tyyliin tehty dokumentaarinen elokuva eräästä historian kovimmasta rap -ryhmästä. Jos ette ole kysiestä pätkää nähneet niin hommatkaahan pätkä käsiinne. Olen nähnyt leffan ja se on aivan mahtava. Kertoisi vaan joku mistä sen saa DVD:nä. |
Raimssi: Aikaiset herätykset ja kuusi tuntiset koulupäivät saivat hermot kireelle.. Hoho. Aikaiset herätykset. Kuusi tuntiset koulupäivät. Hoho. Aamulla jäkätetään, tekee mieli jäädä lepään tää on vapaa maa ei saa määrää täällä ketään mutta pakko mikä pakko kouluun suunnistaa Ei voi olla totta. Ei saa. Ei. Olen järkyttynyt. Tähän väliin voisin lainata Viikatteen häpeän lyhtyä, mutta enpä taida kun olen sitä lainaillut jo niin kovin monesti. ...siellä virtaa patruunatasku puro ja sen varrella kasvaa mättäästä spadun koju
AST-jeesusteippi |
Playboy 07.12.2003 14:43:40 | |
---|
Voi itku sentään! Luin tässä putkeen tän koko Raimssi ja Pikku-Galileo aiheen ja ei voi muuta sanoo että nauroin koko ajan näille uljaille sotureille pulijokkuetelttahousuissaan.... Tämä kyseinen kärsimys vaivaa minua kotonakin, koska pikkusiskoni kuuntelee tätä nahka-G:tä.... |
Playboy 07.12.2003 15:02:25 | |
---|
Kaksi tuntinen dvd-kokoelma raimssi ja pikku-g...myis varmaan platinaa! |
Makuupussimies 07.12.2003 15:41:37 | |
---|
Raimssi: Hoho. Aikaiset herätykset. Kuusi tuntiset koulupäivät. Hoho.
Ei voi olla totta. Ei saa. Ei. Olen järkyttynyt. Tähän väliin voisin lainata Viikatteen häpeän lyhtyä, mutta enpä taida kun olen sitä lainaillut jo niin kovin monesti. Ei helvetti... Mitähän tästäkin jätkästä tulee kun ei jaksa herätä 7.00 ja olla 6h koulussa. Tähän voisi jo sanoa että WUF "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
MetalliHippi 07.12.2003 15:42:40 | |
---|
Ei helvetti... Mitähän tästäkin jätkästä tulee kun ei jaksa herätä 7.00 ja olla 6h koulussa. Kaipa tuo muusikoksi tähtää. En minä tiedä, kunhan kirjoitan. |
hubidi 07.12.2003 16:16:09 | |
---|
Noh, ovatpa Pikku-G ja Raimssi jotain tajunneet. Nimittäin sen, että jos tehdään paskaa niin tehdään sitten kunnon paskaa. ''Jumala suunnitteli naisen päin helvettiä'' - J. Hynynen |
Juntunen 07.12.2003 17:17:12 | |
---|
Jumalaton kurmooootus tällä käynnissä. Huhhuh. Antakaahan lasten tehdä musiikkia rauhassa. Eihän sitä ole pakko kuunnella. Ostamisesta puhumattakaan. Ei taideta aivan kuulua kohderyhmään. Mualima muuttuu näjetsen. Nykyään suuri osa listamusiikista on suunnattu lapsille. Gimmelit ja raimssit sunmuut. Samaa sarjaa kun frööpelin palikat. |
Beelsebub 07.12.2003 19:29:10 | |
---|
Ei helvetti... Mitähän tästäkin jätkästä tulee kun ei jaksa herätä 7.00 ja olla 6h koulussa. Tähän voisi jo sanoa että WUF Mikäs ihme tuo nyt on. En minä vielä vähän yli kaksikymppisenäkään jaksanut herätä klo 7 ja olla kuutta tuntia koulussa. Niin no.. minusta tuli sitten tietojenkäsittelyn tradenomi, että toivotaan tälle Raimssille edes vähän parempaa tulevaisuutta. |
Makuupussimies 07.12.2003 19:32:30 | |
---|
Mikäs ihme tuo nyt on. En minä vielä vähän yli kaksikymppisenäkään jaksanut herätä klo 7 ja olla kuutta tuntia koulussa. Niin no.. minusta tuli sitten tietojenkäsittelyn tradenomi, että toivotaan tälle Raimssille edes vähän parempaa tulevaisuutta. Okei se nyt vaan oli herjausta huonoja sanoituksia kohtaan. Okei toivottavasti raimssi menestyy ja hänestä tulee biljonääri ja hänen musiikkinsa on ainoata musiikkia mitä maailmassa saa myydä. Kuitenkin osa ihmisistä myy laittomasti muuta musiikkia ja heidät teloitetaan julkisilla paikoilla mahdollisimman raa'asti. "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
mikko1 07.12.2003 20:21:08 | |
---|
tää raimssi oli jossain proskatessa tai skateSM:ssä heittelemässä jotain promotarroja, tuli suuri kiusaus käydä vähän avautumassa "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Jammy 08.12.2003 16:14:53 | |
---|
"Uutiset: Raimssin "Äänen Kuulen"-single pitää tiukasti sijaa 4. Suomen virallisella singlelistalla." Tämä alkaa olla jo pelottavaa. |
Nimismies 08.12.2003 16:47:13 | |
---|
"Uutiset: Raimssin "Äänen Kuulen"-single pitää tiukasti sijaa 4. Suomen virallisella singlelistalla." Tämä alkaa olla jo pelottavaa. Kyllähän kaveri taatusti ääniä kuulee: kilikilikilikilikilikili (kassakoneen kilinää) Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
Dee 08.12.2003 16:47:55 | |
---|
Kai jossain yhteiskonsertissa nähdään jatkossa raimssi ja pizza enricot jengeineen heittämässä settiä. Sopis kyllä yhteen, uskomatonta paskaa kumpikin ja naurettavaa pelleilyä! Jos osaisin sanoin kuvailla mitä tunnen räp-kulttuuria kohtaan nykyään niin kirjoittaisin sen tähän mutta en osaa "räpäyttää" tarpeeks hyvin. Säälittävää touhua. "Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp |
JuZuh 09.12.2003 21:06:46 | |
---|
pakko kysyä tähän väliin et kuinka moni teistä on perillä rapin ja hiphopin eroavaisuudesta?että mitä eroa on rapilla ja hiphopilla? |