DJ Spora 11.12.2006 23:36:29 | |
---|
Potkurikoneessa Latvian yllä Utenos-tölkkiä tyhjennän Tarjoilu koneessa toimii kyllä Uuden tilaan kun näen lentoemännän Kupla otsassa on kun laskeudutaan Jalat ristissä passia vilauttamaan Mutta kaikkihan hyvin nyt päättyä voi Olen Liettuassa ja ilakoin Pilies-kadulla käyn kävelyllä Pääni ympäriinsä pyörähtää Kaunista naista minihame yllä Korkokengissä vain hyörähtää Niska kipeänä on varsin pian Kaljatuopponen toki poistaa vian Siispä matkani viekin nyt Pub Horniin Taakse jää Gediminaan torni Ei kerrota muijalle että mä lähdin Vilnaan Vaihdoin kynttiläillalliset halpaan viinaan Ja kun Svyturysta suuhuni kaadan taas Olen iloinen kun rauha on maas Zalgiris-snapsilla täyttää voi pään Siispä niitä käyn tilaamaan Nälkäkin ehkä voi yllättää Zeppeliinit tilanteen silloin pelastaa Oi sä kaunis tarjoilija Lina Tuo Kalnapilis ja Sutkins-viinaa Sillä raha ei ongelmaa muodostakaan Tuohan lasku, nyt täällä tipataan Ei kerrota muijalle että mä lähdin Vilnaan Vaihdoin kynttiläillalliset halpaan viinaan Ja kun Svyturysta suuhuni kaadan taas Olen iloinen kun rauha on maas Ei kerrota muijalle että mä lähdin Vilnaan Vaihdoin kynttiläillalliset halpaan viinaan Ja kun Svyturysta suuhuni kaadan taas Olen iloinen kun rauha on maas |
Sistis 14.12.2006 12:06:57 | |
---|
Köyhän miehen Juicen tyylistä, hyväntahtoista tarinointia. Tekstillisesti vähän kömpelö, liekö tarkoituksellisesti? Vilna on kyllä hieno kaupunki, joten se ansaitsee biisin. Asiaa tässä tekstissä on paljonkin. Tulee oma reissu mieleen vähän turhankin hyvin. |
mugena 02.01.2007 02:09:41 | |
---|
Olenko ainoa, joka lukee aina tuon otsikon "Oodi Viinalle"? Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Olenko ainoa, joka lukee aina tuon otsikon "Oodi Viinalle"? et :) e:Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Sistis 03.01.2007 09:59:49 (muokattu 03.01.2007 10:00:39) | |
---|
Eipä tuo kai ole mitenkään väärin luettu. :) Ainakaan sisällöstä päätellen. Vilna on kyllä kiva kaupunki. edit: Olin näemmä kehunut jo Vilnaa aiemmin tässä ketjussa. Dementia tulee? |