Mistähän mie tämmösen sitten saisin? muutenkin kun täällä lapissa asustan niin tuolta pk-seudulta on vähän hankala lähteä hakemaan.. :o Mun mielestä oli kyllä todella hyvän näköinen ja hyvät speksit tossa :) Osaako kukaan sanoa nosita mikeistä mitään? taitavat olla passiivit. Soundatahan noita maahan tuo, mutta kyllä noita saa joka liikkeeseen ainakin tilaamalla, jos ei muuten jo hyllyssä ole. Noista mikeistä osaan sanoa hiukan, kun yhdessä kitarassa kerran nuo olivat. Eli mun korvaan ne on aika samanlaiset kuin niiden aktiivinen esikuva, eli Emg 81. Ja parhaitenhan nuo soveltuu heviin ja miksei muuhunkin, mutta siinä ne on omimmillaan. Eli minusta ainakin ihan hyvät mikit. That`s not talking, that´s mumbling! |
Soundatahan noita maahan tuo, mutta kyllä noita saa joka liikkeeseen ainakin tilaamalla, jos ei muuten jo hyllyssä ole. Noista mikeistä osaan sanoa hiukan, kun yhdessä kitarassa kerran nuo olivat. Eli mun korvaan ne on aika samanlaiset kuin niiden aktiivinen esikuva, eli Emg 81. Ja parhaitenhan nuo soveltuu heviin ja miksei muuhunkin, mutta siinä ne on omimmillaan. Eli minusta ainakin ihan hyvät mikit. joo mietinkin että kyllä semmosen vois esim. tuonne musiikkimestarille tilata mutta että kuinkahan paljon ne mahdollisesti nostaa sen hintaa siellä? |