Blue Moon 30.12.2006 15:42:40 | |
---|
Jani the Rock: Muuten tulee käytettyä tollasta ruudullista ns. pappahattua, jossa on lyhyt lippa. Se sopii tyyliin ja on hemmetin mukava. Merkiltään se on Wigens, Ruotsissa käsin tehty. Maksoi perkeleesti, mutta ajattelin että kaipa se sitten kestää ainakin 10 vuotta. Nyt se on käytössä jo kolmatta vuotta, joten eiköhän se ole jo maksanut ittensä takasin. Tommonen "old chap" lätsä on ihan ehdoton. Tyylikästä! |
Jani The Rock 30.12.2006 16:11:27 | |
---|
Tommonen "old chap" lätsä on ihan ehdoton. Tyylikästä! Tänks! 8) Nyt hommasin lisäksi tällasen: http://www.hattu.fi/kuvat/isoswjouni.jpg Tota ei kyllä millään sadekeleillä sun muissa myrskyissä pidetä, joten pappahattu on edelleen rautaa. Your funeral, my trial. |
Blue Moon 30.12.2006 16:59:16 (muokattu 30.12.2006 17:02:28) | |
---|
Tänks! 8) Eipä kestä, mulla on myös tuollainen, Irlannista ostettu, villakankaasta. Kovin lämpöisellä säällä ei vaan pysty pitämään, kuuppa hautuu. Nyt hommasin lisäksi tällasen: http://www.hattu.fi/kuvat/isoswjouni.jpg Tota ei kyllä millään sadekeleillä sun muissa myrskyissä pidetä, joten pappahattu on edelleen rautaa. Tyylikästä, edelleen. Tuollaisia olen myös katsellut mutta tarvis saada muut kledjut sopimaan tyyliin. Täältä löytysi myös hieno pöntönkansi: http://www.brentblack.com/ |
Jani The Rock 30.12.2006 18:39:25 (muokattu 30.12.2006 18:45:51) | |
---|
Tyylikästä, edelleen. Tuollaisia olen myös katsellut mutta tarvis saada muut kledjut sopimaan tyyliin. Se on kyllä totta että tyylinmukasuuden pitää säilyä. Mä olen tullut sen verran mukavuudenhaluiseksi että farkkuja en enää käytä, suorien housujen & chinosien kanssa toi mallaa hyvin. Ja missään lenkkareissa tai T-paidoissahan ei julkisilla paikoilla esiinnytä... Täältä löytysi myös hieno pöntönkansi: http://www.brentblack.com/ Tosi hienoja! Classic Fedora ja Monte Carlo varsinkin. Your funeral, my trial. |
TKT 30.12.2006 20:21:17 | |
---|
Paleleeko päätä? Ei kyllä palele. Vai käytätkö pipoa? Käytän kyllä. Tai korvaako joku toisenlainen päähine pipon? Tarpeeksi lauhalla käytän lippalakkia. Kerro mitä päässäsi on talvisin ja mikä on suhteesi siihen. Talvisin päässä on pipo, mutta jos on tarpeeksi lauha saatan jopa käyttää lippalakkia. Piponi on mummoni tekemä, propsit siitä mummolle. En kestäisi Kuusamon kylmiä talvia ilman pipoani. TuuKalTig |
Blue Moon 30.12.2006 21:04:27 | |
---|
Tosi hienoja! Classic Fedora ja Monte Carlo varsinkin. Jees, Derby olis kans magee. "Suits you, sir!" =) |
Jmvk 01.01.2007 02:44:41 | |
---|
Pipoa käytän, tosin kesäpipoa vieläkin.. Tykkään pitää pipoa, ihan muutenkin kuin ulkosalla, siks kesäpipoa pidänkin. Mut pitäs se talvipipo tonne pakkasille ostaa.. Ehdotuksia? vihreen nortin lopetus on valmistettu |
south_of_heaven 02.01.2007 02:31:14 | |
---|
Nykyään on tollanen omakuvan mukainen. itki south_of_heaven |
Hyvää pipoa on itse asiassa mielettömän vaikea hankkia. Tällä hetkellä käytössä on musta villainen pipo, jossa on sivussa musta villasta tehty kukka. Ihan hyvä pipo, mutta pakkasten tullessa täytynee hankkia paksumpi ja tuulta pitävämpi versio. |
Synnyttäjä 02.01.2007 15:28:36 | |
---|
Mulla on semmonen musta pipo, jossa lukee "Kotiteollisuus". Ostin sen Kotiteollisuuden keikalta. Makso 15e. Tuo on iha lämmin. Lisäksi löytyy punainen Independent-villapipo. Sit on tuo omakuvassa näkyvä Stam1na -armylippis, Volcomin, Adidaksen ja Billabongin flexfit-lippikset sekä Electricin verkkolippis. Joku noista useimmiten on päässä. Joo-o, onpa helvetin päähinefetissi minulla. ! |
Flow 03.01.2007 06:28:26 | |
---|
Pitikin tulla selaamaan tätä ketjua. Nyt haluan uuden hatun. When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Penasol 03.01.2007 18:07:16 | |
---|
Paleleeko päätä?Ei kun on hattu Vai käytätkö pipoa?En Tai korvaako joku toisenlainen päähine pipon?Jep Pipo on hieno juttu! Kerro mitä päässäsi on talvisin ja mikä on suhteesi siihen...Muutenkin epäonnistuneen junamatkan jälkeen rakas blackhawks-lätkäpiponi suoraan yhdeksänkymmentäluvulta jäi Joensuu-Helsinki -pendoliinoonMinullakin oli hyvä pipo, puna-musta villapipo, ja samoin kävi. Paitsi, että Kuopio-Suonenjoki -välille. Ikävää oli. Nykyvään ee oo pipova ollenkaan. Ukin vanhan hatun otin käyttööni. Seuroihin mennessä ja juhlatapauksissa sitä käytti lähinnä. http://muusikoiden.net/dyn/users/11178.jpgAlkaa olla jo aika paskana. Isosisko oli kiltti ja löysi vastaavan. Uutta voi käyttää arkihattuna ja vanhaa rymyhattuna ulkokänniseikkailuilla. "Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä"
Hörörh, örh. AKKK#9 |
sus 07.01.2007 16:28:36 | |
---|
Ei palele, hattu löytyy. Kaksi inkapipoa, toinen tyttöystävän ja toinen kaverin lahjoittama. Ensimmäisestä en ole kyllä varma onko se mun. Kotona tehtyjä ovat molemmat ja erittäin tyylikkäitä. Myös yksi vihreä pipo löytyy. Hemmetti, haluaisin tommosen "pappahatun", lippalakki on kai virallinen nimi. Toi Jorma on kanssa aika tyylikäs. sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. |
Skebaristi 09.01.2007 12:30:59 | |
---|
Talvella ihan tavallinen pipo. Kesäisin semmonen maksista ostettu musta lippis ilman mitään koristeita, paitsi BLS:n pinssi :P Huivia pidän myös toisinaan. "Sillä ei ole mitään merkitystä. On fiksusti tai ei. Bannia tulee aina." -Johtaja |
Czar 12.01.2007 08:48:51 (muokattu 12.01.2007 08:58:41) | |
---|
Mulla on suorastaan joku hattufetissi! Rakkaimmat päähineet ovat ehdottomasti samettinen lätsä ja "käärmeennahkainen" stetsoni. Muita mainitsemisen arvoisia lakkeja lienee tiikeriraitainen stetsoni (on komea!). Lätsä löytyy myös farkkuisena sekä nahkaisena "nahkahomo" versiona ;) Huopahattuja (kts. omakuva) on pari, olkisia yms lierihattuja varmaan viitisen kappaletta. Pari pipoa ja lippiskin toki on matkan varrella löytänyt tiensä vaatekomerooni, mutta harvemminpa moisia kapistuksia tulee käytettyä. Yhteensä reilu parikyt päähinettä kyllä löytyy. Ja lisää pitäisi saada. Silinteri olisi ihan must! Yläasteen historian opettaja väitti, että hattu päässä saa parempaa palvelua :) liekö sitten totta moinen. "Ooppera tapahtuu siksi, että suuri joukko asioita onnistuu ihmeen kautta olemaan menemättä vikaan. Se toimii vihan, rakkauden ja hermojen voimalla." Pratchettin Naamiohuveista. |
Juhani_ko 12.01.2007 08:59:02 | |
---|
Jostain pitäisi repäistä pakkasille sellainen isohko musta "rokkipipo". Ei vaan ole tullut missään vastaan. Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool. |
Stoghra 12.01.2007 12:32:54 | |
---|
Mullon joskus sellanen musta "hippipipo/rastapipo" (vaikkei oo rastoja). Siis sellanen helkkarin iso, ruttuun menevä päähine. Lippiskin oli, sellainen armytyylinen pitkälippainen, mutta kaverin serkku hävitti en kännipäissään >: ikävä sitä. Muuten huppu tai ei. Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Flow 13.01.2007 20:45:23 | |
---|
Hattu.fi:stä saapui nyt villakangas Jarmo niminen hattu. Jotenkin tuntuu, että ihmisiä huvittaa tämmöinen vanhanajan tyylinen hattu. Siinähän verkkareissaan nauravat sillä tämä on tullut jäädäkseen. Nyt vielä kasvatan tuon puolimetrisen parran niin aiheutan naurukuolemia kaupungilla. -Kuolema When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
wilzhu 16.01.2007 21:03:24 (muokattu 16.01.2007 21:03:39) | |
---|
Itsellä on UFFista ostettu hervottoman kokoinen pyöreä turkishattu, jota ei tosin voi pitää kuin pakkasella(Muuten aivan liian kuuma). Muistuttaa hieman turbaania. Elämä off. |
tuomittu 16.01.2007 22:55:37 (muokattu 16.01.2007 22:55:45) | |
---|
Mullon joskus sellanen musta "hippipipo/rastapipo" (vaikkei oo rastoja). Siis sellanen helkkarin iso, ruttuun menevä päähine. Tahtoo. Nyt on vain sellainen vähän isompi pipo, joka on sitten sillai mutkalla. Pakko käyttää pipoa melkein koko ajan (paitsi kotona) kun on niin halvatun törkeä letti! I broke my G-string while fingering a minor. |