Aihe: Sonyn soittimet ja SonicStage..
1 2
Cathi777
27.12.2006 21:18:41

Kun tuo ohjelma ei todellakaan ole mikään kovinkaan erikoinen niin onko kehitetty jotain keinoa jolla voitaisiin saada siirrettyä musiikkia Sonyn mp3-soittimiin jollain muulla ohjelmalla kuin tuolla. Eli onko jotain keinoa kiertää tuota noiden yhteiseloa? Olisin kovin kiitollinen jos jollain tähän vastaus olisi.
Only pop music can break my heart...
WanhaWetäjä
28.12.2006 00:09:51 (muokattu 28.12.2006 00:11:08)

Kun tuo ohjelma ei todellakaan ole mikään kovinkaan erikoinen niin onko kehitetty jotain keinoa jolla voitaisiin saada siirrettyä musiikkia Sonyn mp3-soittimiin jollain muulla ohjelmalla kuin tuolla. Eli onko jotain keinoa kiertää tuota noiden yhteiseloa? Olisin kovin kiitollinen jos jollain tähän vastaus olisi.

No just tuon samaisen ohjelman kanssa tappelin yhen päivän kun poika sai Sonyn ämppärin joululahjaksi...ohjekirjan ja manuaalin perusteella lienee ainut keino siirtää musaa Sonyn ämppäriin on tuolla softalla...?

Ei sitten millään meinannut onnistua biisien siirto iTunesista tuohon SonicStageen KUNNES rekistöröin soittimen, hain Sonyn sivuilta uusimman version (4.2)tuosta SonicStagesta...sitten homma pelitti ihan jees.

Tietty oishan se kiva jos sais suoraan iTunesista tuon tehtyä...en mä kyllä keskinyt miten...?
Ostan Casion kun täytän 50v...
keyboardplayer
28.12.2006 01:09:44

Sonyn stereot ostaessa tuli kanssa mukana kyseinen ohjelma. Koitin kerran ja poistin sen jälkeen...
Eikö tuo sitten käy ihan "normaaliin" tapaan klikkaamalla koneella olevaa mp3:a oikealla klikillä ja "lähetä"-> *asema johon usb on tökätty*?
noir
28.12.2006 09:53:10
Itsellä on Sonyn MD-soitin johon tuli mukana sama ohjelma. Kaiken muun kankeutensa ja kaatumisherkkyytensä lisäksi ohjelmalla on paha tapa ylläpitää monen gigatavun temppihakemistoa, joka ilmeisesti pitää itse tyhjentää.

Nykyään linux-käyttäjänä harmittaa, ettei Sonylla riitä resurssit ohjelmistotukeen. Pitää XP käynnistää jos haluaa levyille uutta musiikkia.
Knowledge is power, France is bacon.
Cathi777
28.12.2006 14:07:55

Sonyn stereot ostaessa tuli kanssa mukana kyseinen ohjelma. Koitin kerran ja poistin sen jälkeen...
Eikö tuo sitten käy ihan "normaaliin" tapaan klikkaamalla koneella olevaa mp3:a oikealla klikillä ja "lähetä"-> *asema johon usb on tökätty*?

Ikävä kyllä tuo ei onnistu tai siis soitin ei osaa soittaa niitä kappaleita, vaikka muuten kyllä tuolleen masamuistina toimiikin. Kun tosiaan tuo ohjelma itselläni tilttasi eikä sitä saa mitenkään toimimaan, vaikka oon yrittänyt monta kertaa uudelleen asentaa. Jouduin sen sitten tyttöystävän koneelle lataamaan, että pääsen siirtämään musiikkia omalle soittimelleni. Voi helkkari, että on hankalaksi tämäkin homma tehty, kiitos vaan Sony oli viimeinen kerta kun heiltä mitään ostan!
Quru
28.12.2006 16:05:59
Sonyn ohjelma on todellakin arsesta. Kerran käytin kun kaverille laitoin musiikkia ja tällä oli Sonyn soitin, jos jostain osuu asennus-cd käteeni niin se saattaa saada ikävän käsittelyn rautasahalta ja vasaralta...

iTunes on myöskin hiukan kaksipiippuinen ohjelma. Sinällään siinä ei juuri vikaa ole, mutta jos haluaisin ostaa jonkun muun kuin omppu-mp3-soittimen, niin hahhaa, eipäs onnistukaan ilman että siirrän koko musiikkikirjastoni jonkun toisen ohjelman hallintaa.
iTunesia kun olen tottunut käyttämään, en siitä mielelläni luopuisi, mutta varsinkin Samsungilla on joitan ikävän kiinnostavia mp3-soittimia...
WanhaWetäjä
28.12.2006 18:42:21

Ikävä kyllä tuo ei onnistu tai siis soitin ei osaa soittaa niitä kappaleita, vaikka muuten kyllä tuolleen masamuistina toimiikin. Kun tosiaan tuo ohjelma itselläni tilttasi eikä sitä saa mitenkään toimimaan, vaikka oon yrittänyt monta kertaa uudelleen asentaa. Jouduin sen sitten tyttöystävän koneelle lataamaan, että pääsen siirtämään musiikkia omalle soittimelleni. Voi helkkari, että on hankalaksi tämäkin homma tehty, kiitos vaan Sony oli viimeinen kerta kun heiltä mitään ostan!

Onko sulla tuo uusin versio 4.2?Ja onhan sulla Internet Explorer koneessa?Firevoxilla tms toi ei pelaa, siis noita päivityksiä ei ainakaan saa.
Cathi777
28.12.2006 19:46:28

Onko sulla tuo uusin versio 4.2?Ja onhan sulla Internet Explorer koneessa?Firevoxilla tms toi ei pelaa, siis noita päivityksiä ei ainakaan saa.

Joo, siis se ei ole päivityksistä kiinni vaan sitä, että kun sen käynnistää niin se alkaa vaan välkkymään eikä mitään pysty tekemään.
keyboardplayer
28.12.2006 20:53:44

Missä muodossa sulla on ne biisit koneella sitten? Ihmettelen kyllä jos ei mp3:a osaa soittaa :o
Cathi777
28.12.2006 21:05:11

Missä muodossa sulla on ne biisit koneella sitten? Ihmettelen kyllä jos ei mp3:a osaa soittaa :o

Se katsos ei tässä soittimessa toimi sillä tavalla. Kyllä siinä mp3:set soi, mutta ne pitää siirtää sillä sen omalla ohjelmalla.
WanhaWetäjä
29.12.2006 21:53:29

Menee vähän off topic...

Hommasin eilen tyttärelle iPodin ämppärin, vaan eipäs prkl iTunes suostunut asentuun koneelle!Tyttö yritti sitä asentaa monta tuntia eilen, mä tänään...KUNNES tytär teki mulle käyttäjätilin koneelleen kun lähti itse kylille, lupasin hommaa tutkailla.
Ja kas, sehän asentui oitis!Eli likan tiedostoissa on ilmeisesti jotain joka estää joidenkin ohjelmien asentumisen?...PC- maailma on ihmeellinen ja suorastaan peestä usein!
No, mulla on ollut Macci vuoden päivät, voin suositella!
noir
30.12.2006 13:56:51
Menee vähän off topic...

Hommasin eilen tyttärelle iPodin ämppärin, vaan eipäs prkl iTunes suostunut asentuun koneelle!Tyttö yritti sitä asentaa monta tuntia eilen, mä tänään...KUNNES tytär teki mulle käyttäjätilin koneelleen kun lähti itse kylille, lupasin hommaa tutkailla.
Ja kas, sehän asentui oitis!Eli likan tiedostoissa on ilmeisesti jotain joka estää joidenkin ohjelmien asentumisen?...PC- maailma on ihmeellinen ja suorastaan peestä usein!
No, mulla on ollut Macci vuoden päivät, voin suositella!

Tulipas tästä mieleeni, että vanhemmilla oli myös mp3-soittimen ohjelmiston kanssa ongelmia. Saivat kuitenkin lopulta asennettua sen, mutta onnistuminen johtui siitä, että asennusohjelma kaatui kesken. Ilmeisesti asennuksen loppuvaiheessa joku meni aina pieleen ja asennus poistettiin, mutta ohjelman kaatuminen jätti asennuksen koneelle ja kaikki toimi.

PC - probably the best keino menettää hermonsa in the world!
Niq
30.12.2006 19:52:26 (muokattu 02.01.2007 07:46:18)

PC - probably the best keino menettää hermonsa in the world!

Mitä pitää ostaa jotain paskoja soittimia jotka vaatii softaa. Normaali soitin:

1. Tökkää soitin usbiin
2. Siirrä musat soittimeen käyttäen resurssienhallintaa.

Jos käytössä siis WinXP ja soitin ei ole Sonyn tms. kökkösoitin joka on tehty epäkuntoiseksi jollain hölmöillä rajoituksilla.

EDIT: korjasin lauserakennetta ymmärrettävämpään suuntaan :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
noir
01.01.2007 22:21:07 (muokattu 01.01.2007 22:21:54)
Anteeksi, että jätän huomiotta muun viestin, jossa siinäkin on rutkasti asiavirheitä, mutta halusin vain mainita, että repesin aika pahasti tämän lauseen takia:

Jos käytössä siis WinXP eikä mikään Sonyn tms. kökkösoitin joka on tehty epäkuntoiseksi jollain hölmöillä rajoituksilla.
shovi
01.01.2007 22:30:41
Jos käytössä siis WinXP eikä mikään Sonyn tms. kökkösoitin joka on tehty epäkuntoiseksi jollain hölmöillä rajoituksilla.

Suosittelet siis WinXPtä korvaajaksi kaikille kökkösoittimille vai ainoastaan Sonyn kökkösoittimelle? Pitääpä harkita.
"Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla
noir
02.01.2007 10:24:59
Niin mitä asiavirheitä?

No vaikkapa. Kyllähän ne kaikki USB-soittimet softaa tarvitsee. Gramofoni ei tarvinne. Tiedä sitten. Tietoni eivät ehkä ole kattavat.

Ja jos asiaan?
Niq
02.01.2007 14:22:18

No vaikkapa. Kyllähän ne kaikki USB-soittimet softaa tarvitsee. Gramofoni ei tarvinne. Tiedä sitten. Tietoni eivät ehkä ole kattavat.

Kyllä ne muutamat mitä itse olen testaillut, ovat toimineet ihan samalla tavalla kuin normaalit muistitikut. Tuo on niin helppoa ja nopeaa että oikein täytyy ihmetellä miksi valmistajat yleensä viitsivät vaikeuttaa käyttäjien elämää, liekö sitten insinjöörien osaamattomuutta.

Sitäpaitsi pysyin täsmälleen asiassa, joku kirosi että vika on PC:ssä, vaikka oikeasti vika on valmistajan huonossa softassa. Korjasin moisen väärinkäsityksen suorilta ja suosittelin parempaa laitetoimittajaa tulevaisuuden hankintoihin.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Misse
28.05.2008 19:23:44
Tähän saakka SonicStage toimi (mikä pienen nettisurffailun jälkeen vaikuttaa omituiselle), mutta kun yritin asentaa sitä tähän Vistakoneeseen, niin eipä toimi enää. Eli siis teitääkö kukaan, onko olemassa vistassa toimivaa versiota? Tai sitten sitä toista keinoa, jolla pääsisin noita ämpärini sisältöjä hämmentämään?
~Lemu paljastaa peitellynkin paskan~
Kalmo
28.05.2008 21:40:09
Kyllä nämä Sonyn ja iTunesin jutut ovat vain keinoja kahlita käyttäjät valmistajan asiakkaiksi. Minulla on parikin mp3-soitinta joihin ei tarvitse mitään pc:lle asennettavia softia vaan biisit sisään ja menoks.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)