Aihe: Rectifier tuli thomannilta ja nyt syö miestä.
1 2 3 4 5
rainmaker
01.01.2007 15:39:56
Kannattaa tilata Tompalta...
Itse en Postin kautta kyllä mitään särkyvää kuljetuttaisi enää. Tai tiedä sitten, miten ne erikoiskäsittelyjä kohtelevat, mutta tokkopa niitä työntekijöitä kiinnostaa kovinkaan paljon, mitä niissä paketeissa on. Paitsi joissain sairaaloiden näytteissä. Ne on aika tunnistettavia.

Tää on taas tätä... T-kauppa (ja posti) toimittaa päivittäin varmasti satoja lähetyksiä ympäri eurooppaa täysin ehjänä, mutta sitten ku yks styrkkari tulee runneltuna, alkaa Thomannin (ja samalla postin) huonoudesta tarinointi. Vahinkoja sattuu isommillekin lafkoille.. Siinä vaiheessa, jos eivät aio tuota hajonnutta putkea mitenkään korvata, aloittaisin vasta "kannattaa tilata Tompalta" -argumenttien esittämisen.
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
anssopikasso
01.01.2007 15:56:13
Näinhän se on, mutta eiköhän tämä likinnä oo että "mitähän tässätilanteessa kannattais tehä -topikki" ennemminkuin Tompan mustamaalausmielellä tehty. Kaveri ootellu Kellyään puolivuotta, ekallakertaa Tomppa lähetti väärään osoitteeseen, ja sitähän ei sieltä oo kuulunu. Sitte myöhästy lähetykset monella kuukautta, ja ku saivat vihdoin lähetettyä paremman version korvauksena, tulikin sellainen ylläri että oli Thomannin työntekijä vetäny trukilla lavan poikki. Oli sama jamppa hajottanu 2 muutaki kitaraa, ja tietääkseni jonku Korgin synan. Sai potkut.

Ja korvaava kitara tulee tässä parinviikon sisään, mitähän nyt tapahtuu, josko postin konttoriin tehtäis terroristi-isku?

Ei, itselläni ei ole huonoja kokemuksia Thoomanista, mutta tuo kaverin touhu vähä naurattaa, tuntuu että kohta koko maailma on tuota sen kitaransaapumista vastaan.

-Anssi
Paviaanit runkkaa ja rallattaa!
Henko
01.01.2007 20:58:51

Tää on taas tätä... Siinä vaiheessa, jos eivät aio tuota hajonnutta putkea mitenkään korvata, aloittaisin vasta "kannattaa tilata Tompalta" -argumenttien esittämisen.

En mä ihan tätä tarkoittanut, läskibasso tuli varsin järkevästi pakattuna suoraan kotiovelle, vaikka alkuun arvelutti. Mutta kaikki muut ostokseni olen tehnyt paikallisesta soitinliikkeestä, ja ainakin olen tiennyt, mitä silloin saan.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
Werihukka
04.01.2007 21:03:19

Elikkäs thomanilta sanottiin, että tee vahinkoilmoitus ja lausunto, jossa annan Thomannille oikeudet valittaa ja pyytää vahinkokorvauksia, enkä itse ala postilta pyytelemään mitään.

Thomann lähettää unohtamansa virtapiuhan ja uuden putken minulle. Jälkeen päin ilmenevästä viasta ei kuulemma tule ongelmaa.

Näin väittävät.

Elikkäs takaisin ei tarvinnut tällä kertaa lähettää.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
Les Fender
04.01.2007 21:08:15
Kuulostaa erittäin loogiselta ja järkevältä vaihtoehdolta kummallekkin osapuolelle. T-kaupalle sitäpaitsi huomattavasti halvempi vaihtoehto kuin rahdit x 2. Sinulle huomattavasti turvallisempi ja nopeampi kuin lähetellä takaisin. Jos jotain muuta ilmenee, se on sitten asia erikseen.
"Living is easy with eyes closed!"
mailbag
04.01.2007 21:08:20
sokkona tilaamisessa aina mukava jännitys että mitä sieltä tuleman pitää ja sopiiko omiin mieltymyksiin, siksi tilaan aina sokkona kamat :)
Werihukka
04.01.2007 21:35:55

sokkona tilaamisessa aina mukava jännitys että mitä sieltä tuleman pitää ja sopiiko omiin mieltymyksiin, siksi tilaan aina sokkona kamat :)

Miten tuo nyt liitty mihinkään? :D
mailbag
04.01.2007 21:39:53
Miten tuo nyt liitty mihinkään? :D

nyt kun hetken mietin niin en yhtään tiedä :D
Leper Messiah
04.01.2007 22:03:47

jep, varsinkaan vahvistimia ei voi käydä esim. suomessa kokeilemassa ja sitten myöhemmin tilata vaikka saksanmaalta, jos sieltä saa halvemmalla.

Punttisika #3 Runkku monsteri #4 Lopettaisit jo pikkuhiljaa ton ininäs. -Julmettu
Henko
06.01.2007 13:43:48

jep, varsinkaan vahvistimia ei voi käydä esim. suomessa kokeilemassa ja sitten myöhemmin tilata vaikka saksanmaalta, jos sieltä saa halvemmalla.

Itse en kehtaisi näin kyllä tehdä. Ei niitä liikkeitä sen takia ole perustettu.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
Juustonaksu
06.01.2007 15:10:50
Itse en kehtaisi näin kyllä tehdä. Ei niitä liikkeitä sen takia ole perustettu.

Niin ja kyllä useimmista liikkeistä saa päteviä tarjouksia saksanmaan hintoihin ja yleensä allekin.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Werihukka
05.02.2007 19:35:05

Nyt nää saksalaiset kyllä alkaa vähän ketuttamaan.

Kirjoitin viikko sitten Thomannille kysymystä suomitiimistä, että onko millon kenties tulossa ja sanoin, että kuukausi sitten ollaan oltu yhteydessä Triple Rectosta ja olen lähettänyt kaikki vaaditut kopiot.

Tuli vastaus tähän, jossa sanottiin, että Mesalle on järjestetty palautuskuljetus ja hirveä lista ohjeita, mitä minun pitää tehdä...

Ja kun alunperin oli puhe, että se putki lähetetään vaan sieltä ja sitten jos vielä löytyy vikaa, niin menee takuun piikkiin.

Ei herranen aika näitä.

Tää on taas niin tätä. Kerran kymmeneen vuoteen joku asia _saattaa_ mennä niin kun pitäs.
Wäiski
05.02.2007 22:20:16
Putkien rikkoutuminen saksasta tullessa ei taida olla harvinaista, ainakin tuntemistani tapauksista 100 % (1 kpl) oli useampikin putki sökö. Kaveri kirosi ja tilasi Uraltonelta paremmat.

Ihmetyttää kuljetusten laatu, koska ei putkien pitäisi ihan helpolla mennä rikki.
pandee
05.02.2007 22:24:58
Näin nopeasti omista kokemuksista t-kaupan kanssa. Tilasin sieltä viime talvella/keväällä Jacksonin RR3:sen, ei ehkä mikään kaikkein herkuin kuljettaa postin kautta aran muotonsa takia, mutta asiaan.

Ensimmäinen kitara tuli, avasin postissa paketin ja toinen lapa tullu läpi ja murtunu, no himaan piti kantaa ja sitten sopii palautuksesta ja matkahuoltoon ja jonnekki.. sit menee vko tai kaks.. tulee toka, sama juttu lapa tullu paketista läpi ja paskana.. no kannoin himaan ja sovin taas palautuksesta ja matkahuoltoon.. KOLMAS KERTA onnistui sitten vihdoinkin, mutta silloin he päättivät käyttää UPS:sän palveluita POSTIN heittokomitean sijasta.

Kolmas olikin sitten ihan asiallinen, mutta huomasin, että kaulasta kuuluu jotain pientä naksuntaa.. paikallisitin vian kielilukkoon, otin yhteyttä taas saksaan ja kysyin ja he oli sitä mieltä, että vie korjattavaks.. sitä ennen olin jo purkanu ja huomannu ku rr:n lisenssi floikan kielilukossa ei ole läpipultit niinkuin orkkiksessa vaan ne on puuruuveilla kaulassa, että toinen ruuvi on korkannut.. sit vein skitan korjattavaks ja siinä kesti vielä n. kuukaus, koska oli jo kerennyt tulla kesä ni se korjaaja oli sit lomilla tms, mutt.. sainpa sen sitt joskus ja nyt tyytyväisenä soitellut.

Yleensä saksasta tilatut tuotteet on tullu kunnossa, mut tottahan se on et posti, puhutaan nyt sitten saksan tai suomen päässä, ei välttämättä ole aina kaikkein kilteimpiä paketeille, jotka ei oo luokiteltu särkyviks..

tulipa paljon tekstii.. mut en mä oo katkera eikä vituta vaikka siinä meniki melkee puol vuotta ennenku sen skitan sain.. :)
Hank_Marvin
05.02.2007 22:35:11 (muokattu 06.02.2007 16:08:30)
Postin hellävarainen käsittely on sitä että paketti heitetään alakautta!

Ei mutta luulisi Mesan kestävän vaikka mitä. Nehän todetaan tehtaalla ehjiksi kopauttamalla kumivasaralla. Teeppä sama jollekin Valvekingille, niin siinä on koko kotelo mutkalla ja jokainen vapputinattu piuha irti.

Arvaappa saanko nyt nukuttua kolmeen viikkoon kun kävin tänään maksamassa Thomannin tilille Valvekingin 100W combon. :)
Ze Kink
05.02.2007 23:04:28
Ihmetyttää kuljetusten laatu, koska ei putkien pitäisi ihan helpolla mennä rikki.

Marshallin piti vaihtaa jenkkiversioihin eri putket ainakin Jcm800:ssa, koska putket hajosivat todella usein kuljetuksen aikana. Että kyllä ne menee.
Lauri
05.02.2007 23:18:21

Aika älytöntä mäiskettä täytyy olla kuljetuksen, jos putket menee rikki. Oon tehny kestävyystestejä rikkinäisillä putkilla, päin seiniä heittelemällä en saanut putken lasia rikki ja vasarallakin piti lyödä useampi kerta enennkö hajosi.
skebajaba
06.02.2007 10:28:57
Nyt nää saksalaiset kyllä alkaa vähän ketuttamaan.

Kirjoitin viikko sitten Thomannille kysymystä suomitiimistä, että onko millon kenties tulossa ja sanoin, että kuukausi sitten ollaan oltu yhteydessä Triple Rectosta ja olen lähettänyt kaikki vaaditut kopiot.

Tuli vastaus tähän, jossa sanottiin, että Mesalle on järjestetty palautuskuljetus ja hirveä lista ohjeita, mitä minun pitää tehdä...

Ja kun alunperin oli puhe, että se putki lähetetään vaan sieltä ja sitten jos vielä löytyy vikaa, niin menee takuun piikkiin.

Ei herranen aika näitä.

Tää on taas niin tätä. Kerran kymmeneen vuoteen joku asia _saattaa_ mennä niin kun pitäs.

vähän nyt asiasta poiketen. mulla kans tuli noi thomannin laput ja pitää lähettää oma nuppi sinne. tulevat kuulemma ihan kotiovelta, tai mistä haluankin niin hakemaan sen kuhan oon vaan paketoinnut.
sinänsä ihan jees palvelua mutta v-mäistä lähetellä ympäriinsä.
"musta ne rekkamiehenpastillit on ihan hyviä" -meidän basisti joskus vuonna 1999
Werihukka
06.02.2007 17:04:14

vähän nyt asiasta poiketen. mulla kans tuli noi thomannin laput ja pitää lähettää oma nuppi sinne. tulevat kuulemma ihan kotiovelta, tai mistä haluankin niin hakemaan sen kuhan oon vaan paketoinnut.
sinänsä ihan jees palvelua mutta v-mäistä lähetellä ympäriinsä.

Ei siinä muuten mitään, mutta kun tätä asiaa ei minun kanssani ole sovittu.

Minä pysyn alkuperäisessä sopimuksessa. Siellä on joku sekaannus käynyt ilmeisesti, kun se oli tosiaan niiden mielestä "vaihtoon" lähössä, eikä käytettyä nuppia voi mennä uuteen tietenkään vaihtamaan. Olen siitä reilu kuukausi sitten sopinut thomannin kanssa, mutta nyt menee taas asiat vähän päin sellaisia asioita, joita en tässä rupea ilmoittelemaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)