Aihe: Muselta uutta keväällä
1 2 3 4 59 10 11 12 13
MV
25.12.2006 13:59:19
Mitkä levyt ovat parhautta?
Rattata
25.12.2006 14:10:38 (muokattu 25.12.2006 14:11:33)

Black Holes and Revelations on paras mun mielestä.

Tässä pari maistiaista jos et ole pahemmin kuullut:
Knights Of Cydonia:
http://www.youtube.com/watch?v=G_sBOsh-vyI
Map of the Problematique:
http://www.youtube.com/watch?v=kdpiiSbbkOI
Starlight:
http://www.youtube.com/watch?v=GqBS2HllSss
Exo-Politics:
http://www.youtube.com/watch?v=RhIPy3_7fus

Pidän myös Origin of Symmetry -levystä. Absolutions on hyvä myös, mutta ei yllä mielestäni noiden kahden tasolle.
miscage
25.12.2006 14:17:51

Itse olen tutustunut "pidemmässä juoksussa" vasta Absolutioniin ja Black Holes And Revelationsiin, nyt about viikon verran Showbiz on ollut kuuntelussa. Kaikki hyviä... Pakko vaan edelleen hehkuttaa Black Holesia koska kyseessä on yksi parhaita levyjä joita olen koskaan kuullut. Albumi on kappalemateriaaliltaan uskomattoman tasokas ja sen lisäksi todella monipuolinen, "freesiiltä" kuulostava, kaikki hulluimmatkin jutut ovat onnistuneet ja kokonaisuus on 45 minuuttia täyttä timanttia. Suosittelen ehdottomasti tätä.
Even your girlfriend fucking sucks.
elbowski
25.12.2006 16:17:20
Pidän myös Origin of Symmetry -levystä. Absolutions on hyvä myös, mutta ei yllä mielestäni noiden kahden tasolle.

Tälle komppia. Absolutions on hyvä, ja siltä löytyy todellisia ässäkappaleita kuten Hysteria ja Falling Away with You, mutta levyn materiaali alkoi maistumaan puulta verrattaen nopeasti. Black Holes & Revelations aukesi itselle vasta tässä viime kuun aikana, mutta löydettyäni sen se nousi hyvin nopeasti omien suosikkilevyjen joukkoon.
Rotuvaari
25.12.2006 17:01:26
Muselta saisi ilmestyä live dvd:tä jo pikkuhiljaa. Ei olisi pelkästään YouTuben varassa tuo puoli näiden uusien biisien osalta (ei ole paalua matkustaa keikalle johonkin Britanniaan juuri nyt). Itselle on Black Holes -levyltä noussut yhdeksi all time -suosikiksi Hoodoo em. Knights Of Cydonian kanssa. Ja toki siellä on koko levy täynnä hienuksia. Keskinkertaisen biisin mainitseminen tuntuu Black Holes And Revelationsin kohdalla aika vaikealta hommalta.

Ja jotta menisi täysin ohi aiheen, niin tietääkö kukaan kuinka pitkä Matt Bellamy on? Eri medioissa mainitaan todella useasti hänen kohdallaan "pieni mies", mutta lavalla kaveri näyttää ainakin ihan normaalimittaiselta. Hoikkahan herra on, ei sillä, mutta että lyhyt?
En ehkä ole yhtä komea kuin Elvis, mutta elossa olemisestani kiistellään vähintään yhtä paljon.
carlos
25.12.2006 17:15:37 (muokattu 25.12.2006 17:18:29)
Ja jotta menisi täysin ohi aiheen, niin tietääkö kukaan kuinka pitkä Matt Bellamy on? Eri medioissa mainitaan todella useasti hänen kohdallaan "pieni mies", mutta lavalla kaveri näyttää ainakin ihan normaalimittaiselta. Hoikkahan herra on, ei sillä, mutta että lyhyt?

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20060924224958AAlthIl

He's 5'7" tall.

Eli 5 jalkaa, 7 tuumaa? Tosin, internethän on aina erehtymätön..

EDIT: 1 jalka on 30,48 cm. 1 tuuma on 2,54 cm. Täten Matthewilla olisi pituutta metreissä mitattuna 5*30,48cm + 7*2,54cm = 152,4 cm + 17,78 cm eli noin 170 cm.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Tupuna
25.12.2006 18:50:02
Mukava kuulla, että muutkin ovat Black hole and revelations -huumassa. Tästä levystä tulee varmasti oman levyhyllyni klassikko, toivottavasti klassikko muutenkin. En tiedä, uskallanko edes ostaa aiempia levyjä, koska varsinkaan Absolutionin materiaalille en alunperinkään syttynyt. Jospa joskus...
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
MV
25.12.2006 19:24:44
Black Holes and Revelations on paras mun mielestä.

Tässä pari maistiaista jos et ole pahemmin kuullut:
Knights Of Cydonia:

Kiitos linkeistä. Kaikki eivät ihan auenneet mutta siistiäkin kamaa oli osittain. Tsekkasin aikasemmin päivällä biisin Supermassive black hole joka rokkasi myös.
carlos
25.12.2006 20:19:08
Mukava kuulla, että muutkin ovat Black hole and revelations -huumassa. Tästä levystä tulee varmasti oman levyhyllyni klassikko, toivottavasti klassikko muutenkin. En tiedä, uskallanko edes ostaa aiempia levyjä, koska varsinkaan Absolutionin materiaalille en alunperinkään syttynyt. Jospa joskus...

Uusimmalta biisiltä puuttuu selvä pianobiisi, joten hanki nyt ihmeessä Showbiz tai Origin of symmetry :)
Kosminen
25.12.2006 22:02:16 (muokattu 25.12.2006 22:03:36)

Uusimmalta biisiltä puuttuu selvä pianobiisi, joten hanki nyt ihmeessä Showbiz tai Origin of symmetry :)

Mikäs se Starlight on..?

EDIT: Okei on siinä se kitarakin toki, sitä varmaan meinasit. Sitähän ei oo noissa Apocalypse Pleasessa ja Space Dementiassa.
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
Rotuvaari
25.12.2006 22:18:42 (muokattu 25.12.2006 22:20:47)
Eli 5 jalkaa, 7 tuumaa? Tosin, internethän on aina erehtymätön..

EDIT: 1 jalka on 30,48 cm. 1 tuuma on 2,54 cm. Täten Matthewilla olisi pituutta metreissä mitattuna 5*30,48cm + 7*2,54cm = 152,4 cm + 17,78 cm eli noin 170 cm.

Jouluplussa! Yritin etsiä tuota tietoa, mutta lieneekö sitten omaa tyhmyyttä vai joulun taikaa, en löytänyt. Luultavasti joulun taikaa.

Itse jäin kaipaamaan hieman tuota maailmalopun huutamista uusimmalta. En tiedä sitten, olisiko istunut kokonaisuuteen, jos siellä välissä olisi ollut Micro Cuts -tyylinen veto istutettuna tämän päivän Muse-soundeihin. Pianobiisi kanssa olisi voinut olla hieno siellä välissä, mutta toisaalta tätähän se eteenpäin meneminen ja uudistuminen meinaa.

Ja Muse sitten ensi kesänä Provinssiin. Radiohead on tulossa jo Ruisrockiin ja minä saan 7 oikein lotossa sekä löydän kivan vaimon siihen päälle.
En ehkä ole yhtä komea kuin Elvis, mutta elossa olemisestani kiistellään vähintään yhtä paljon.
carlos
25.12.2006 23:43:17
Mikäs se Starlight on..?

EDIT: Okei on siinä se kitarakin toki, sitä varmaan meinasit. Sitähän ei oo noissa Apocalypse Pleasessa ja Space Dementiassa.

Mun skaalassa Starlight ei ole samanlainen pianobiisi, kuin vaikka Sunburn tai Apocalypse please.
carlos
25.12.2006 23:45:54
Ja Muse sitten ensi kesänä Provinssiin. Radiohead on tulossa jo Ruisrockiin ja minä saan 7 oikein lotossa sekä löydän kivan vaimon siihen päälle.

Voisin melkein luvata, että ei ole tulossa. He vetävät nimittäin kaksi keikkaa Wembleyn stadionilla Lontoossa juuri perinteisenä provinssiviikonloppuna.. Että täts it! Mut hei, lähe Lontooseen riehumaan?
Rattata
26.12.2006 11:46:45
Mut hei, lähe Lontooseen riehumaan?

Ai että jos olisi rahaa silloin niin lähtisin samantien messiin.
Edward
26.12.2006 15:31:14

Täten Matthewilla olisi pituutta metreissä mitattuna 5*30,48cm + 7*2,54cm = 152,4 cm + 17,78 cm eli noin 170 cm.

Ei mikään Lenny Kravitz kuitenkaan. ;)
I'm just asking - Olen vain persekuningas
Mustikkamuffinssi
26.12.2006 16:43:35
Ei mikään Lenny Kravitz kuitenkaan. ;)

Tai Prince.
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
Pantse
01.01.2007 17:44:45
Onko Hullabaloo DVD-ostamisen arvoinen?

CDON.comista sais halvalla nyt niin aattelin tilata.

Jos pitää Showbiz- ja etenkin Origin of Symmetry-levyn materiaalista, niin ehdottomasti. Omasta mielestäni ehkä paras näkemäni musiikki-DVD. Niin musiikillisesti kuin visuaalisesti huikea show. Bändi mielestäni loistovireessä. Kuitenkin, jos pidät lähinnä kahdesta uusimmasta levystä, kannattaa harkita, keikkahan kuitenkin on taltioitu pari vuotta ennen Absolutionin ilmestymistä, joten kappaleita ko. levyltä ei luonnollisestikaan ole. Jotkut ovat myös moittineet kokonaisuutta liiankin raskaaksi kerralla katsottavaksi, mutta omapa on häpeänsä, jos eivät hyvän päälle ymmärrä:)
Mielestäni pullaan tukehtuminen ei olisi lainkaan hassumpi tapa kuolla.
carlos
08.01.2007 19:31:43 (muokattu 08.01.2007 20:44:22)
Huh. Ostinpa sitten lipun tonne kesäiseen Wembleyn stadionkonserttiin. Kuumottaa. Hintaa tuli 50 puntaa, mutta ainahan voi säästää vaikka syömisessä ja majoittautumisessa :)

EDIT: Ainii, matkaseuraa mulla ei vielä ole, että nyt joku ämnettiläinen peesiin ja sassiin!
Kosminen
08.01.2007 20:56:58

Huh. Ostinpa sitten lipun tonne kesäiseen Wembleyn stadionkonserttiin. Kuumottaa. Hintaa tuli 50 puntaa, mutta ainahan voi säästää vaikka syömisessä ja majoittautumisessa :)

EDIT: Ainii, matkaseuraa mulla ei vielä ole, että nyt joku ämnettiläinen peesiin ja sassiin!

Fidun kova juttu, sait plussan :)
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)