Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 514 15 16 17 18122 123 124 125 126
Tunttone
16.12.2006 00:17:19
Pelasin vähän aikaa. En jaksanu kauaa.
KET TAUN!!!1
Räkkipeli
17.12.2006 16:11:31
Oottekos pelannu uutta peliä maidenin sivulla :D

http://emichrysalis.co.uk/ironmaiden/differentworldgame/

helvetti et noi on musta turhia tollaset..
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Räbbänä
17.12.2006 22:24:33
Oottekos pelannu uutta peliä maidenin sivulla :D

http://emichrysalis.co.uk/ironmaiden/differentworldgame/

Vaikka en peleistä pahemmin perusta pasianssia enempää, jäin tuohon koukkuun.
"au...."
Cadaver
18.12.2006 22:06:09

Ei kyllä millään jaksaisi hakata niin kauan, että saisi tuommoisia pisteitä kuin top-listalla ylimmäisenä näkyy :) Käyttöehdoissa on muuten semmoinen jippo, että vain kunkin käyttäjän ensin lähettämä tulos otetaan huomioon, joten jälkikäteen ei kannata yrittää parannella.
Metelin eri muotoja: Agent Metal Excrement Revenant Riivaaja
Räbbänä
18.12.2006 22:25:52
Eikä sovi unohtaa Rock In Riolta kaapattua legendaarista tanssikohtausta:

http://moskaudick.ytmnd.com

Arvatkaapa huviksenne mikä on jokaisen nettiselaimeni aloitussivu?
"au...."
Pelsi
19.12.2006 01:21:32 (muokattu 19.12.2006 01:22:54)
Arvatkaapa huviksenne mikä on jokaisen nettiselaimeni aloitussivu?

Arvaan: http://www.mulletmadness.com/ ?

Olen taas AMOLAD-levyä tykittänyt tässä ja toivon, että The Legacy jää pysyväksi osaksi Maidenin keikkasettiä. Pituudestaan huolimatta. Ehdottomasti levyn paras ja melkeinpä koko bändin parhaita biisejä.
You fight like a dairy farmer. | >-)))>
Guitarwall
19.12.2006 07:22:43

Olen taas AMOLAD-levyä tykittänyt tässä ja toivon, että The Legacy jää pysyväksi osaksi Maidenin keikkasettiä. Pituudestaan huolimatta. Ehdottomasti levyn paras ja melkeinpä koko bändin parhaita biisejä.

Olitko näkemässä sen livenä viime kuussa? Kaksi kertaa sen itse näin, ja vaikka AMOLADin paras biisi onkin, ei toiminut livenä läheskään niin hyvin kuin levyllä. Ja näin en usko että jatkaa livesetissä. Näistä uusista kappaleista luulisin ainakin Out Of The Shadowsin jatkavan seuraavalla albumikiertueella, sillä se oli livenä uuden albumin kärkipäätä, yhdessä Benjaminin ja For The Greater Good of Godin kanssa. Mutta jälleen, biisien pituus rajoittaa niiden soittamista enemmälti kiertueilla, jos halutaan uuttakin levyä promota.
For a price I'd do 'bout anything, except pull the trigger - For that I'd need a pretty good cause
Yrms
19.12.2006 09:26:00
Mun mielestä Legacy oli Out of the Shadowsin ja FTGGOGn kanssa kovin biisi keikalla, toimi mielestäni paremmin kuin hyvin. Ainoa vaan että Brucella nyt hieman särkyi ääni ns. kertsissä (en tiedä miksi sitä pitäisi nimittää) ja lopun maailmanparannuskohdassa
Less is less www.blindways.tk
Pelsi
19.12.2006 12:38:42
Olitko näkemässä sen livenä viime kuussa? Kaksi kertaa sen itse näin, ja vaikka AMOLADin paras biisi onkin, ei toiminut livenä läheskään niin hyvin kuin levyllä.

Olin katsomassa, ja tykkäsin kyllä livenäkin huikeasti. Minusta toimi.

Ja näin en usko että jatkaa livesetissä. Näistä uusista kappaleista luulisin ainakin Out Of The Shadowsin jatkavan seuraavalla albumikiertueella, sillä se oli livenä uuden albumin kärkipäätä, yhdessä Benjaminin ja For The Greater Good of Godin kanssa. Mutta jälleen, biisien pituus rajoittaa niiden soittamista enemmälti kiertueilla, jos halutaan uuttakin levyä promota.

Arvelisin, että Benjamin Breeg saattaisi pysyä. Mutta pystyykö bändi pitämään setissään enempää noita muita 7-10 minuutin biisejä, kun on sellainenkin backkatalogi kuin maidenilla? Liian paljon soitettavaa, liian vähän aikaa.
You fight like a dairy farmer. | >-)))>
Sakmäster
19.12.2006 14:29:59
helvetti et noi on musta turhia tollaset..

Aivan samaa mieltä, ei tuommosia tarvitse.
Larsson bergeri
Silkki
20.12.2006 17:22:59
Tänään on keikka The Pointissa, Dublinissa. Kiertueen kolmanneksi viimeisin keikka... Jäljellä on enää pari keikkaa Englannin puolella.

Olen tätä päivää odotellut pitkään, koska uusi levy kolisee ja lujaa. Vielä enemmän tosin olen odotellut sitä, että Early Daysille tulisi jatkoa ja sen myötä kiertue... Se olisi nannaa se.

Up the irons
Ken tietää, että Alan ymmärtää
DVD-SOITIN
28.12.2006 21:26:26
Kuulostaapa hyvältä tämä ruotsalaisen webbiradion kautta paraikaa tuleva keikka.

;-)
Räbbänä
28.12.2006 21:59:17
Kuulostaapa hyvältä tämä ruotsalaisen webbiradion kautta paraikaa tuleva keikka.

;-)

Keltämättä, vaikkakin vasta Benjamin aikoihin aloitin kuuntelun.
"au...."
rheinone
31.12.2006 23:03:50
No niin, onks jengillä 2 Minutes To Midnight jo hollilla? Hyvää uutta vuotta kaikille!
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
ekikoo
01.01.2007 14:16:26
AMOLADin hnta pudotettu Anttilassa 8 euroon. Onhan se tovin ollu jo ulkona mutta mainitsemisen arvoinen hinta minusta
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Marshallga
01.01.2007 15:06:59 (muokattu 03.01.2007 00:58:53)
AMOLADin hnta pudotettu Anttilassa 8 euroon. Onhan se tovin ollu jo ulkona mutta mainitsemisen arvoinen hinta minusta

Vaikkei levy mikään kummoinen olekaan niin kyllä sen tuohon hintaan poimisi oikein mielellään.
Kyllä se Paranoid joskus vielä menee...
Räkkipeli
01.01.2007 15:52:52

Kampanjahinta.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
sandiego
03.01.2007 03:44:24

;-)

Kuulostaa se tänäänkin hyvälle. Äänenlaatu varsin hyvä. Ilman turhia vouhottamatta ja pihtailematta, käykää muutki kuuntelemassa täältä http://www.sr.se/p3/live/
InYourFace90
04.01.2007 14:33:53
Prkl! Liityin about 2 kuukautta sitte Maidenin fanclubii mut alotuslahjaa ei oo vieläkää näkyny...
Up The Irons!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)