baron 30.12.2006 16:50:31 (muokattu 30.12.2006 16:52:01) | |
---|
Kannattaako sinne toista pianoa tuoda. Menee kyllä hirveän kuuloiseksi, jos kahdella vedetään. ??????? COB:ssä ollut kuudet ja kuulostanut todella hienolta. (Mä voin pitää sulle pienen oppitunnin, mitä kakkoskiipparisti soittaa:-) Ootko ikinä kuullut bändistä, jossa on kaksi kitaristia? Siitä oon samaa mieltä, että se kuulostaa hirveältä, mutta kiipparit on eri asia. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
korgie 30.12.2006 16:51:32 | |
---|
Montahan kiipparistia on mukaan tulossa? Ei voi pieni ihminen tietää aivan kaikkea. Pitäisikö tuohon osallistujalistaan lisätä vielä, mitä instrumentteja kukakin soittaa? Ettei sitten tule paikan päällä yllätyksenä että ainoa "lajinsa taitaja" joutuu soittamaan koko illan. :) Musta on oleellista, että kaikki saa soittaa itsensä kylläkseen, kyllä kunnon humppa (vastaväitteistä huolimatta) aínakin parit koskettimet kestää. No, tuskin tuosta tappelua tulee. Mä voin soitella välillä bassoa tai kitaraa. Eli jos me meitä on useampi, niin parit kiipparit vois olla kiva. Vaan mahtuuko sinne lavalle? Joku taisi mainita että se lava ei ole mitenkään järkyttävän iso? Voin mä kyllä noita mukaan ottaa jos se katsotaan tarpeelliseksi. Kalustosta löytyy Korg Trinity V3, Korg X2 sekä Technics P30(piano). Itse olen keikoilla käyttänyt kahta ensinmainittua. Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
korgie 30.12.2006 16:56:11 | |
---|
Ootko ikinä kuullut bändistä, jossa on kaksi kitaristia? Siitä oon samaa mieltä, että se kuulostaa hirveältä, mutta kiipparit on eri asia. Menee taas offtopiciksi, mutta se nyt on melkein sama onko kaksi kitaristia vai kaksi kiipparistia; se on aika pitkälti sovituksellisista jutuista kiinni, kuulostaako hirveältä vai vähemmän hirveältä - eli tuetaanko toisiaan vai kilpaillaanko samasta alueesta taajuusspektrissä. Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
baron 30.12.2006 17:01:21 (muokattu 30.12.2006 17:01:43) | |
---|
Menee taas offtopiciksi, mutta se nyt on melkein sama onko kaksi kitaristia vai kaksi kiipparistia; se on aika pitkälti sovituksellisista jutuista kiinni, kuulostaako hirveältä vai vähemmän hirveältä - eli tuetaanko toisiaan vai kilpaillaanko samasta alueesta taajuusspektrissä. Eli pitää kuunnella mitä toinen tekee!! Eli jos meitä kiipparisteja tulee runsaasti, otetaan parit kiipparit. Sovitaan sun kanssa lähempänä. Mack saa lähteä vaikka syömään, jos ei kestä kuunnella. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
manjaana 30.12.2006 17:04:20 | |
---|
No, tuskin tuosta tappelua tulee. Mä voin soitella välillä bassoa tai kitaraa. Tuota noin, ihan vaatimattomasti täältä hän toteaa, että kyl maar oli tunkua viimeksikin..
Vaan mahtuuko sinne lavalle? Joku taisi mainita että se lava ei ole mitenkään järkyttävän iso? Voin mä kyllä noita mukaan ottaa jos se katsotaan tarpeelliseksi. Kalustosta löytyy Korg Trinity V3, Korg X2 sekä Technics P30(piano). Itse olen keikoilla käyttänyt kahta ensinmainittua. Lavalle mahtuu yllättävän paljon pikkujouluja viettäviä hunppahörhöjä, loppuviimeks kaikilta taittuu kaikki..., lujaa ja korkealta vielä :o)) -Pieru on henkistä paskaa- |
Pula-Aho 30.12.2006 17:05:43 (muokattu 30.12.2006 17:08:38) | |
---|
Lava ei ole niin suuri, että sinne kannattaisi hirveästi rompetta raahata. Kunhan nyt saadaan se perus kiipparit+kitara+basso+rummut. Kyllä kaikki halukkaan varmaan saavat soittaa riittävästi. Eipä tainnut olla ongelma Tampereellakaan. Offtopicoinnit voisi jättää Aroman puolelle, muutoin asia hukkuu muun jauhannan sekaan. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
manjaana 30.12.2006 17:05:48 | |
---|
Pertaani pojat, yrittäkääs taas muistaa notta ne on pikkuesat, eikä mikään oikein soitto konsertti, kaikkine hilavitkuttimineen... :o/ -Pieru on henkistä paskaa- |
korgie 30.12.2006 17:43:26 | |
---|
Pertaani pojat, yrittäkääs taas muistaa notta ne on pikkuesat, eikä mikään oikein soitto konsertti, kaikkine hilavitkuttimineen... :o/ Hyvä kun muistutit. Mä jo melkein ehdin tilata 5kW vuokra-PA:t, miksaajan ja valolaitteet. :) Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
manjaana 30.12.2006 18:45:35 | |
---|
Hyvä kun muistutit. Mä jo melkein ehdin tilata 5kW vuokra-PA:t, miksaajan ja valolaitteet. :) Älä, moon aina tykän mixaajist... ;o))) -Pieru on henkistä paskaa- |
Tankero 30.12.2006 20:25:50 | |
---|
Kiipparimonitori on kyllä ehdoton, eihän sitä kuule hevon paskaa ilman kun kitarat ja passot möykkää ympärillä. Ja rummut, niistä varsinkin jalakapasso ja käsipasso. Hähhäh! Niistähän se tahtoo möykkä lähteä. Eturumpu ei niinkään häiritse kanssasoittajia. Varmasti, vissiin. |
Rokkimamma75 30.12.2006 21:30:58 | |
---|
Mä voisin varata huudettavaksi jotain coverhommaa, ja onkos kukaan tuomassa 5-kielisä beissiä vai kiikutanko omani? *juu paska basisti oon, ei taitu enää neljällä sitäkään vähää* Life is a Bitch and so am I! |
korgie 30.12.2006 23:24:17 | |
---|
Mä voisin varata huudettavaksi jotain coverhommaa, ja onkos kukaan tuomassa 5-kielisä beissiä vai kiikutanko omani? Jos olisit lukenut koko threadin, ei olisi tarvinnut kysyä. Eli 5-kielinen basso on matkassa mukana, elleivät sitten force major -syyt estä osallistumistani. Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
half 31.12.2006 00:03:59 | |
---|
Mä voisin varata huudettavaksi jotain coverhommaa, ja onkos kukaan tuomassa 5-kielisä beissiä vai kiikutanko omani? *juu paska basisti oon, ei taitu enää neljällä sitäkään vähää* ???? Jouduin kerran olosuhteiden pakosta kylmiltään vetämään 5-kielisellä. Pihapihlajassa ei ollut yhtään tunnistettavaa bassoääntä. Kyllä se siitä sitten parani, mutta koville otti. |
omarklah 31.12.2006 11:50:57 | |
---|
???? Jouduin kerran olosuhteiden pakosta kylmiltään vetämään 5-kielisellä. Pihapihlajassa ei ollut yhtään tunnistettavaa bassoääntä. Kyllä se siitä sitten parani, mutta koville otti. Mie voin ottaa mukaan nelikielisen niitä varten joilla on allergia 5-kielisiin... Tää sit sanois tälleen... |
???? Jouduin kerran olosuhteiden pakosta kylmiltään vetämään 5-kielisellä. Pihapihlajassa ei ollut yhtään tunnistettavaa bassoääntä. Kyllä se siitä sitten parani, mutta koville otti. HOHO!!!!!!!! *nauraa ittekseen ääneen* Vastaavanlaisesta tilanteesta johtuen hankin itelleni tuon viisurin, oma basso pöllittiin aikanaan lavalta ja 5 minsaa ennen keikkaa sain lainaa 5-kielistä jollaista en ikinä ollut edes nähnyt... =D Oli piiiiiiiiiiiiiiiiitkä ilta soittaa kun ei montaa ääntä tullut oikeen - seuravana päivänä marssin Törmälän musiikkiin ja tilasin itelleni samanmoisen, otti niin luonnolle kun en sitä heti hallinnut. Nykyään tianne on vähä toistepäin, kun tolla viisurilla on räpännyt 13 vuotta nii aikas vähiin tuntuu nuo neljä kieltä jäävän. Ja KORGIE, luin kyllä läpi juu mutta katsoin vaan noita listoja, en muita jorinoita - listassasi lukee vaan että basso ja vahvistin. Life is a Bitch and so am I! |
KoskPaavo 31.12.2006 14:36:42 | |
---|
Suurin osa maapallon naisista pärjää mainiosti kahdella kielellä "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Pula-Aho 31.12.2006 14:58:10 (muokattu 31.12.2006 14:58:33) | |
---|
Ja KORGIE, luin kyllä läpi juu mutta katsoin vaan noita listoja, en muita jorinoita - listassasi lukee vaan että basso ja vahvistin. Päivitetäänpä siis listaa, että pysyy kasassa. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin. Pa-kamat: - Kiipparit: Baron Kitara + vahvistin: Korgie Basso (5 kielinen): Korgie Basso (4 kielinen): Omarklah Bassovahvistin: Korgie (?) Rummut: - Muita: - Lattiamonitori: Korgie - Kiipparimonitori: Baron Jonkinlaiset laulukamat ja rummut kun vielä löytyy, niin sehän on sitten siinä. Toki muutakin voi tuoda - esim. hanurin. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Welldrum 31.12.2006 18:22:28 (muokattu 31.12.2006 18:33:09) | |
---|
Päivitetäänpä siis listaa, että pysyy kasassa. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin. Pa-kamat: - Kiipparit: Baron Kitara + vahvistin: Korgie Basso (5 kielinen): Korgie Basso (4 kielinen): Omarklah Bassovahvistin: Korgie (?) Rummut: - Muita: - Lattiamonitori: Korgie - Kiipparimonitori: Baron Jonkinlaiset laulukamat ja rummut kun vielä löytyy, niin sehän on sitten siinä. Toki muutakin voi tuoda - esim. hanurin. -G- Kelpaiskohan pa:t ja sähkörummut..alkoi vähän kiinnostamaan kyllä. Seuraavana päivänä kyllä keikka Hyvinkäällä, mutta...pysyiskö kamat ehjänä, vitsi vitsi moskovitsi. Hei, raketit paukuu nurkissa..! Let me assure you ! |
Timi 31.12.2006 22:18:24 | |
---|
Samperi ko kiinnostaa.Voiskoihan sitäå vetää ilman omaa bändiä?E oo kokeillut.Otan taas tömsyt,ei oo ekat. Kylmän viileesti! |
KoskPaavo 31.12.2006 22:25:51 | |
---|
Mä voin tuoda Guerrini-haitarin , tosin mitään mikkejä siinä ei ole, toisten mielestä se voi olla parempikin niin. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |