Aihe: Framus FR212 CS CB
1 2
slopez
22.05.2005 21:20:45

Onko kellään kokemuksia kys. kaapista?
On jotenki mysteeri koko laatikko.
This road is unclear but it feels like I'm almost home
Finest Our - Will Haven
tommi_899
22.05.2005 21:24:05

samaa kysyisin minä. ja saako noita suomesta? t-kaupassa on näköjään loppu tai jotain
-K-
22.05.2005 21:37:26
On kokemuksia, hinta/laatusuhde on hyvä. Ei pahemmin resonoi turhia. Soundi on aika nenäkäs eli middlepainotteinen. Kaapin saa puoliavoimeksi melko helposti. Kaksi kuulostaa toki paremmalta kuin yksi.

Ja suomen kautta omani ostin, eli suomessa niitä ei varastossa ollut vaan tilaustavaraa. Ilm framuksen maahantuontikuviot nyt kuitenkin muuttuvat. www.tubesound.fi ostin omani.
Ei suotta elämys.
Kahis
23.05.2005 18:33:56
Kysyin thomannilta ja heinäkuussa saisi. Itse ajattelin pari tilata.
-K-
23.05.2005 18:35:49
Juuh, ite aattelin vaihtaa toiseen kokeeksi elementit. Eminencejä olen sillä sillä silmällä katsellut.
Ei suotta elämys.
slopez
23.05.2005 23:02:40 (muokattu 23.05.2005 23:04:02)

Mitenkähän Engl Screamer toimiis ton kautta. Mietin, että tossa kun rahaa varmaa pikku hiljaa tilille tulee, kun on yo-juhlat ja kesätöihin niin jos semmosen setin ostaas että Engl Screamer ja toi kaappi ja siihen sitte z5 pedaali.
This road is unclear but it feels like I'm almost home
Finest Our - Will Haven
Niskamies
23.05.2005 23:45:44
Juuh, ite aattelin vaihtaa toiseen kokeeksi elementit. Eminencejä olen sillä sillä silmällä katsellut.

Myykkö halvalla mulle pari V30:stä?
Virallisesti semi-pro!
-K-
24.05.2005 10:00:35
Myykkö halvalla mulle pari V30:stä?

No pitää nyt kattoa koska saan ensinnäkin hommattua nuo eminencet edes itselleni. Sitten voidaankiin alkaa määrittelemään halvalla sanaa..
Ei suotta elämys.
Niskamies
24.05.2005 10:37:55
No pitää nyt kattoa koska saan ensinnäkin hommattua nuo eminencet edes itselleni. Sitten voidaankiin alkaa määrittelemään halvalla sanaa..

Halpa=sopiva. Mutta otahan yhteyttä jos V30:stä luovut.
Virallisesti semi-pro!
re infecta
24.05.2005 11:03:29
-K-, paljonko tubesound.fi pyysi tuosta Framuksen 2x12 kaapista?
[Kuutamo, Kaiho ja Katkeruus] - - Luovutaan rakkaasta vahvarista, ks. tori.
kastei
03.07.2005 11:03:32
Hmm. Kertokaapas, miten toi voi olla noin halpa verrattuna muiden nimekkäiden valmistajien 2x12-Vintage 30-kaappeihin. Pelkät elementitkin maksais T-kaupassa melkein saman verran. Ja kun Framuksen kotisivuillakaan ei ole mitään mainintaa tuosta lootasta :-O
-AK-
03.07.2005 12:45:35
a kun Framuksen kotisivuillakaan ei ole mitään mainintaa tuosta lootasta :-O

Miten niin ei?

Itsekin olen ajatellut moisen tilata. Onhan se halpa, mutta on kai noita muitakin. Muutkin Framuksen kaapit ovat aika edullisia.
kastei
03.07.2005 14:49:54
No katsos, olinkin jotenkin ajautunut sivuston jenkkiversioon, josta tuota kaappia ei löytynyt.
Dinorocker
03.07.2005 18:07:59 (muokattu 03.07.2005 18:17:29)
Tubesound, niinku Herr -K- tiesikin, ei enää tuo eikä myy Framusta.

Diezel tuli tilalle, ja sit on tulos muistaakseni ainkin yks muu merkki. Ja näitä aika laadukkaita saa jakossakin;
http://www.tubesound.fi/valikko/vahvgdthebluenupit.html

Zoomia eivät halunneet ... HÄÄÄÄHHH??!! : )
Outrider
Jag
04.07.2005 01:57:23

Itelläkin on kyseinen kaappi pyöriny mieles....kun ja jos päädyn ENGL in hankintaan. Toisaalta kannattaisiko oottaa jotain käytettyä Marsun 1936 sta?
Socialite
04.07.2005 10:42:56
Itsekin olen tätä mysteeri boxia katsellut silläkin silmällä.
Saattaa mennä tilaukseen kunhan nyt vähän vielä humppakeikkaa väännetään...

"karjalasta heilin minä..."
Are you reeling in the beers?
re infecta
04.07.2005 11:07:28
Kohta on kaikille mnettiläisille sitten saatu hankittua pacificat, rg kolme-kaks-ykkökset, scriimerit ja framuksen fr212. Mitäs unohtui?... ainiin mikrokupe. Saa nähdä mikä on seuraava Mnet "hittituote". Sanonpa vaan tämän siitä systä ettei unohtuisi, että niitä laitteita kannattaa käydä kuuntelemassa ihan itse eikä uskoa sokeana virtuaalihypetystä. Mutta näinhän moni onkin tehnyt/tekemässä ennen kuin painoi/painaa Tilaa-nappia Thomannilta.
[Kuutamo, Kaiho ja Katkeruus]
McNulty
04.07.2005 11:37:39 (muokattu 04.07.2005 11:39:01)
Kohta on kaikille mnettiläisille sitten saatu hankittua pacificat, rg kolme-kaks-ykkökset, scriimerit ja framuksen fr212. Mitäs unohtui?... ainiin mikrokupe.

Soittaminenhan on tätä:
Soittaminen 20%
Kamailu ja GAS 80%

Saa nähdä mikä on seuraava Mnet "hittituote".

No tuostahan puuttuu selkeästi räkkikamaa listasta. G-Major kaikille? =)

Sanonpa vaan tämän siitä systä ettei unohtuisi, että niitä laitteita kannattaa käydä kuuntelemassa ihan itse eikä uskoa sokeana virtuaalihypetystä. Mutta näinhän moni onkin tehnyt/tekemässä ennen kuin painoi/painaa Tilaa-nappia Thomannilta.

Mitä sitä suotta kuuntelemaan ja testaamaan. Kyllä sitä voi vetää ihan millä vaan ja sitten jollei miellytä niin pistetään torille myyntiin. Suomilisä-hintaan tietysti. "Joo, kato ku mä tilasin tän enkä tykänny... nyt saat tästä suomihinnoin eikä tartte itse vaivautua tilaileen"

ps. meikäläinen kyllä vetäis vaikka kakkosnelosella missä on rautalangan pätkät kiinni, jollei muuta ole tarjolla. Kyllä miulla lähtee rokit niin skujulla kuin
Gibson Customshop Lep Saulilla :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
-K-
04.07.2005 14:24:33
Kohta on kaikille mnettiläisille sitten saatu hankittua pacificat, rg kolme-kaks-ykkökset, scriimerit ja framuksen fr212. Mitäs unohtui?... ainiin mikrokupe. Saa nähdä mikä on seuraava Mnet "hittituote". Sanonpa vaan tämän siitä systä ettei unohtuisi, että niitä laitteita kannattaa käydä kuuntelemassa ihan itse eikä uskoa sokeana virtuaalihypetystä. Mutta näinhän moni onkin tehnyt/tekemässä ennen kuin painoi/painaa Tilaa-nappia Thomannilta.

Eipä nuita kaappeja vaan taida täällä olla kovin monella muulla kuin meikäläisellä. Ja tottakai kaappi jossa on vintage30t tuohon hintaan kiinnostaaa kaikkia.
Ei suotta elämys.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)