-eclipse- 25.12.2006 22:56:29 | |
---|
oh yeh |
kimurantti1 25.12.2006 23:00:31 (muokattu 25.12.2006 23:00:38) | |
---|
Olen nähnyt, olen pari etydiä treenannut ja kyllä kannattaa ostaa. ;-) |
JuliusUK 25.12.2006 23:11:34 | |
---|
http://www.unclebop.fi/show_product … ID=62ba82a923666060a52988fd495fde15 omistaako kukaan tätä kirjaa.. Jåå onko hvä oppimateriaalia bluesista kinnostuneeelle jantterille. Joo, ja miksi ei muillekin! Näitä etydejä soittelemalla tulee erityisesti treenattua bendauksien tarkkuutta, ja kivalla tavalla! kanntataako ostaa? :D:D:D lyhyesti ja ytimekkäästi' Kyllä! Hyvä investointi! www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff! |
aeho 26.12.2006 01:44:34 | |
---|
Sain tuon joululahjaksi. Hyvältä kirjalta vaikuttaa. Ainakin kaksi ensimmäistä etydiä painottuvat bendeihin, sen enempää en ole vielä kirjaa tutkinut. |
Wahi 26.12.2006 11:10:55 (muokattu 26.12.2006 11:11:05) | |
---|
Kannattaa hommata. Hyviä harjoituksia, ja loppupäässä pitäisi olla myös suht haastavia etydejä. CD on todella laadukas ja biisit on soitettu hyvin, soundeja myöten. Pelkästään tuo Blues Stationin kansi motivoi ottamaan kitaran kouraan :D "Kyllä pöyhkeä proge aina rehellisen rock 'n' rollin voittaa!" |
rainmaker 26.12.2006 15:16:05 | |
---|
Ihan jees opus tuo on. Itse olen käyttänyt sen cd:n taustoja myös impron harjotteluun. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
apenaattori 26.12.2006 20:19:16 | |
---|
Hyviä harjoituksia, ja loppupäässä pitäisi olla myös suht haastavia etydejä. Eikä edes loppupäässä, muistaakseni kuudes etydi nimeltään Karakul on jo melko haastava ja aikaavievä ja samaa voi sanoa myös tällä hetkellä työn alla olevasta Sudden Sensestä. Jos siis meinaa soittaa ne kunnolla. CD on todella laadukas ja biisit on soitettu hyvin, soundeja myöten. Ja kaiken lisäksi ne biisit on oikeasti TODELLA hyviä. Sekin motivoi soittamaan, CD:tä voisi oikeastaan kuunnella ihan normaalina blueslevynä, sen verran hyviä kappaleita on Louhensuo säveltänyt. Pelkästään tuo Blues Stationin kansi motivoi ottamaan kitaran kouraan :D Samaa on tullut itsekin mietittyä. :-D Todella komea kuva, sitä jo katsoessa rupeaa Blues soimaan päässä. Itse kirjan omistavana voin suositella todella lämpimästi kaikille kitaristeille, erityisesti bluesdiggareille. Blues Station on kehittänyt tatsiani paljon ja tuonut uusia ideoita ja kikkoja soittoon. Osta osta, et tule katumaan. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Hutte 26.12.2006 23:59:05 | |
---|
Ihan jees opus tuo on. Itse olen käyttänyt sen cd:n taustoja myös impron harjotteluun. jepjep. ihan samaan käyttöön mennyt täälläkin. |
Kiinankeisari 27.12.2006 00:45:00 | |
---|
Eikä edes loppupäässä, muistaakseni kuudes etydi nimeltään Karakul on jo melko haastava ja aikaavievä no jaah, mun mielestä tuo oli taas aikasta helppo, mulla oli enemmän ongelmia sen kolmannen etydin (taitaa olla nimeltään blues station) kans. tai ehkä mää oon vaan tämmönen laiskiainen jolle sopii tuommoset yli-imelät hitaat biisit paremmin kuin nopeat... "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
reali 27.12.2006 10:20:39 | |
---|
Kuulostaapa hyvältä kirjalta, voisi ostaakin näiden kehuskelujen jälkeen :-) Rules ! |
Wahi 27.12.2006 10:56:59 | |
---|
Joo, haastetta kyllä riittää. En ole itsekään käynyt läheskään koko opusta vielä läpi. |
Sipe Lius 27.12.2006 14:19:45 | |
---|
Pukki toi kirjan. Venytyksiin näyttää paljon perustuvan ja siitäpä sitten tulikin ongelmaa rautalankamiehelle. Ohuimmat kitaroistani löytyvät kielet taítavat olla 11-settiä, eikä niillä (ainakaan minulta) kokosävelaskelen venyttäminen onnistu. Nykyisiin kitaroihini en viitsisi ohuempia kieliä laittaa, kun rautalankaa kuitenkin pääasiassa soitan, joten ainoa vaihtoehto taitaa olla uuden kitaran osto. Olisikohan tollanen kirjan kannessa oleva kitara sopiva bluussin soittoon? Mikähän olisi passeli kielisetin paksuus, jotta ko. venytykset onnistuisivat? Play, Dont Sing ! |
Bonesaw 27.12.2006 14:22:57 | |
---|
Pukki toi kirjan. Venytyksiin näyttää paljon perustuvan ja siitäpä sitten tulikin ongelmaa rautalankamiehelle. Ohuimmat kitaroistani löytyvät kielet taítavat olla 11-settiä, eikä niillä (ainakaan minulta) kokosävelaskelen venyttäminen onnistu. Nykyisiin kitaroihini en viitsisi ohuempia kieliä laittaa, kun rautalankaa kuitenkin pääasiassa soitan, joten ainoa vaihtoehto taitaa olla uuden kitaran osto. Olisikohan tollanen kirjan kannessa oleva kitara sopiva bluussin soittoon? Mikähän olisi passeli kielisetin paksuus, jotta ko. venytykset onnistuisivat? Ei kannata vaihtaa ohuempaan. Kyllä nopeasti sormet vahvistuu ja sitten bendaaminen onnistuu. Häh? |
käsi 27.12.2006 16:01:16 | |
---|
itse kahlasin puolihuolimattomasti ko kirjan läpi, mutta silloinkin tarttui aika paljon uusia ideoita päähän. Aivan loistava opus. myin pois raha pulassa, joten jossain vaiheessa hommaan kyllä takaisin tuon kirjasen Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa |
Makuupussimies 29.12.2006 11:27:56 | |
---|
Ei kannata vaihtaa ohuempaan. Kyllä nopeasti sormet vahvistuu ja sitten bendaaminen onnistuu. Samaa mieltä. Mukaudut vaan sen soittimen mukaan. Kyllä niihin sormiin voimaa tulee. Saundaakin varmaan paremmin vähemmän paksummalla kielisetillä nuo pluussit. (imo) "Harr" |
Tasapaino 30.12.2006 21:07:18 | |
---|
Saundaakin varmaan paremmin vähemmän paksummalla kielisetillä nuo pluussit. (imo) Kaikki saundaa paremmalta paksummilla kielillä. Blues ja muu perinteisempi nyt varsinkin, koska soitetaan saundeilla, joista kuuluu kitarankin ääntä läpi. Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille. |
Öyvind 30.12.2006 23:39:04 | |
---|
Joo, olen omistanut kyseisen opuksen muutaman vuoden ja ihan kannattava ostos oli kyllä. Kitaratunneilla tuli kahlattua useita ko. kirjan biisejä läpi, ja ihan mukavaa soiteltavaa siitä löytyykin. Mukana tuleva cd on myös tosi hyödyllinen. Suosittelen. |
ar4fg 30.12.2006 23:50:11 | |
---|
Älä osta, ellet jo hallitse nuoteista soittamista. Muuten jää kallis nide hyllyyn pölyttymään. Olisi muuten myytävänä. "Kylmä haluisin straton." |
Löytyykö tuosta kirjasta nuo etydit pelkästään nuotteina? Osaan lukea nuotteja vain vähän, joten onko tuosta mitään hyötyä? Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Jaqqi1991 31.12.2006 01:00:50 | |
---|
Löytyykö tuosta kirjasta nuo etydit pelkästään nuotteina? Osaan lukea nuotteja vain vähän, joten onko tuosta mitään hyötyä? Miten niin onko mitään hyötyä? Siinähän oppii samalla nuoteista lukua kun niitä etydeita harjoittelee |