Bonham 30.12.2006 19:55:52 | |
---|
Otsikon nimeä kantava bändi on melkoisen uusi tuttavuus.. kannattaa tutustua, hienoa retrohenkistä poppia luvassa: http://www.jwra.net/ Tämän soisi edustavan Suomea Euroviisuissa:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
M.Paisley 30.12.2006 22:32:36 | |
---|
Pari biisiä olen kuullut, olenkohan kovin väärässä jos niputtaisin samaan kajaalijengiin Negativen ja Lovexin seuraksi? Kai tuo kasari on nykyään jo retroa. Onhan siellä euroviisuissa kaikenlaista soinut, ei tämä uusi suuntaus ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä, Reggae OK! Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband |
Walrus 30.12.2006 22:44:15 (muokattu 30.12.2006 22:44:58) | |
---|
Ei mene samaan kategoriaan Negativen ja Lovexin kanssa vaikka samalta paikkakunnalta ovatkin ja notkuvat Amadeuksessa. Poikien musa on semmosta T-Rex:in, Bowien ja vanhan punkin sekotusta. Ihan hyvää ja heille taidan suoda ääneni euroviisu-karsinnoissa. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Bonham 30.12.2006 22:58:11 | |
---|
Pari biisiä olen kuullut, olenkohan kovin väärässä jos niputtaisin samaan kajaalijengiin Negativen ja Lovexin seuraksi? Kai tuo kasari on nykyään jo retroa. Onhan siellä euroviisuissa kaikenlaista soinut, ei tämä uusi suuntaus ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä, Reggae OK! No aika heikosti olet tainnut kuunnella, jos Negative ja Lovex kuulostaa samalta... Kajaali kai nyt vaan on se tämän ajan juttu, ei mulle, mutta monille. JWRA musana vaan viehättää mua, juuri ne koukut ja fiilis sieltä muutaman vuosikymmen takaa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
kivi 30.12.2006 23:22:50 | |
---|
Bonham: Kajaali kai nyt vaan on se tämän ajan juttu, ei mulle, mutta monille. Suo anteeksi, mutta mielikuva susta silmämeikeissä sai pernan repeämään totaalisesti. Sattuu. :-D JWRA tuli todettua hyväksi paketiksi, eikä ne riffit oo yhtään huonontuneet sitten Bolanin ja Bowien. |
Bonham 30.12.2006 23:28:34 | |
---|
Suo anteeksi, mutta mielikuva susta silmämeikeissä sai pernan repeämään totaalisesti. Sattuu. :-D JWRA tuli todettua hyväksi paketiksi, eikä ne riffit oo yhtään huonontuneet sitten Bolanin ja Bowien. Jaaha, eikö se muka pukis mua:) Juuri sain maistiaisia tulevasta pitkäsoitosta ja oli kyllä aikamoista herkkua... se sinkku on vasta pientä alkupalaa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Suo anteeksi, mutta mielikuva susta silmämeikeissä sai pernan repeämään totaalisesti. Sattuu. :-D . :D Harvoin tulee näin repsahdettua:) Ei kyllä musiikillisesti mene noiden Lovexien kanssa yhteen. Clash-henkistä poppistelua musta. |
M.Paisley 31.12.2006 10:43:15 | |
---|
Juu, melkoisen outo mielikuva minulla bändistä oli, mitäköhän ne korvat ovat oikeen kuulleetkaan? Ihan mukavan oloista punk-poppia. Ei ehkä mun omin genre, mutta mielellään tätä kuuntelee. T-Rex:iä. Bolania ja Bowie:tä on tullut joskus fkuunneltua paljon, jotain yhteläisyyksiä tässä kyllä on havaittavissa, enemmän kyllä tulee mieleen vaikkapa The Ark. Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband |
Rattata 31.12.2006 12:17:18 | |
---|
Juu, melkoisen outo mielikuva minulla bändistä oli, mitäköhän ne korvat ovat oikeen kuulleetkaan? Oot tainnu katsella pelkkiä kuvia. ;) Oli kyllä älyttömät ennakkoluulot meikäläiselläkin kyseisyä bändiä kohtaan. Kun paikallisessa lehdessä oli juttua tästä, ajattelin "ei taas!!" ja jatkoin äkkiä matkaa. Mutta onkin osoittautunut jälkikäteen varsin mukavaksi popiksi. Mutta hei, ei oo mun vika...mitäs näyttävät sellaisilta. |
Walrus 31.12.2006 12:28:29 | |
---|
Joo toi ulkonäköpuoli herätti kyllä kans semmosen reaktion että vittu taas mitä riikinkukkoja, sulat perseessäkin :D Ei vaan pidä olla liian ennakkoluuloinen. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Folcce 31.12.2006 14:03:57 (muokattu 31.12.2006 14:04:07) | |
---|
Nyt kävin myspacesta kuuntelemassa pari biisiä. Eipä ollenkaan hassumpaa. Oh Oh -biisistä tuli jostain syystä Smack mieleen. Sitäpaitsi, helvetin hienoa että kajalimeininki on takaisin. Jounihynysiä olikin jo ihan riittämiin. Tämän soisi edustavan Suomea Euroviisuissa:) Todellakin. Mutta jos se päätetään jollain katsojien tekstiviesteillä, niin käytännössä paikka on jo Lovexin. Bisse on hyvää ja kossu |
Bonham 31.12.2006 14:14:58 | |
---|
Nyt kävin myspacesta kuuntelemassa pari biisiä. Eipä ollenkaan hassumpaa. Oh Oh -biisistä tuli jostain syystä Smack mieleen. Sitäpaitsi, helvetin hienoa että kajalimeininki on takaisin. Jounihynysiä olikin jo ihan riittämiin.
Todellakin. Mutta jos se päätetään jollain katsojien tekstiviesteillä, niin käytännössä paikka on jo Lovexin. Mun käsittääkseni JWRA on toistaiseksi voittanut kaikki yleisögallupit... Melko hyvin, kun eka sinkku vasta ulkona eikä radisosoittoa lainkaan... mikä on taas jonkin sortin ihme... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Folcce 31.12.2006 14:41:52 | |
---|
Mun käsittääkseni JWRA on toistaiseksi voittanut kaikki yleisögallupit... Melko hyvin, kun eka sinkku vasta ulkona eikä radisosoittoa lainkaan... mikä on taas jonkin sortin ihme... Mahtavaa! Ehkä Lovex alkaakin jo olla passé. Bisse on hyvää ja kossu |
Volcom 31.12.2006 15:12:49 | |
---|
Pari biisiä olen kuullut, olenkohan kovin väärässä jos niputtaisin samaan kajaalijengiin Negativen ja Lovexin seuraksi? Kyllä olet kovin väärässä. Lovexista en tiedä, mutta Negative on eri planeetalta, lähes. Kuuntele uutta levyä, jos et muuten usko. En sen jälkeen luokittelisi enään Negativea Pop-bändiksi. "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
mr_b 31.12.2006 18:10:13 (muokattu 31.12.2006 18:11:01) | |
---|
JWRA tuli todettua hyväksi paketiksi, eikä ne riffit oo yhtään huonontuneet sitten Bolanin ja Bowien. Sama. Hyvää musiikkia, tosin ehkä suosin alkuperäistä kuitenkin. Mutta tuo rumpali näyttää kyllä ihan firmamme nuorelta teknologiavastaavalta, jos mies ottaisi nastan huuleen ja tunkisi päänsä hattarakoneeseen. Huh. Järkyin kampaus vuosikausiin. "Tender Rexx" :-D Summer in the city and winters in Miami |
NYdoll 01.01.2007 16:33:32 | |
---|
Kumma juttu, kun ei mulle iske yhtye sitten yhtään vaikka kovasti diggailenkin Bowieta ja Bolania. Jotenkin vaan sellanen muovinen meininki noilla rose avenuen pojilla. -It's always better to be out of tune than out of feeling- |
Jackie 01.01.2007 18:10:24 | |
---|
Kumma juttu, kun ei mulle iske yhtye sitten yhtään vaikka kovasti diggailenkin Bowieta ja Bolania. Jotenkin vaan sellanen muovinen meininki noilla rose avenuen pojilla. Sama täälläkin. Aerosmith - Sight for sore eyes. Täysillä. Parhautta. |
-Mickill- 02.01.2007 01:24:14 | |
---|
Hiton hyvä bändi, Soft Is Selling on aivan loistava biisi. Toivottavasti edustavat suomea viisuissa. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
mustakaapu_3 02.01.2007 16:45:20 | |
---|
Joo, mukavan hyväntuulista ja taidokkaasti toteutettua purkkapoprokkia. Miellyttävä sekoitus CBGB´s soundia ja stadionkukkoilua. Tuli tuossa syksyllä todistettua vastavirta -klubilla kyseisen bändin ilmeisesti ainutlaatuinen "Seija & The Gillettes plays JWRA" -show. Paikalla olleet tietänevät, mistä puhun... Ainoa asia, mikä pistää vähän tökkimään on se, kun Tampereen pojat laulaa olevansa "Boys out of New York". No, jokainen taaplaa tavallaan... |
Happening Place 02.01.2007 18:59:35 | |
---|
|