Aihe: AMPEGIN 4x10 HLF:stä ja HE:sta
1 2
Wilkeson
30.12.2006 21:19:21
Mulla on toi HLF kaappi ja oon tykänny tosi paljon! Ite oon kyllä siitä saanu ulos tosi napakan saundinkin. Eihän se ole kun vahvarin säätö kysymys ja minkäänlaista kuminaa siitä ei kyllä lähde, siis negatiivisessa mielessä. Tuota HE kaappia en ole testannu, joten en niitä voi lähtee vertailemaan. Voihan ne tosiaan tulpata ne refleksi putket jos ei tykkää siitä matalasta höngästä... Halvemmakshan se tulee ku uus kaappi!

Säätökysymyshän se on joo.en sitä sano ettäkö en jees napakkaa saundii siit oo saanu mut kiinnostaa muutenki vaa noitten kahen saundierot ja just toi impedanssijuttu jne...ja mikä on kullakin napakka saundi mielestään?

Aika monen mielestä vaan umpikaappi on "parempi" ku reflakaappi mut makunsa ja mielipiteensä kullakin.tokihan HLF tuuttaa matalaa puhinaa jonku verran enemmän mut tosiaan säätökysymys joo.

Joo en mä toista kaappia lisäx oo ostamassa vaan mahd.vaihatamassa ehkä HE:hen??eipä siinä tarttis luultavasti penniikää laitta väliinkää jos näin tekisin.

Toi tulppaaminenkin on vähä vammasta puuhaa..ei jaksais vaivautuu tunkee sinne tulppauksia.mut voihan sitä testaa jos huvittaa ja jaksaa.

Ain välil tuntuu et ei oikee liikkessäkää tunnuta tietävän iha kaikkee olennaista mitä haluis ja tarvis tietää niitten myymistä laitteista.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)