Mohla 02.12.2003 19:32:13 | |
---|
Kertokaapa lisää hyvää Chilli artisteja ja tämmöstä chillimpää DnBtä? Itse olen tuota LTJ Bukemin tuotantoa diggaillut. Ainakin miehen tuottamat Earth-levyt ovat loistavia. Sekä myös Journey Inwards sekä nyt sain käsiini tuon Producer 5 levyn. Mitä muut tykkäätte? Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Jingo 04.12.2003 15:06:27 (muokattu 04.12.2003 15:44:28) | |
---|
La Phaze, Dj Teebee, Fauna Flash, James Hardway ja soulstance. Muuta en keksinyt näin äkkiseltään. Mun mielestä LTJ Bukemilla on paljon hyviä juttuja, mutta en oikeen niistä Mc Condradin kanssa tehdyistä välitä. Thump it or ill slap you |
Mohla 04.12.2003 19:08:15 | |
---|
Niin, siis viittaatko johonkin noihin progression sessions levyihin? En minäkään kyllä niihin lämmennyt, mutta tuo Producer juttu kyllä kuulostaa hyvältä. Pakko saada lisää. Earth5 on kyllä aika-ajoin pyörinyt paljonkin levylautasella. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Jingo 04.12.2003 22:50:17 | |
---|
niihin juuri. Thump it or ill slap you |
Juho L 05.12.2003 01:27:00 (muokattu 05.12.2003 01:27:38) | |
---|
Shpongle on jees. Edit: Ei nyt ihan DnB:tä, mutta mainiota chilliä kuitenkin. Progella ei ole mitään tekemistä edistyksen kanssa. Proge on vain nimike 60-/70-luvun taiderockille. |
Mohla 06.12.2003 17:18:17 | |
---|
hm. Minäkun olen saanut sen käsityksen, että tuo Sphongle on aika pitkälti tuonne IDM:ään kallellaan. Olenko oikeassa? Muutaman biisin olen tainnut kaveriltani kuulla, mutta pitänee perehtyä enemmän. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
hm. Minäkun olen saanut sen käsityksen, että tuo Sphongle on aika pitkälti tuonne IDM:ään kallellaan. Eikös IDM ole sellaista kuivaa minimalistista ajan tuhlausta? Etnovaikutteista dub/ambientiahan tuo enemmän on. Välillä kuitenkin ilmenee jotain 4-on-the-floor -viritelmää. Progella ei ole mitään tekemistä edistyksen kanssa. Proge on vain nimike 60-/70-luvun taiderockille. |
Mohla 06.12.2003 17:42:25 | |
---|
No, jotakin semmosta sitten. Kuitenkin tämä Chilli mistä minä puhuin on ikäänkuin hieman erilaista chilliä kuin tuo Sphongle. Mutta joo, tässäkin musiikkisuuntauksessa alkaa olla noita ala-lajeja niin paljon, että menee tämä määritteleminen hankalaksi. ...ainiin, vaikkakin kaikki konemusiikkihan on samanlaista paskaa... Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 06.12.2003 17:50:59 | |
---|
...ainiin, vaikkakin kaikki konemusiikkihan on samanlaista paskaa... Niin. Progella ei ole mitään tekemistä edistyksen kanssa. Proge on vain nimike 60-/70-luvun taiderockille. |
Vteich 07.12.2003 02:18:59 | |
---|
Eikös IDM ole sellaista kuivaa minimalistista ajan tuhlausta? Ei. Monestihan IDM-artistien levyt ovat sellaisia, että yhtä "minimalistista ajantuhlausbiisiä" seuraa äärettömän kaunis maisemienmaalailubiisi. Kuuntele nyt vaikka jotain múmia tai Brothomstatesia tai melkein mitä tahansa muuta Warpin artistia. |
Mohla 07.12.2003 20:18:45 | |
---|
Joo. Yksi kaveri tuota IDM:ää vääntelee, ja ihan mukavalta se kuulostaa. Sillä on ainakin semmosia progressiivisia biisejä, jotka paranee loppua kohti kokoajan... Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Gandhi 09.12.2003 16:43:33 | |
---|
Empä tiedä onko nyt niin chilliä dnb-kamaa, ehkä paremminkin poppia rumpubassoa, mut koita vaikka Makotoa ja Omni Triota. Lopetan ennen kuin jatkan. |
AurinGOA 10.03.2004 09:46:36 | |
---|
...jos ei Shpongle kolahda, niin suosittelen vaikkapa tuollaista musiikkimaun vaihtoa. "Historia määrää tulevaisuuden. Kaikki oleva ja olematon riippuu näkökulmasta." |
Mohla 31.03.2004 01:10:24 | |
---|
Omni Trioa olen kuullut mutta soundimaailma ei oikein iskenyt. Onko muita? Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Järvihirviö 31.03.2004 15:53:59 | |
---|
Nightmares On Waxin Carboot Soul-levy on todella loistavaa tavaraa, kannattaa tutustua. |
ganesha 25.04.2004 08:56:26 (muokattu 25.04.2004 08:58:34) | |
---|
Omni Trion The Haunted Science levy on mahottoman hyvää leijunta-runpubassoo, muut levyt menee pahasti nenänkaiveluosastolle. (niin no, onhan niitä jotain vanhoi klassikoit kuten esim. renegade snares mut ne ei kyl oo mitn chillii...) ainii: sain netistä imutettua jonkun bootlegin mis oli liimattu Omni Trion Red Rain (E-Coli Remix) ja Björkin Come To Me yhteen, ja on muutens perskeleen toimiva paketti. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Mems 29.04.2004 21:33:25 | |
---|
Tuo Nightmares on wax tosiaan on rentoa. Smokers delight ja Carboot soul. Múmin levyt on kans melko tsilliä. Ja Lemon Jelly. Ja Boards of Canada. |
Järvihirviö 30.04.2004 00:31:05 | |
---|
Tuo Nightmares on wax tosiaan on rentoa. Smokers delight ja Carboot soul. Nightmares on wax on varsin jumalaista. Ja Boards of Canada. Tästä puhumattakaan. |
heppu77 26.05.2004 12:55:56 | |
---|
vastaus alkuperäiseen kysymykseen on yksiselitteinen: 60 channels |
Mohla 27.05.2004 18:32:24 | |
---|
Niin, joo. Hommailin tuota Sphonglea käsiini( tai sisi korviin) ja huvaltahan se kuulostaa. Mainittua Boards Of Canadaa löytyy kolme levyä, ja kaikki kestää kuuntelua ziljoonia kertoja. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |