Wolfie 28.12.2006 12:38:25 | |
---|
Wahi: Tuskimpa otelauta on samasta palasta kaulan kanssa. Eikös Les Pauleissa perinteisesti ole mahonki kaula? Ja otelauta ruusupuuta tai eebeniä. ReBeat: Kyllä vaan, mutta mitenkä tuo liittyy Wolfien hankkimaan Tokain stratoon? :) Aivan, aivan. Les Paul ei tosiaankaan ole kyseessä. Mutta sellaista se on. Aina ei voi osua oikeaan nopealla vastauksella. Ja kyllä, Tokai tekee muutakin kuin Love Rockeja. Pitää vissiin laittaa vielä perhepotretti uuden jäsenen kans joskus jonnekin jos inspiraatio sen verran iskee. Hyvin käyvät yksiin musta explorer, oranssi basso ja sunburst strato... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Wahi 28.12.2006 12:52:27 (muokattu 28.12.2006 12:57:04) | |
---|
Kyllä vaan, mutta mitenkä tuo liittyy Wolfien hankkimaan Tokain stratoon? :) Eissääh, joo. Luin vähän väärin :D Edit: Joo siis, stratoissahan jos on vaahterakaula niin usein on samasta palasta myös se vaahteraotelauta. Ajattelin heti vaan LP:tä kun just luin jonkun jäsenkuvausta jolla oli Love Rock. |
Wolfie 28.12.2006 13:07:21 | |
---|
Eissääh, joo. Luin vähän väärin :D Edit: Joo siis, stratoissahan jos on vaahterakaula niin usein on samasta palasta myös se vaahteraotelauta. Ajattelin heti vaan LP:tä kun just luin jonkun jäsenkuvausta jolla oli Love Rock. Sellaista se välillä on. Itselläkin pitää aina moneen kertaan tarkistaa, luinko oikein vai sinne päin. Mutta nyt on sitten kamoista kuvat omissa kuvissa. Alkaa olemaan siinä mallissa, ettei oikeastaan hirveästi muuta tarvita. Paitsi sitä ja tätä ja tuota jne... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Joel Harald 29.12.2006 19:48:05 | |
---|
Alesiksen MidiVerb 2:sen ostin kitaraa varten. Nyt löytyy kaikuvatkausta joka lähtöön! |
LoSt-BoY... 29.12.2006 20:20:15 | |
---|
Ostin Ibanez toneblaster 100w styrkkarin... ja kyllä soi. kuva löytyy jos joku osaa soittaa paremmin ku mää niin......se ei oo mikään ihme. |
Tympee Huttunen 29.12.2006 20:24:08 | |
---|
Ostin Zoomin Fuzzzzzin. Huima peli! Myös Roden NT3-konkkamikki on tulossa. |
cruel_destiny 29.12.2006 20:27:49 | |
---|
tänään ostin ibanezin fl-301 flangerin 70-luvulta ja BYOC big muff (large beaver) rakennussarjan. Tässähän tämä viikonloppu menee rakennellessa. |
mailbag 29.12.2006 22:39:05 | |
---|
Ostin Ibanez toneblaster 100w styrkkarin... ja kyllä soi. kuva löytyy koululla oli tollanne, ihan hyvä rähinä lähtee mutta järjetön kohina ja humina lähti ainakin siitä.. |
McNulty 29.12.2006 22:56:23 | |
---|
Ostin akustiseen Elixir 11-52 kielisetin... 80/20 Bronze Nanoweb-päällysteellä. Taas menee pitkän tovin rinkutellessa :) "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Tommonen 18-wattinen käsintehty putkinuppi tuli velipojalta ainakin testiin, annoin pantiksi Edition Tuben. Marshallilta kuulostaa vahvasti ja näyttääkin kun asensin siihen logon, miltei suoraan vieläpä. Tiedä vaikka tämä jäisikin minulle kun sen verran mukavalta kuulostaa. Kuvassa toisiksi alimpana: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/stack.jpg(säätöjen määrä on juuri sopiva...) Kuulostaa tältä (kerrostalovolumella keinokuorman läpi): http://mp3.jucciz.com/18w/ Vahvistimen tone-säätö oli kutosella. Kaappina takaa suljettu 2x12" Celestion G12H:illa vuodelta '76. Mikkinä Röde NT1A. |
Pankkiiri 30.12.2006 12:11:27 | |
---|
Fender American deluxe FAT strat, siis tallahumpparilla, ja mukana tietty volapotikassa lisäsäätö äänen tyypille painonapilla. Kuukauden tullu räimittyä, ja ei ole tarvinnu katua ostosta. Vibrakampikin on plug & play, ei enää kierteellä, ja viritinkoneisto hyvä, ei tarvii ku tökätä kieli läpi kerran tapeista. Sincle coil mikit on uudet samarium (tms) kohisemattomat. Tuli kokeiltua montaa merkkiä ja mallia ja etukäteen olin päättäny että tylsää stratoa en ainakaan ensisijaisesti hae, mutta ei voinu minkään...tyylinä soitannassa on pop rock ja vähän "lavamusiikki" -veivausta. |
Vomic 30.12.2006 15:23:35 (muokattu 30.12.2006 15:25:28) | |
---|
Olen tässä miettinyt ostettuani tuon LTD:n M-100FM noin puolitoista kuukautta sitten. Nuo alimmat kielet tuntuvat hieman rätisevän ellen nosta tallaa (ja samalla kieliä) korkealle. Kitara tilattiin DLX:n kautta (heillä ei siis ole kyseistä mallia). Pitäisiköhän käydä kysymässä tuosta kielten rätinästä? Ei ole kovin mukavaa soittaa kun kielet ovat melko ylhäällä. Jos nyt kysyttäisiin minkä kitaran ostaisin niin vastaus olisi niin toisenlainen. -_- Harmi kun en täällä älynnyt käydä katsomassa suosituksia kitaroista ennen sen ostoa. Onkohan kitaraa mahdollista vaihtaa halvempaan? Ei minua haittaisi vaikka vähän häviölle jäisinkin. Kitarasta maksettiin 289e. Seuraava kitara tulee kyllä olemaan Yamaha Pacifica. |
Dunga 30.12.2006 15:26:08 (muokattu 30.12.2006 15:26:55) | |
---|
Pitäisiköhän käydä kysymässä tuosta kielten rätinästä? Ei ole kovin mukavaa soittaa kun kielet ovat melko ylhäällä. Jos nyt kysyttäisiin minkä kitaran ostaisin niin vastaus olisi niin toisenlainen. -_- Harmi kun en täällä älynnyt käydä katsomassa suosituksia kitaroista ennen sen ostoa. Nohnoh, äläs nyt heti lannistu ellet ole edes yrittänyt ratkaista ongelmia. Käy viemässä kitara DLX:ään tai jonnekin muualle säädettäväksi. Kyllä se siitä selviää. e. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=28886Tuolta löytyy myös hyviä vinkkejä. Paskallakin on tekijänsä. |
Vomic 30.12.2006 15:36:05 (muokattu 30.12.2006 16:00:14) | |
---|
Nohnoh, äläs nyt heti lannistu ellet ole edes yrittänyt ratkaista ongelmia. Käy viemässä kitara DLX:ään tai jonnekin muualle säädettäväksi. Kyllä se siitä selviää. e. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=28886 Tuolta löytyy myös hyviä vinkkejä. Olen myös ajatellut koittaa sitä kikkaa, että laittaisi satulan rakoihin hieman pikaliimaa ja viilaisi niitä vähän. No mutta toisaalta oppihan tästä jotain. Tietää ainakin minkälaista kitaraa seuraavaksi alkaa etsiä. |
gator 30.12.2006 17:32:04 | |
---|
Tommonen 18-wattinen käsintehty putkinuppi tuli velipojalta ainakin testiin, annoin pantiksi Edition Tuben. Marshallilta kuulostaa vahvasti ja näyttääkin kun asensin siihen logon, miltei suoraan vieläpä. Tiedä vaikka tämä jäisikin minulle kun sen verran mukavalta kuulostaa. Kuvassa toisiksi alimpana: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/stack.jpg (säätöjen määrä on juuri sopiva...) Kuulostaa tältä (kerrostalovolumella keinokuorman läpi): http://mp3.jucciz.com/18w/ Vahvistimen tone-säätö oli kutosella. Kaappina takaa suljettu 2x12" Celestion G12H:illa vuodelta '76. Mikkinä Röde NT1A. Hemmetin hyväsoundinen peli. Varsinkin lespan vika clippi kuulosti hyvältä rähinältä. |
jpaa 30.12.2006 20:14:59 | |
---|
Tänään marssin kauppaan ja ostin itselleni 30-vuotis synttärilahjaksi American Straton. Tästä on ollut kaasuttelua jo pidempään, tänään päätin sitten hankinnan tehdä. Ikinä en ole omistanut kitaraa, jossa olisi yksikelaiset mikit. Nyt kun sellainen on tullut hankittua, täytyy ihmetellä kuinka olen voinut olla ilman! Hunajata! Pyhyyttä! |
Lefa 02.01.2007 13:38:11 | |
---|
22.12.2006 pistin Gibson SG standardin tilaukseen Thomannilta ja tänään se sitten jo saapui . Täytyy kyllä sanoa että olen positiivisesti yllättynyt sittä että kitara toimitettiin näinkin pian , olin jo varautunut kuukauden odotteluun koska tilasin kyseisen kitaran ensiksi liikkeen kautta kuusi kuukautta sitten , sitä ei sitten koskaan tullut , sanoivat vaan että Gibson lopetti vasureiden valmistuksen . Paljoa en ole vielä kerennyt soitella uudella kepukalla , mutta kyllä se minun käteen sopii loistavasti ja saundikin on juuri sitä mitä toivoin. Kuvakin löytyy omakuvasta . Kiitos Thomann :) |
Mars Mountain Music 02.01.2007 14:34:32 | |
---|
|
Les Fender 02.01.2007 15:37:39 | |
---|
sanoivat vaan että Gibson lopetti vasureiden valmistuksen . Pasnaa puhuivat, vasureita tekevät yhä. Onnea uudelle Gibbonille=) "Living is easy with eyes closed!" |
-Juice- 02.01.2007 15:54:54 | |
---|
Fender American deluxe FAT strat, siis tallahumpparilla, ja mukana tietty volapotikassa lisäsäätö äänen tyypille painonapilla. Kuukauden tullu räimittyä, ja ei ole tarvinnu katua ostosta. Onnittelut!! Itsellä ollut tuollainen viime keväästä asti ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Paras kitara, mitä olen soittanut. Sopii omaan käpälään täydellisesti. Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful. |