D-Kay 05.12.2003 20:16:03 | |
---|
Ei tuo minun kitara naiselta vaikuta. Se ei esim. valita, vaikka ryyppäisin kuinka paljon tahansa. Mutta kyllähän se huutaa nautinnosta kun sillä pistää rankasti. Just joo... Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori. |
Player 05.12.2003 20:52:09 | |
---|
Ei tuo minun kitara naiselta vaikuta. Se ei esim. valita, vaikka ryyppäisin kuinka paljon tahansa. Mut ainakin sun omakuvas perusteella se on explorer, eihän siitä saa naisellisen näköstä millään, siinä oot oikeessa Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
Shields 05.12.2003 21:00:41 | |
---|
Ei tuo minun kitara naiselta vaikuta. Se ei esim. valita, vaikka ryyppäisin kuinka paljon tahansa. Minulla on samanlaisia kokemuksia. Toisaalta onpa kitarani minut pettänytkin, esim. kun paineet ovat kohdistuneet liialti satulaan... Päädyn siis olemaan vastaamatta kysymykseen. "Ain't it funny how it is, you never miss it til it's gone away" |
mongoloidi 05.12.2003 22:23:45 | |
---|
Hermafrodiitti Siis "kaksineuvoinen"? Hyi helvetti. Sairas p***a. No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa. |
Fallossymboli... |
P2 06.12.2003 16:29:48 | |
---|
Ainakin tyttöystäväni mielestä se on toinen nainen: aina saa kuulla, kuinka vietän enemmän aikaa kitaran kuin hänen kanssaan ja kitaraa tulee hyväiltyäkin paljon enemmän, esim. pyyhitään kaula pyyhkeellä soiton jälkeen, vaihdetaan kieliä, hellitään ja hierotaan... |
HC-Audio 06.12.2003 20:44:30 | |
---|
treat her like a lady "It's My duty to please that booty" |
85423321 07.12.2003 04:14:05 (muokattu 07.12.2003 04:14:49) | |
---|
Monet ilmeisesti kuvittelevat kitaransa naiseksi, koska niille annetaan sellaisia nimiä kuin Lucille. Jos oikein annetaan mielikuvituksen lentää, niin voisin kuvitella, että oma kitarani ei ole mikään kaunis nainen, vaan Pablo niminen laiton maahanmuttaja. Hou hou. "What do you call people who are afraid of Santa Claus? Claustrophobic."
-Unknown |
Penasol 07.12.2003 12:18:08 | |
---|
Kitara on nainen tai mies. Minun Stratocasterini on ehdottomasti mies, kun taas es-335:ni on nainen. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Negative creep 07.12.2003 17:55:04 (muokattu 07.12.2003 17:55:27) | |
---|
kyllä kitara on nainen. se tuntuu hyvälle käsissä. sitä voi sanoa kauniiksi. on mukava puristella sitä(kaulaa) siitä lähtee kauniita ääniä. ja en voi pitää näppejäni erossa siitä. ja tietenkin http://www.espguitars.com/html/devilgirl.html (kuulostiko yhtään oudolle) Kerran me vaan eletään... |
D-Kay 07.12.2003 18:00:50 | |
---|
Kitara on nainen tai mies. Minun Stratocasterini on ehdottomasti mies, kun taas es-335:ni on nainen. Toi on oikeestaan totta. Explorer on mielestäni aika äijä ja 335 on ehdottomasti nainen. Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori. |
Antroid 09.12.2003 17:48:50 | |
---|
Nainenhan se on. Eikai siitä tarvitse edes täällä(!) väitellä. |
mikko1 09.12.2003 18:07:12 | |
---|
Kitara on nainen tai mies. Minun Stratocasterini on ehdottomasti mies, kun taas es-335:ni on nainen. eihän, strato on sellainen taavallinen nainen ja 335 on sellainen XL-kokoinen tummaihoinen R N' B-laulaja. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
kalkkuna 09.12.2003 20:32:27 | |
---|
eihän, strato on sellainen taavallinen nainen ja 335 on sellainen XL-kokoinen tummaihoinen R N' B-laulaja. Mielestäni enemmän gospel kuin RnB.(miksi muuten toi meinaa "rythm and bluesia" vaikkei siinä ole mitään bluussia, ainakaan en tiedä, että mitä hittoa jotain sean paulia ja beyoncea sanotaan RnB:ksi, ei siinä ainakaan mitään bluesia ole, ei se liiemmin musiikkiakaan ole. Millaista on oikea RnB?) Ja kitarahan on nainen! |
Kossu 10.12.2003 12:23:10 | |
---|
Kitara on sitä sukupuolta johon sen soittajan seksuaalinen kiinnostus kohdistuu. Eli jos myisin Gibsonini treenikämppäkavereinamme olevan tyttöbändin kitaristille niin SG joutuisi vaihtamaan sukupuolta ja sillä sipuli. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Zarmo 10.12.2003 12:26:45 | |
---|
Ei tuo minun kitara naiselta vaikuta. Se ei esim. valita, vaikka ryyppäisin kuinka paljon tahansa. Kyllä minun kitarani pitää aika pahaa ääntä, jos olen kunnon humalassa. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
vantage 10.12.2003 12:29:04 | |
---|
Sitä on ainakin käsiteltävä kuin naista Heavy Metal Is The Law |
Lilli 10.12.2003 12:39:17 | |
---|
Mitä mieltä ootte. Mulle kitara on aina ollu ennemmin nainen ku mies, löytyy sellasta muodokkuutta ja arvokkuutta. Mutta paras sana kitaraa kuvaamaan on aistikas;) No jos ilman sarvia, hampaita ja muita saivareita tohon vastais, niin... tota... kyllä stratocasteri ainakin on nainen - mahtavia linjoja, kaaria, leikkauksia ja kimeä ääni !... mutta LesPaul on kyllä mies, oikea fallinen symboli! Ja Ipanetsit ja muut jälkijunaskebat on ns. neutreja sukupuolettomia soittimia sukupuolettomille soittajille ! - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
weelie 10.12.2003 13:06:01 (muokattu 10.12.2003 13:06:20) | |
---|
kitara nainen, basso mies. Baritonikitara... hyi helvetti. ;) Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
sihvoh 10.12.2003 18:46:47 | |
---|
Niin, ehkä se nainen on, kun käsittely on aika hankalaa, mutta harjoittelemalla oppii. Toisekseen olen huomannut, että oma vaimo on joskus ehkä vähän mustasukkainen, kun en malta lopettaa soittelutuokiota. Ehkä hän pitää sitä vähän kuin toisena naisena :-) Off-topic: Naiset ja kitarat yhdessä ovat hyvä yhdistelmä http://electricguitar.50megs.com/chixsell.htmI have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |