mankkis 29.12.2006 22:42:01 | |
---|
Ketkäs täällä ovat tilailleet täältä tavaraa --> http://www.stdrums.de/index.html ? Onko tullut hyvää tavaraa ja kuinka kauan lähetyksessä on kestänny? Nii ja paljon arvelisitte maksavan yhden virvelirungon kuljetus suomeen? Onko kokemuksia noista puuvanteista? Sitten myös toimiiko pyökki hyvin virveleissä? ovat ainakin yli 30€ halvempia kuin vaahterarungot. Noihin hintoihin kuuluu ilmeisesti viisteet? Kiitoksia jo etukäteen. Allekirjoitus |
Tindrum 29.12.2006 22:51:08 (muokattu 02.01.2007 09:10:37) | |
---|
Moro, St Drumssin Gerd on luotettava tyyppi. Olen tilannut muutaman kerran ja on pelannut hyvin. Gerdillä on euroopassa poikkeuksellinen varasto rumpujen osia. Kaikki mitä olen tilannut on ollut niin kuin sovittu. Muistaakseni tilaamani tavarat ovat tulleet ihan kotiovelle asti. Viikossa. Suosittelen. Noihin materiaalijuttuihin saa muut vastailla, ne on niin monesta kiinni. Mutta jos haluaisin pyökkiä, niin luottaisin kyllä tähän paikkaan. m© m©
Tiina Lymi on ihana. |
ST-drumsilta olen tilannut Sonorin varaosia. Hyvin pelasi hommat ja tavara oli mitä pitikin. Suosittelen. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
mankkis 30.12.2006 17:41:15 | |
---|
Ok kiitoksia. No osaisiko joku sanoa paljon suunilleen maksaa postitus saksasta? ja jos joku vielä osaisi vastata tohon materiaali kysymykseen... Allekirjoitus |
gulfstream650 30.12.2006 18:18:01 | |
---|
Ok kiitoksia. No osaisiko joku sanoa paljon suunilleen maksaa postitus saksasta? ja jos joku vielä osaisi vastata tohon materiaali kysymykseen... Postitus on halpaa jos kyse on pikkunippeleistä. Saksan posti on vielä suhteellisen rivakka ja nopea postin kuljettaja, jos sitä vertaa esimerkiksi Norjaan, jonka postilaitos on hidas kuin 1700-luvulla. Siksi siellä kukaan ei tilaa lehtiä, koska ne vanhenevat ennen kuin ehtivät perille. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Tindrum 30.12.2006 19:25:42 (muokattu 30.12.2006 19:28:32) | |
---|
Ok kiitoksia. No osaisiko joku sanoa paljon suunilleen maksaa postitus saksasta? ja jos joku vielä osaisi vastata tohon materiaali kysymykseen... No, viimeksi tilasin ST-Drumssilta kaksi settiä lattiatomin jalkoja muhveineen, ja postitus oli 17 Euroa. E: Sonormuseumin foorumilla ovat kehuneet noita Gerdtin tekemiä pyökkirunkoja. Ovat tilanneet niitä Sonorin rumpuihin, samoilla viilutuksilla ja värityksillä. Tsekkaa ainakin sieltä noita topikkeja. Hae nimillä Gerd ja ST-Drums. m©
Tiina Lymi on ihana. |
mankkis 30.12.2006 20:41:40 | |
---|
No, viimeksi tilasin ST-Drumssilta kaksi settiä lattiatomin jalkoja muhveineen, ja postitus oli 17 Euroa. E: Sonormuseumin foorumilla ovat kehuneet noita Gerdtin tekemiä pyökkirunkoja. Ovat tilanneet niitä Sonorin rumpuihin, samoilla viilutuksilla ja värityksillä. Tsekkaa ainakin sieltä noita topikkeja. Hae nimillä Gerd ja ST-Drums. OHO jopas on edullista. Tuolla St drumssin artisteilla näytti aika monella olevan pyökkivirppa. Luultavasti taidan hommata pyökkirungon. Allekirjoitus |
Kuorsuri 01.01.2007 17:02:07 | |
---|
Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Petè |