Baroquean 23.12.2006 02:30:27 | |
---|
rummuissa oli kamala tommy aldridge (en muista miten se sukunimi kirjoitetaan, jotain tonne päin). "kamala"? Ilmeisesti maailmassa ei ole sitten kuin "kamalia" ja vielä kamalampia rumpaleita. :) Mielestäni kyseisellä herralla riittää kyllä tyyliä ja tekniikkaa ihan riittävästi. Suomi Suomalaisille - Oma Kansa Ensin |
jjylli 23.12.2006 03:00:41 | |
---|
"kamala"? Ilmeisesti maailmassa ei ole sitten kuin "kamalia" ja vielä kamalampia rumpaleita. hah. joo se on kamalan miehen hommaa se rumpujen hakkaaminen. varmaan tommy on kova rumpali ja mä en vaan tajuu sitä. svengi on vaikeasti määriteltävä asia, toiselle svengaa joku ja toiselle ei. tommyn soitto ei svengannu mulle. |
rheinone 26.12.2006 12:14:42 (muokattu 26.12.2006 12:15:53) | |
---|
Kummatkin bändit on menneen talven lumia jo pitkälti niin aika rahastusta pyytää tommoisia hintoja.. Thin Lizzykin vetää ilman Lynottia mikä on sama kuin U2 ilman Bonoa. Mielestäni korkein hinta jota tuosta tapahtumasta saisi pyytää olisi 40 euroa. Köyhät huutelee... Nii ja U2 vois olla ilman Bonon vininää ihan jees. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Marlowe 26.12.2006 12:51:15 | |
---|
Ei taida kiinnostaa niin paljon, että menisin paikalle. Deep Purple ei ole ikinä pudonnut niin kovaa, ja Thin Lizzyn suhteen... Thin Lizzykin vetää ilman Lynottia mikä on sama kuin U2 ilman Bonoa. Mielestäni korkein hinta jota tuosta tapahtumasta saisi pyytää olisi 40 euroa. ... keulakuvan puuttuminen on minustakin vähän ongelmallinen tilanne. Ei Thin Lizzy tunnu "oikealta" Thin Lizzylta ilman Phil Lynottia. No, voihan homma toimia siitä huolimatta, sillä meneehän Queenin nykyisellä versiolla ihan lujaa Paul Rodgersin kanssa ainakin taannoisen keikka-dvd:n perusteella. "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
Kitarasankari 28.12.2006 17:55:13 | |
---|
Köyhät huutelee... Nii ja U2 vois olla ilman Bonon vininää ihan jees. Aivan:) kyllä purple on pakko nähdä. se vaan on! Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn... |
Fortune 28.12.2006 19:29:25 | |
---|
Joensuuhun mennään, pakkohan tuo on katsastaa kun tulevat näin lähelle. Deep Purple kiinnostaa eniten, Purpendicular on omassa rankingissani DP:n top3-levyjen joukossa ehdottomasti. Thin Lizzy on avoin kirja, jos toimii niin hyvä, jollei toimi, niin en pety. Look behind you, a three-necked guitar!
|
Kärpäsruoska 29.12.2006 18:27:24 | |
---|
Jiiiiiiihaaaaaa! Kenttälippu tilauksessa Helsinkiin. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Tänään pitää lieventää toukokuun odotuksen tuskaa käymällä Purplen Perfect Strangers- coverbändin keikalla Lappeenrannassa. Ehkäpä hieman olutta siinä sivussa.. Toukokuun keikalla ollaankin sitten aika selvinpäin, että jäis jotain mieleenkin. Pari kaljaa korkeintaan. Heavy Metal Thunder |
Hohhoijaa 01.01.2007 16:16:54 (muokattu 01.01.2007 16:18:08) | |
---|
Helsingin keikalle menossa. Patuthan siellä joraa mutta mikäs siinä kun toimii ihan hyvin. Thin Lizzy ei ole tietenkään mikään oikea Thin Lizzy ilman Lynottia mutta mielenkiintoista silti nähdä mistä on kyse, kuitenkin löytyy todella kovia biisejä bändiltä. Onpahan sekin sitten tsekattu. Purplen Don Airey on sen verran kosketinvelho että kiva katsoa 8) |
Lord of the strings 02.01.2007 04:44:59 | |
---|
Thin Lizzy ilman Phil Lynottia on vähän kuin Motörhead ilman Lemmyä. En lähde. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Wahi 02.01.2007 12:06:32 | |
---|
Deep Purple ilman Richie Blackmorea on vähän kuin Led Zeppelin ilman Bonzoa. En lähde. |
MPU 02.01.2007 12:37:47 | |
---|
Onneksi elämme sen verran vapaassa maassa että kaikenmaailman ruikuttajien ei tarvitse mennä katsomaan yhtäkään esiintyjää jos ei halua. Itse menen näitä kahta katsomaan, mutta jätän taas monta, monta muuta keikkaa väliin. Kun eivät taasen minua kiinnosta. Jos Purple on yhtä hyvä kuin männä talvena niin en tule pettymään. Lynottia taas ei saa henkiin vaikka kuinka jättäisi sen takia Lizzyn katsomatta. Joten mielenkiinnolla odotan Gorhamin ja Sykesin versiota ko. bändistä. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Hohhoijaa 02.01.2007 15:18:40 | |
---|
Jos Purple on yhtä hyvä kuin männä talvena niin en tule pettymään. Lynottia taas ei saa henkiin vaikka kuinka jättäisi sen takia Lizzyn katsomatta. Joten mielenkiinnolla odotan Gorhamin ja Sykesin versiota ko. bändistä. Nimenomaan näin! On se vaan niin kumma kun pitää useaan otteeseen tulla julistaaman kokoonpanojen mahdollista huonoutta. |
sirdickyj 03.01.2007 00:36:57 | |
---|
mä oon ollu tätä "lizzyä" lämppäämässä tavastialla joitain vuosia sitten. ei liippaa läheltä. rummuissa oli kamala tommy aldridge (en muista miten se sukunimi kirjoitetaan, jotain tonne päin). bassoa soitti marco mendoza ihan ookoosti. john sykes ei vakuuttanut laulajana (eikä sen tympeä kitaran vingutuskaan innostanut). scott gorham oli kuin lomalla.. ehkä ne on skarpannu, mutta kyllä se minusta oli aika tympeä esitys silloin. thin lizzy oli aikoinaan niin hurja livebändi, että tuntuu vähintäänkin arveluttavalta saman nimen käyttö tällä ryhmällä. aika erikoista...no, makunsa kullakin. "tympeä kitaransoitto"? paskaa siinä on vain soundi, ukkohan on universumin kovimpia kepittäjiä. ja laulaa vitun hyvin. mutta joo...ja Aldridge on ehdottomasti yks pahimpia sällejä tolla saralla. ymmärrän toki, että se ei toimi kaikille, sen verran konemaista on touhu. Marco Mendoza ei soita bassoa "ihan ok", vaan tekee k.o. soittimen kanssa just mitä lystää, se on faktaa. iljettävä ukko se on kyllä ulkosesti, mutta jos se on "ihan ok", niin myös Bonham oli rumpalina "ihan ok". Pataan!
...+alv. |
JR 03.01.2007 00:47:15 | |
---|
ehkä vois mennä ihan sykesin takia, kyllä sykes soitto ja laulu iskee tänne ja lujaa. Ja muutkin soittajat pro ukkoja. Ei tää sama oo kuin aito mutta lähinnä aitoa mitä tulee enää koskaan saamaan. Kyllä tämä purplen uusin kokoonpano kiinnostaa nähdä myös, tuli viimeksi nähtyä helsingissä, silloin oli blackmore purplessa livenä viimestä kertaa, snif. Sen jälkeen tuli kitaraan joe satriani (muistaako kukaan). Onneksi morse tuli, sopii paremmin kuin satr tohon hommaan. "God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent" |
jjylli 03.01.2007 03:25:57 (muokattu 03.01.2007 10:05:43) | |
---|
aika erikoista...no, makunsa kullakin. "tympeä kitaransoitto"? paskaa siinä on vain soundi, ukkohan on universumin kovimpia kepittäjiä. ja laulaa vitun hyvin. mutta joo...ja Aldridge on ehdottomasti yks pahimpia sällejä tolla saralla. ymmärrän toki, että se ei toimi kaikille, sen verran konemaista on touhu. Marco Mendoza ei soita bassoa "ihan ok", vaan tekee k.o. soittimen kanssa just mitä lystää, se on faktaa. iljettävä ukko se on kyllä ulkosesti, mutta jos se on "ihan ok", niin myös Bonham oli rumpalina "ihan ok". jaapajaa. se että on taitava ja osaa tehdä soittimensa kanssa mitä lystää ei merkitse minulle oikeastaan mitään, koskapa en välttämättä ole mieltynyt siihen mitä tämmöinen virtuoso suvaitsee soittimellaan tehdä. ja jos ei svengaa, niin silloin ei minusta oikein ole homma hallussa. no, jos kerran potentiaalia löytyy, niin ehkä ne soittaa paremman shown tällä kertaa. toivotaan näin. yksi sinänsä merkityksetön juttu kyllä vähän häiritsi; alunperin irlantilaisessa orkesterissa ei soittanut ensimmäistäkään irlantilaista.. |
rheinone 03.01.2007 15:27:40 | |
---|
yksi sinänsä merkityksetön juttu kyllä vähän häiritsi; alunperin irlantilaisessa orkesterissa ei soittanut ensimmäistäkään irlantilaista.. Olihan se orkkis-kokoonpano ihan jees, mut kyl se Gorham-Robertson-kokoonpano on se klassinen ja mulle ykkönen. Ja eiks Robertson oo skotti? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
jjylli 03.01.2007 19:52:24 | |
---|
Olihan se orkkis-kokoonpano ihan jees, mut kyl se Gorham-Robertson-kokoonpano on se klassinen ja mulle ykkönen. Ja eiks Robertson oo skotti? joo ja gorham jenkki |
sirdickyj 03.01.2007 21:35:29 | |
---|
Olihan se orkkis-kokoonpano ihan jees, mut kyl se Gorham-Robertson-kokoonpano on se klassinen ja mulle ykkönen. Ja eiks Robertson oo skotti? eihän se nyt kyllä edes ollu jees. ihan kamalaa kuraahan ne veti...Eric Bell...ei vittu! Pataan!
...+alv. |
jjylli 04.01.2007 06:28:54 | |
---|
eihän se nyt kyllä edes ollu jees. ihan kamalaa kuraahan ne veti...Eric Bell...ei vittu! hah. mä kelasin että kyse on the chieftainsin harpun soittajasta, mutta sen nimi tais olla derek bell.. |