Aihe: Vuonna 2006
1 2
JK
28.12.2006 22:32:42
Sain toteutettua pitkäaikaisen haaveen. Omakotitalo maalta ja siellä oma treenikämppä johon sai kasattua ympäriinsä levällään olleet soittimet ja laitteet saman katon alle.

PA-kalusto ja soitinpuoli alkaa olla kuosissaan monien kokeilujen ja kaupantekojen jälkeen. Aina jotain säätöä pitää olla, mutta nyt kalusto on hyvällä malilla.

Pudotin pois pari bändihommaa ja pääsin keskittymään jäljellejääneisiin kahteen paremmin.
"Bodia, Sporttia ja Tsemppistä... Diudiudiudiuu"
balzary
29.12.2006 11:49:56

Vuonna 2006
- kuuntelin ja soitin melkein pelkästään Jamaikan rytmejä koko vuoden; ensi vuonna voisi koittaa vaihteeksi lisätä muutakin musiikkia valikoimaan
- ostin bassokaapit oman maun mukkaan eikä mitä sattui halvalla saamaan
- soitin väärän äänen väärään paikkaan keikalla

Kokonaisuudessaan hieno vuosi.
Keny
01.01.2007 18:13:23
Möin kamat(paitsi bassot),bändi hajos ja rupesin rankentaa kilpa-autoa.

Nyt soittelen välillä Loopperin kanssa mutta pahasti vaikuttaa siltä että "sitä" bändiä ei enää tule.

Kovimmat vetoni oli ne 7 keikka porissa ja maikkarin filkka halilla.Kiitos.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
jauheliha
01.01.2007 19:17:16
Huomasin että:

- kehittyäkseen on treenattava
- treenaminen ei voi olla pelkästään bändisoittoa
- en treenaa tarpeeksi
- fender jazzbass on kiva basso
"That's it's."
Antti K.
01.01.2007 19:35:03 (muokattu 01.01.2007 19:36:52)
Keväällä soitin bassoa näytelmässä "Tähti ja meripoika" ja varsinaisen bändin kanssa heitettiin muutama keikka. En voi kehua kehittyneeni soittajana paljonkaan.

Ostin ja myin monta (e: ei niitä nyt niin monta kuitenkaan ollut) bassoa ja vahvistinta. Optimisoundin etsintä jatkuu... Sinänsä StingRay on mulle se juttu, mutta pitää niitä noita muitakin keppejä näköjään olla.

PutkiGAS iski loppukesästä, ja täten uskollinen EBS Gorm sai kenkää, snif.

Hävitin myös kitarakamani: pakko se on uskoa, olen basisti.

Vaikka olen ollut Mnetin käyttäjä jo vuodesta 2002, vasta kesällä "löysin" keskustelualueet ja jäin koukkuun: BB-kerhon kokouksessa :

"Olen Antti. Olen basisti ja dadaholisti!" :-)
Nyt on viulu. Vielä kun osais soittaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)