Aihe: Huonoimmat lyriikat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
EtG
05.12.2003 23:55:26
Miten ois vähän DJ Boboa: What can make you move chihuahua
Can you feel the groove chihuahua
What can make you dance chihuahua
Ohh, chihuahua

Kun mä näin tän musiikkivideon jos hypii nelikybänen pappa hokemas chihuahuaa luulin et se on joku mauton läppä
Pakkanen karistaa nudistit
Pelsi
06.12.2003 12:13:12
Helloween - Dr. Stein:

"Dr. Stein grows funny creatures
Lets them run into the night
They become great rock musicians
And their time is right"

Eipähän tuo lyriikan juhlaa ole tuossakaan, mutta musiikillisesti biisi potkiikin jo paremmin.
"We eat metal and shit chains." -Timo Tolkki, ja siltähän se vähän näyttääkin.
MrQ
06.12.2003 19:43:41
Missä uutisissa, Marqsi?

Ykkösen tai kolmosen siinä aamushowssa, mikä tulee ihan järkyttävän aikaseen.
salmivaara
08.12.2003 11:18:33

Lemmyllä on kielikuvat hallussa. Ei, minusta nämä eivät ole huonoja lyriikoita, ne jotenkin sopivat bändille...

Ehdotonta parhautta!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Mr.Babbit
12.12.2003 14:00:00
Gimmelin sanoitukset on kai aika pitkälti Asikaisen Riston käsialaa, edelleen, vihatkaamme häntä kaikki.
Toinen suuri inhokki on edesmenneen aika/aikakone-yhtyeen Maki Kolehmainen, kai muistatte ihanan kappaleen nti groove!

Ja oksennuksen arvoinen on myös Samuli Edelmann, herranjestasentään!
"Perhonen nousee siivilleen tähtitornin mäellä, neito punaisessa kesämekossaan, jossa kieloja oon" klisesistä paskaa, vaikka tämä "mun sydämel on kypärä" hakkaa kyllä kaiken.
Juice
12.12.2003 15:28:43
Radiossa renkutetaan jotain "kaduilla tuulee taas" tmv. biisiä jossa lauletaan jossakin kohtaa "yksinkertaista tai muuten vaan" tai sinnepäin. Jokatapauksessa voi olla kökkö.
Paskahädän kanssa aina pärjää.
MrQ
12.12.2003 18:44:59
Tuli mieleen, etää kuunnelkaapas "kantaaottavaa" femakkoräppiä/RnB:tä MTV:ltä lyriikan puolelta... Ymmärrän kyllä sosiaalisen tilauksen PIMP-räppiä' vastaan olevan, mutta jee-SUS mitä hevon vitun paskaa jonkun TLC:n, Lil Kimin tai Christinan kappaleet pääsääntöisesti ovat.
Vittu, onko naisten identiteetti oikeasti niin iso ongelma että pitää itkeä televisiota vasten ja rukoilla jumalaäiti Chilliltä elämänohjeita? Tosin tämä siis jenkeissä.

Ja on suomalaisessa iskelmässäkin lyyrinen puoli aika hakusessa.
Jokunen
12.12.2003 23:01:46
Juuri kuulin radiosta 51 koodia - Kauas. Oli muuten melkoista sontaa!
HA!
KooAa
12.12.2003 23:40:28
...ja oksennuksen arvoinen on myös Samuli Edelmann, herranjestasentään!
"Perhonen nousee siivilleen tähtitornin mäellä, neito punaisessa kesämekossaan, jossa kieloja oon" klisesistä paskaa, vaikka tämä "mun sydämel on kypärä" hakkaa kyllä kaiken.

Tuosta olen täysin samaa mieltä.
Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva
Mättöpiiska
13.12.2003 04:16:39
Juuri kuulin radiosta 51 koodia - Kauas. Oli muuten melkoista sontaa!

Oon kans aika varma, että kyseisen orkesterin koko tuotanto on ihan hirveetä shittiä laulannan osalta. Bändi soittaa ihan ok kuuloista metallia, mutta sanoitukset ja laulu on ala-arvoista.
Tässä lauseessa on kirjoitusvirha.
Jokunen
13.12.2003 06:48:55
Oon kans aika varma, että kyseisen orkesterin koko tuotanto on ihan hirveetä shittiä laulannan osalta. Bändi soittaa ihan ok kuuloista metallia, mutta sanoitukset ja laulu on ala-arvoista.

Liekö tuo metallia, mutta huonoa se joka tapauksessa on!
HA!
Jussi Guitar
13.12.2003 09:06:46
Samuli edelmanin "karavaanari on kaikkien kaveri" ku mä kuulin sen ekan kerran niin mä luulin että se on joku ruohonleikkuri mainos mutta sitte toimittaja sano että "Samuli Edelman ja karavaanari listan sijalla 8" vittu mikä järkytys,,, sen jälkeen mun radion kuuntelu on vähentyny entisestään ja viimeksi kun radiota kuuntelin niin sieltä tuli tää pizza enrico, se oli kyllä jo niin paksua, jos mulla olis levy yhtiö tai radio asema niin tota ei olis kyllä ikinä julkastu tai soitettu missään, kyllä mä sen vielä ymmärrän että junteille pitää olla juntti musaa mutta eikö ny johki vois rajan vetää, eikö tosta vois joku vetää jo levy-yhtiön oikeuteen.
PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOA NIIN ETTÄ SE SWENGAA.
SukkapuikkoKeitto
13.12.2003 17:50:49
Varmaan joku apulanta kopio biisi...
Freakz
16.12.2003 13:07:32
Samuli edelmanin "karavaanari on kaikkien kaveri" ku mä kuulin sen ekan kerran niin mä luulin että se on joku ruohonleikkuri mainos mutta sitte toimittaja sano että "Samuli Edelman ja karavaanari listan sijalla 8" vittu mikä järkytys,,, sen jälkeen mun radion kuuntelu on vähentyny entisestään ja viimeksi kun radiota kuuntelin niin sieltä tuli tää pizza enrico, se oli kyllä jo niin paksua, jos mulla olis levy yhtiö tai radio asema niin tota ei olis kyllä ikinä julkastu tai soitettu missään, kyllä mä sen vielä ymmärrän että junteille pitää olla juntti musaa mutta eikö ny johki vois rajan vetää, eikö tosta vois joku vetää jo levy-yhtiön oikeuteen.

Karavaanari... juupa juu, hirvee biisi...
Toi pitsa enriko on kyllä siis oikein hävyttömyyden ja juntteuden huippu! Voi jeesus mä vaan sanon, että W***U!!! Siitä pitäis joku pistää vastuuseen...
Aika on soittaa, aika on kuolla
JeeVes
16.12.2003 14:45:41
Kun mä näin tän musiikkivideon jos hypii nelikybänen pappa hokemas chihuahuaa luulin et se on joku mauton läppä

Maailman loistavin musiikkivideo. Se on niin koominen.
Ja eikun arvostelemaan !http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=45273&o=0&x=381ec44645&co=0
Super-Jari
16.12.2003 15:44:31
Karavaanari... juupa juu, hirvee biisi...
Toi pitsa enriko on kyllä siis oikein hävyttömyyden ja juntteuden huippu! Voi jeesus mä vaan sanon, että W***U!!! Siitä pitäis joku pistää vastuuseen...

Se oli hauska siihen asti kunnes siitä tehtiin tuollainen juttu. Kun ensimmäisen kerran kuulin sen niin se oli ihan hauska. Toisella kerralla alkoi jo vituttaa. Nyt sitten vituttaa kun ihmiset on niin hirveän suvaitsevia ja epärasistia. Just tuota voi että kun oli rasistinen ja inhoittava, taidan laskea alleni.

No aivan sama. :)
"On se hyvä että on tuo netti niin voi hankkia lisätietoa hyönteisistä" - Lause joka oli mielessä kun heräsin aamulla 9.12-03
ilkka28
16.12.2003 15:47:34
Mulle ei ole koskaan selvinnyt mitä Eric Clapton ja George Harrison mietiskelivät kirjoittaessaan sanat Creamin Badgeen. Joka tapauksessa lyriikat ovat pelkkää nolotusta. Sääli hienoa riffiä.

Thinkin' 'bout the times you drove in my car.
Thinkin' that I might have drove you too far.
And I'm thinkin' 'bout the love that you laid on my table.

I told you not to wander 'round in the dark.
I told you 'bout the swans, that they live in the park.
Then I told you 'bout our kid: now he's married to Mabel.
purtsi666
05.01.2004 09:10:12

Elämä on laiffii ja jokainen chänssi on mahdollisuus on aika loistavia. heh!
Purtsi
Lord of the strings
05.01.2004 14:02:05
Miä se on joku Teräsbetoni tai vastaava. Niin kunnon paskaa ne lyriikat ku olla ja voi.

Turpa kii, Teräsbetonin lyriikat ovat sieltä parhaasta päästä.
"Who are you? How did you get in?" "Well, I'm the locksmith and... I'm the locksmith"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)