Aihe: Kaupantekijäiset
1 2
Coelhinho21
28.12.2006 00:39:14

Veropalautuksilla ostin joulukuun alussa Roland RD 300 SX -pianon. Lisäksi tarvitsin soittimelle telineen ja vähän piuhoja (4kpl XLR-piuhoja ja 2kpl Plugipäisiä). Enpä edes ehtinyt alkaa tinkaamaan, kun myyjä sanoi antavansa telineen ja piuhat kaupan päälle. Noin 100 € olin valmistautunut maksamaan enemmän, säästyi se satanen joululahjoihin. :-)
Oston kanssa oli hoppu, ku se piti saada samalle illalle keikalle, muuten olisin harkinnut Saksasta tilausta, kalliimmaksi olisi Saksasta tuo paketti tullut, niin taidan jatkosaki kävellä kyseiseen liikkeeseen (itseasiassa jo heti kohta ostamaan pussia tuolle pianolle).
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
Musiikkia korville
28.12.2006 08:00:12

Tila-autosta tuli mieleen, kun vaihdoin viime talvena oman tila-autoni pois.. Olin aika tarkkaan selvittäny missä haarukassa oli oman auton hinnat siinä vaiheessa ja kun ne pyöri 14-16000 välillä niin sanoin, että haluan siitä 15000 hyvitystä kun vaihdoin tuohon nykyisin alla olevaan. Eihän kukaan sellaista määrää meinannut siitä hyvittää, mut kannattaa aina pyytää enemmän kuin mitä luulee saavansa, niinhän nekin tekee. :) Tuon nykyisen hinnat pyöri 29000-34000 ja sattui sellainen myyjä, joka pyysi 27000 ja hyvitti 12500 edellisestä, niin se oli sitten siinä.

Se mikä pointti tässä oli, niin kannattaa tehdä perinpohjainen selvitys siitä, mikä on oman vaihtotavaransa sen hetkinen markkina-arvo. Aluekohtaisia erojakin tietysti on, jne eli jos viitsit hakea tavaran vaikkapa 200 km päästä, niin saatat säästää hyvinkin paljon.

JA edelleen ne kaupantekijäiset vasta kaupan päälle.
...ja tätä mieltä on MK.
WanhaWetäjä
28.12.2006 13:30:54 (muokattu 28.12.2006 13:31:38)

Se mikä pointti tässä oli, niin kannattaa tehdä perinpohjainen selvitys siitä, mikä on oman vaihtotavaransa sen hetkinen markkina-arvo. Aluekohtaisia erojakin tietysti on, jne eli jos viitsit hakea tavaran vaikkapa 200 km päästä, niin saatat säästää hyvinkin paljon.

JA edelleen ne kaupantekijäiset vasta kaupan päälle.

Jep...itse sain ylivoimaisesti parhaan vaihtotarjouksen Pod-hässäkästä Seinäjoelta http://www.yritysopas.com/tiedot/Hyllykallio/Markun_Musiikki_Ky.html .

Treella asenne vaihtotavaraan oli "älä edes tarjoa, koita myydä itse...", erikoista asiakaspalvelua!Ja tämä asenne oli kaikissa liikkeissä, yksi olis ottanut kamat mutta satkun alle siitä mitä sain kun ite myin.
No, laitoin tänne m.netin torille ilmoituksen ja kamat meni melko nopsaan, ja sain just sen ellei vähän ylikin mitä niiden markkinahinta oli.
Ostan Casion kun täytän 50v...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)