penatuna 20.12.2006 12:00:19 (muokattu 20.12.2006 12:00:42) | |
---|
Eli löytyykö kokemuksia/suosituksia akustisille kitaroille tarkoitetuista preamp- tai DI-bokseista? Kitarani on Martin hd-28 B-Band A2.2 mikityksellä. Tavoitteena tietenkin mahdollisimman luonnollinen ja hyvä soundi. |
AH3 20.12.2006 14:21:06 | |
---|
Itsellä myös hankinta edessä jä tässä muutama vaihtoehto. - Behringer ADI21 V-Tone Acoustic preamp - L.R.Baggs Para Acoustic D.I Preamp - Fishman Aura processor - Tech 21 Sansamp Paradriver D.I Itsäni kiinnostaisi tuo Tech 21 eniten, mutta rahapulasta (ainainen) johtuen hankinta siirtyy ensivuoden puolelle.Ko. vermeen pitäisi poistaa pietzo mikin epätoivotut saundit. Tuoda lisää lämpöä ääneen. Eli laitteella pystyy mös muokkaamaan saundia mieleisekseen. Olis mukava kuulla mihin päädyit ja miltä peli käytännössä tuntuu? Nuo mainitsemani esimerkit ovat sieltä edullisesta aina kalliiseen peliin. Josko näitä ehdokkaita saataisiin vielä lisää? Tai mikä vielä parempaa, niin kokemuksia ko. vermeistä. Ei kiitos...minulla on jo pingviini. |
penatuna 20.12.2006 14:57:28 (muokattu 20.12.2006 15:00:15) | |
---|
Itse tsekkaillut myös Bbe acoustimaxia ja Award-sessionin ap-10 -pedaaleita. Näitä ei vaan suomesta saa. Behkua tuskin ostan, mutta hintakatto kyllä tulee olemaan 250 egeä. Tarkoitushan on livekeikkakäyttö, eikä nauhoitus. Nauhoituksessa käytän ulkoista mikkiä/mikkejä. Kiitos vinkeistä, pitää katsoa mitä tuotteista sanotaan. Edit. Tuo aura ei oikein ole mun makuuni. Mä diggaan enemmän perinteisestä bass-mid-tre -säädöistä. |
Puavali 20.12.2006 16:34:08 | |
---|
Eli löytyykö kokemuksia/suosituksia akustisille kitaroille tarkoitetuista preamp- tai DI-bokseista? Kitarani on Martin hd-28 B-Band A2.2 mikityksellä. Tavoitteena tietenkin mahdollisimman luonnollinen ja hyvä soundi. Tarvitseeko tuon B-Band A2.2:n lisäksi pre-amppia? Kun ymmärsin thomannin sivun mukaan, että se jo itsessään on. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175214.html Kai siihen johonkin patteri liitetään? http://www.b-band.com/guitar-systems/a2.2.php 2.2 Features: XOM process Remote soundhole XOM mix and volume controls Dual channel input (UST and AST only!) Mono mix output UST and AST input gain trim All plug-in connections Hold-tight battery clip400 hour battery life High quality output jack Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
penatuna 20.12.2006 18:57:16 | |
---|
Eihän tuo pakollinen ole, mutta preamp parantaa soundia ja säädöt saa lattialle :) Tilasin muuten BBE acoustimaxin englannista. Kirjoittelen lisää jahka pääsen testaamaan. Tuossahan on plussana tuo sonic maximizer. |
Eihän tuo pakollinen ole, mutta preamp parantaa soundia ja säädöt saa lattialle :) Tilasin muuten BBE acoustimaxin englannista. Kirjoittelen lisää jahka pääsen testaamaan. Tuossahan on plussana tuo sonic maximizer. Mun ehdotus olisi kuitenkin styrkkari. Esim. tällainen http://www.musiikkiliike.fi/?m=shop&a=product&t=821 Pikkurahalla saa jo hyvää soundia ja mun mielestä tuokin on parempi kuin etuaste-PA viritelmät jotka jää ohkaseksi, tosin eipä mulla ole kovin laajaa kokemusta noista etusista ja paremmat sellaiset voi ollakkin hyviä. Tuo laulumikkipuolikin on aika ok, oon tehny jotain trubaduurivetoja niin että laulu ja skitta tulee molemmat tuollaisesta ja hyvin on piisannu. Ei tietty mitään isoa salia täytä mutta parempi kuin ei mitään Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä! |
Simplex 28.12.2006 00:23:18 (muokattu 28.12.2006 00:23:53) | |
---|
....sekoilua............................................ Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä! |
poppamies 28.12.2006 00:40:27 | |
---|
..Kai siihen johonkin patteri liitetään?... Siihen kaulan kantaan laitetaan pattericlipsi ja aukon kautta pääse pienellä vaivalla vaihtaan patteria. G strings are for strippers! |