![]() 19.07.2006 10:05:53 | |
---|---|
Sitten ei kun "Fan Club" boxin metsästykseen!;) Jep, Amazonista näyttäisi löytyvän vaivaiseen 229,99 taalan hintaan... I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man. | |
![]() 04.11.2006 12:26:27 (muokattu 04.11.2006 12:26:52) | |
Sturmer näyttäisi olevan tällaisessa projektissa mukana: http://www.notlame.com/leo.htm L.E.O. = E.L.O ;) Falkner -rintamaltakin uutisia sen verran, että hänen parin vuoden takainen TV Eyes -projekti Roger Manningin ja Brian Reitzellin on saanut julkaisunsa Japanissa. Jasonin soololevy on myös valmiina ja mies etsii sille sopivaa julkaisijaa. | |
![]() 03.12.2006 20:18:35 | |
TV Eyesin levyä näyttäis saavan ainakin amazon.com:sta, mutta olisko Suomesa mitään liikettä mikä saisi Japanin painoksia suht kohtuulliseen hintaan? http://www.amazon.com/o/ASIN/B000HXE2JK/ | |
![]() 10.12.2006 21:46:39 | |
![]() 27.12.2006 20:18:22 | |
Tuossa kaveri tutustutti orkesteriin ja Visa vingahti Cdonille Spilt Milkin verran, Bellybutton meni jälkitilaukseen. Tämä on näitä "missä tämä bändi on ollut koko elämäni?" -tapauksia taas, hauskaa ja hyväntuulista menoa. Jokaisesta biisistä tulee jotain mieleen, Queenista Toton kautta ties mihin, mutta sopivasti omaa juttuakin löytyy. Selkeä hyvän mielen levy tämä Spilt milk, Bellybuttonkin miellytti kertakuulemalta, omaa kopiota odotellessa pyöritellään tätä kaatunutta maitoa. Hienot kannet muuten, jotenkin niitä myöten huokuu rakkaus musiikin tekemiseen. Look behind you, a three-necked guitar! | |
![]() 08.01.2007 16:23:44 (muokattu 08.01.2007 16:27:40) | |
http://www.youtube.com/watch?v=l4mNgiLJ7ls Hieno biisi Rogerin uudelta soololevyltä. Tuli tuo soololevy nyt hankittua. Oikein hyviä biisejä ja meininkiä, mutta autotunetettu laulu pääsee välillä vähän häiritsemään. e: 11,3 euroa play.comista | |
![]() 31.01.2007 18:24:31 | |
Minäkin voin suositella Manningin levyä jos Jellyfish kolahtaa. Ainoa miinus on oikeastaan laulu. Ei sillä, että Roger olisi huono laulaja, vaan että Andy Sturmer on parempi.:) | |
![]() 31.01.2007 19:39:34 | |
Jep, Amazonista näyttäisi löytyvän vaivaiseen 229,99 taalan hintaan... Halpa! Ebayssä meni just US$390:llä. Ja nyt näyttää olevan Amazonissa $288.99. Ihan hyvä arvonnousu. Kukakohan nyt on hehkuttanut tota bändiä jossain keskustelupalstalla? Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. | |
![]() 31.01.2007 20:16:29 | |
Kukakohan nyt on hehkuttanut tota bändiä jossain keskustelupalstalla? Viittaatko nyt siihen Annican levyn arvaamattomaan arvonnousuun? | |
![]() 01.02.2007 10:10:31 | |
Viittaatko nyt siihen Annican levyn arvaamattomaan arvonnousuun? Ööh... en. Mikä Annica? Tuli vaan mieleeni, että jos nyt just ois joku Iso Nimi maininnu jossain Jellyfishin ja siitä jengi taas muistanut bändin ja innostunut jne. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. | |
![]() 01.02.2007 13:25:43 | |
Ööh... en. Mikä Annica? Tämä suomalainen laulajaneito, jonka levy "Badly Dreaming" koki melkoisen hinnannousun kun sitä hehkutettiin jollain jenkkifoorumeilla. Näin ainakin muistelisin käyneen, asiasta oli jotain juttua lehdissäkin. Tuli vaan mieleeni, että jos nyt just ois joku Iso Nimi maininnu jossain Jellyfishin ja siitä jengi taas muistanut bändin ja innostunut jne. Jellyfish on mielestäni ollut aina sellainen kulttinimi mikä ei ole ehtinyt unohtumaan ja aina joku artisti muistaa heitä tasaisin väliajoin kehuskella. Tuon boxin kova hinta Amazonilla johtunee sen rajoitetusta painoksesta ja ei se alunperinkään ihan edullinen ollut. Oliskohan Stupido Shop saanut noita muutaman aikoinaan? Luultavasti The Posiesin vastaava Not Lamen julkaisema boxi on samanlaisissa hinnoissa. Huom! En tällä tarkoita tietenkään, että Amazonin hinta olisi mitenkään kohtuullinen. Onkos tuota L.E.O. -projektia kukaan kuullut/ostanut? | |
![]() 03.02.2007 13:37:47 | |
Öy, olisikos kellään tietoa seuraavasta: Laittelin juuri (cd)sinkkujen b-puolia koneelle ja vastaan tuli tällainen outous; The ghost at number one -sinkulla on kansien ja levyn mukaan lisinä Worthless Heart ja Ignorance is bliss, mutta iTunes ilmoittaaki biisien olevan Watching the rain ja Family treen, ja tuo iTunesin ilmoittama pitää paikkaansa. Yritin googlettaa levystä infoa (CUSD 10), mutta mitään eksaktia ei tullut vastaan. Tosin tuosta sinkusta löytyy kyllä sellainen versio, jossa ovat biisit noin, joten mulla on kai vaan väärät biisit väärissä kansissa? Olenko nyt miljardööri? Sikäli huvittavaa, että ilman iTunesia en olisi koko hommaa edes huomannut. Pitää varmaan kuunnella näitä levyjä vähän tarkemmin... Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. | |
![]() 28.02.2007 15:48:20 | |
Öy, olisikos kellään tietoa seuraavasta: Laittelin juuri (cd)sinkkujen b-puolia koneelle ja vastaan tuli tällainen outous; The ghost at number one -sinkulla on kansien ja levyn mukaan lisinä Worthless Heart ja Ignorance is bliss, mutta iTunes ilmoittaaki biisien olevan Watching the rain ja Family treen, ja tuo iTunesin ilmoittama pitää paikkaansa. Yritin googlettaa levystä infoa (CUSD 10), mutta mitään eksaktia ei tullut vastaan. Tosin tuosta sinkusta löytyy kyllä sellainen versio, jossa ovat biisit noin, joten mulla on kai vaan väärät biisit väärissä kansissa? Olenko nyt miljardööri? Sikäli huvittavaa, että ilman iTunesia en olisi koko hommaa edes huomannut. Pitää varmaan kuunnella näitä levyjä vähän tarkemmin... Singlen ykkösosa, missä siis nuo kansiesi ja levysi ilmoittamat biisit, julkaistiin sekä numerolla CUSCD10 ja CUSDG10, joista jälkimmäinen viittaa Digipak:iin, missä tilaa erikseen ostettavalle kakkososalle (CUSCD10). Ehkä siis tehtaalla on mennyt masterit sekaisin, kun kerta samalla numerolla on julkaistu kaksi eri singleä. Lukeeko levyssä tai kannessa missään "Part X of a 2 part set"? Voishan tuosta joku keräilijä jotain hieman maksaakin, tosin voi olla pienen painoksen vuoksi,että kaikista levyistä löytyy tuo sama virhe. Nuo tiedot sarjanumeroista ym. löytyy "Fan Club" -boxin vihkosesta. | |
![]() 28.02.2007 17:33:30 | |
Ehkä siis tehtaalla on mennyt masterit sekaisin Niin, tämähän on CUSD 10. Hollannin painos, ja virhe voi tosiaan olla koko painoksessa. Mielenkiintoinen havainto vaan; Google ei anna yhtään osumaa tuolla koodilla. Järjetön harvinaisuus siis. Laitanpa ebayhin myyntiin tonnilla. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. | |
![]() 05.05.2007 20:41:28 | |
Jason Falknerin "I'm OK You're OK" on ilmestynyt Japanissa. Biisinäytteitä: http://www.myspace.com/jasonfalkner | |
![]() 07.05.2007 03:27:13 | |
Näköjään joku bändi josta en ole koskaan kuullutkaan on versioinut Jellyfishiä ihan levylle asti: http://www.mcflyofficial.com | |
![]() 27.10.2007 01:15:56 | |
Heh, viimeks oon nähny tän Beavis ja Butthead -showssa. Eivät tykänneet. http://www.youtube.com/watch?v=vtkgE4h_EKw Mut eihän ne koskaan mitään hyvästä popista mitään tajunneetkaan. | |
![]() 11.06.2008 23:26:12 | |
Roger Joseph Manning JR:n uusin soololevy "Catnip Dynamite" on (taas) julkaistu ensin Japanissa. Onkos kukaan jo hommannut? Itse olin jo tilaamassa mutta rupes PayPal vittuileen eikä onnistunut. Täältä sais edullisesti: www.cdjapan.co.jp Rogerin omilta sivuilta tilasin ja sain Logan's Sanctuaryn samannimisen levyn vuodelta 2000. Kyseessä on Rogerin ja Brian Reitzellin projekti, eräänlainen soundtrack kuvitteelliseen elokuvaan. Kai tätä voisi pitää esiasteena herrojen ja Jason Falknerin (joka on Logan's Sanctuarylla mukana parissa biisissä) myöhemmälle TV Eyes -projektille, tosin tässä liikutaan enempi 70 -lukulaisissa tunnelmissa. Ei mullistavaa, mutta hauskaa. | |
![]() 09.02.2012 11:08:00 (muokattu 09.02.2012 11:11:47) | |
Omnivore Records julkaisi molemmat Jellyfishin lätyt vinyyleinä ja vaikka "Bellybutton" hyllyssä jo olikin Charisman brittipainoksena, niin pakkohan nuo molemmat oli hommata. Karsen siniset ja vihreät 180g värivinyylit ja "Bellybuttonissa" vielä alkuperäiset promopainos -kannet kruunaavat kokonaisuuden ja varsinkin "Spilt Milk" on sen tyylinen lätty, että vinyyli on ainoa oikea formaatti. http://omnivorerecordings.com/artists/jellyfish/ | |
![]() 29.04.2012 00:53:11 | |
2541: Omnivore Records julkaisi molemmat Jellyfishin lätyt vinyyleinä Tämä jos mikä oli oikea kulttuuriteko. Varsinkin Spilt Milkin hinnat pyöri mun kukkaron ulottumattomissa. Ja sellainen hyvä asia seurasi tästä uusintapainoksesta, että heti näiden julkaisemisen jälkeen ebay "täyttyi" noista ekan painoksen versioista, ja onnistuin hommaamaan Bellybuttonista sen viis livebiisiä sisältäneen version, jota en edes tiennyt vinyylinä olevan - ja hyvin kohtuuhintaan vielä. Ja nyt näyttää olevan discogsillakin: http://www.discogs.com/Jellyfish-Bellybutton/release/2497568 Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)