Riksu89 26.12.2006 12:25:41 | |
---|
Tietääkö kukaan, joka omistaa kyseisen laitteen tai on soittanut sillä, millä asetuksilla Triple XXX:stä saa hyvän särön aikaiseksi? Itse olen omistanut laitteen muutaman kuukauden ajan, enkä ole vielä saanut siitä kummoista säröä ulos. |
saastara 26.12.2006 15:44:28 | |
---|
Tietääkö kukaan, joka omistaa kyseisen laitteen tai on soittanut sillä, millä asetuksilla Triple XXX:stä saa hyvän särön aikaiseksi? Itse olen omistanut laitteen muutaman kuukauden ajan, enkä ole vielä saanut siitä kummoista säröä ulos. Kyllä tuolla allekirjoittanut sai kaupassa ainakin ihan kelvot säröt ilmoille.. Ultra-kanavalla muistaakseni. Säröt sinne yhteentoista, middlet neljään ja treblet sinne väliin. Riippuu toki kepistä kauheasti.. Itse jollakin Jacksonin vauhtihirmulla testailin. Luukuttamaan en myöskään päässyt. Testaa sitä vanhaa metodia: Kaikki kahteentoista, paitsi masteri :), ja sitten alat analysoimaan, että mitä kaipaat.. Tylsän kuuloista, mutta toimii.. Monet ovat myös todenneet, että noista Peaveyn high gain-masiinoista saa vielä hieman enemmän irti soundillisesti kun Iban Tube screamerilla tahi Bossin Sd-1:llä buustailee. E: näin mutu-pohjalta siis kirjoitellen. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Werihukka 26.12.2006 15:46:38 | |
---|
Mikä kitara ja mitkä mikit? Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Riksu89 26.12.2006 22:04:27 | |
---|
Mikä kitara ja mitkä mikit? ESP:n Viper 50 vakiomikeillä eli ESP LH-100:lla. |
Werihukka 26.12.2006 22:24:36 | |
---|
ESP:n Viper 50 vakiomikeillä eli ESP LH-100:lla. Kokeiles jollain eri kitaralla ja mikeillä jos mahollista. Voi soundata täysin toiselta särö. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Cornflake 27.12.2006 09:48:45 | |
---|
Riksu89: millä asetuksilla Triple XXX:stä saa hyvän särön aikaiseksi? Ei oikein millään. Ei ole kovin kummoinen kuva tuosta rohjakkeesta, mitä nyt yhden kitaristin soundia muutaman kuukauden kuunteli. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Jesus_Plastica 27.12.2006 11:33:04 | |
---|
Kyllä siitä saa hyvän soundin ulos kun jaksaa säätää. Kerran kuulin jonkun amatööritason äänitteen jossa oli käytetty kyseistä vahvaria, kyllä muuten potki ja kovaa... |
saastara 27.12.2006 12:40:33 | |
---|
Muutenkin itseäni ihmetyttää kuinka paljon pahaa sanaa tuon XXX:n soundeista on liikkeellä.. Itse en ole masiinaa muuta kuin pikkuvolilla kaupassa kokeillut, mutta koskaan ei ole ollut soundin kanssa ongelmia. Piuha kiinni, pari nappulaa sinne tänne ja johan lähtee.. Eihän tuo mikään oman korvan unelmakone ole, mutta kyllä tuolla kelpo soundia pitäisi nyt aikaiseksi saada ilman ongelmia. :) Tosin aloittajalle sanoisin, että tässä tapauksessa epäilen ongelman olevan pään sisällä.. :) Ja kitaran mikeissä, hyi helvata. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Oon mä livenä kuullut tosta otettavan oikein hyvää soundia pihalle. Miees... |
Tomi_R 27.12.2006 20:54:15 | |
---|
ITse suosittelen kanssa ovedrive pedaalin käyttöä. Pedaalista särö nollille ja level ja tone oman maun mukaan. Näin päästään ainakin eroon pörisevästä alapäästä. Demppaukset kuulostavat täten tiukemmilta ja saundi on muutenkin tiukempi. Pedaalin tonesta saat säädettyä kuinka tiukka sen haluat olevan... olisipa kaikki näin helppoa ;) Itselläni ei ole kokemusta kauheasti XXX:stä, mutta eräällä keskustelupalstalla kuulin erittäin hyvän kuuloisia pätkiä jotka olivat soitettu näillä säädöillä: bass 4 mids 1.5 treble 4.5 gain 3 channel volume 3 master 5 |
Joees 27.12.2006 21:04:39 | |
---|
Mua lähinnä ihmetyttää se että miksi kyseinen vahvari on ostettu jos ei siitä mieluista soundia saa ulos? Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Roitto 27.12.2006 21:40:13 | |
---|
Mua lähinnä ihmetyttää se että miksi kyseinen vahvari on ostettu jos ei siitä mieluista soundia saa ulos? Koska se kuulosti kaupassa hyvältä kun kitarana oli parintonnin kitara huippumikeillä, mutta kotona kohtasi karun todellisuuden 350 euron 250 ylihintaa maksaneella ritsalla? Ottakaa niitä kitaroitanne kauppaan kun hankitte vahvaria niin vältytään tältä. Uusi kitara, tai vaihtoehtoisesti voit ostaa uudet kielet. Älä rupea vaihtamaan mikkejä kitaraasi. Yhden miehen Fight Club |
rosberg 27.12.2006 23:05:26 | |
---|
ei se nyt ole seipäästäkään kiinni. kyllähän noilla mikeillä täytetään perushumpparin kolo aivan hyvin. onko kaappi ok? onko volataso sopiva? tuo on aivan mielettömän hyvä särökone, että en kyllä osaa arvata missä mättää. mitä haet? veikkaan, että kitaraa kysyttäessä opistopojat tarjoavat jammua käteen. |
Marzi 28.12.2006 22:16:23 | |
---|
Tietääkö kukaan, joka omistaa kyseisen laitteen tai on soittanut sillä, millä asetuksilla Triple XXX:stä saa hyvän särön aikaiseksi? Itse olen omistanut laitteen muutaman kuukauden ajan, enkä ole vielä saanut siitä kummoista säröä ulos. Nuppi+kaappi vai combo? Combosta en saa mitään irti, mutta nupin omistan ja sen kanssa on ihan se ja sama missä asennossa nupikat on. Aina toimii. :D Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |
Riksu89 29.12.2006 11:10:23 | |
---|
Nuppi+kaappi vai combo? Combosta en saa mitään irti, mutta nupin omistan ja sen kanssa on ihan se ja sama missä asennossa nupikat on. Aina toimii. :D Nuppi+Kaappi. Mitkä mikit sulla on kitaras? |
Jormaz 29.12.2006 13:18:28 | |
---|
Joskus vahvarin saa aika yllättävillä säädöillä kuulostamaan hyvältä. Mulla Englin E530-etuaste kuulostaa parhaalta kun Treble-namiska on täysin nollassa ja Hi mid lähellä kaakkoa. Miees... |
J_Mantyla 29.12.2006 14:11:37 | |
---|
Mitä kaappia käytät ? Ellei tänään niin sitten huomenna |
Ronsto 29.12.2006 17:30:16 | |
---|
Monet ovat myös todenneet, että noista Peaveyn high gain-masiinoista saa vielä hieman enemmän irti soundillisesti kun Iban Tube screamerilla tahi Bossin Sd-1:llä buustailee. Samaa mieltä. Itellä on tuo 6505 nuppi ja sen kanssa käytän Iban DS7 pedaalia. Ei säröä tuomassa, mutta level nappulan kanssa kun kikkailee niin hyvää tulee. Niin ja aloittajalle sen verran, että jos ei muuten irtoa hevirunttaa (luulisin kyllä että Triple XXX:stä irtoaa helposti), niin testaa jotain pedaalia. Esim. Ibanez DS7 taikka TS9. Steven Seagal |
Artist 29.12.2006 17:38:08 (muokattu 29.12.2006 17:38:39) | |
---|
"There's nothing in my dreams, just some ugly memories" |
ballfish 29.12.2006 17:42:42 | |
---|
|