en ainakaan huomannu että ois ollu keskustelua tästä kyseisestä pelistä täällä vielä.. että onko täällä KOTORin eli Star Wars: Kinghts Of The Old Republicin ystäviä? ensimmäinen oli aivan loistava ja kakkosta olen parhaillaan pelailemassa.. pistäkään kommentteja jos löytyy kyseisen pelin ystäviä.. lukkoa jos oli tällanen topicci oli jo... Walkin`trough the city,Feelin`oh so pretty,I`ve just got to find my way....... |
Invader 26.12.2006 23:01:38 | |
---|
Tai sitten ei.. |
Jzci 26.12.2006 23:07:17 | |
---|
en ainakaan huomannu että ois ollu keskustelua tästä kyseisestä pelistä täällä vielä.. että onko täällä KOTORin eli Star Wars: Kinghts Of The Old Republicin ystäviä? ensimmäinen oli aivan loistava ja kakkosta olen parhaillaan pelailemassa.. pistäkään kommentteja jos löytyy kyseisen pelin ystäviä.. lukkoa jos oli tällanen topicci oli jo... Kakkosen olen läpi pelannut ja kovasti pidin. Todella harvoin nykyään jaksaa mikään peli kiinostaa 5min kauempaa, mutta tuota tuli pelattua viime joulun aikaan melkeinpä 24/7. Juuri ajattelin lainata kaverilta tuon ykkösen kun se on kuulema vielä parempi. |
Invader 26.12.2006 23:13:00 | |
---|
Kakkosen olen läpi pelannut ja kovasti pidin. Todella harvoin nykyään jaksaa mikään peli kiinostaa 5min kauempaa, mutta tuota tuli pelattua viime joulun aikaan melkeinpä 24/7. Juuri ajattelin lainata kaverilta tuon ykkösen kun se on kuulema vielä parempi. Kantsii sen ykkösen pelaamisen jälkeen vetää siihen perään kakkonen uudestaan. Nivoutuu nimittäin hienosti ne juonet yhteen. Tai sitten ei.. |
Jzci 26.12.2006 23:19:50 | |
---|
Kantsii sen ykkösen pelaamisen jälkeen vetää siihen perään kakkonen uudestaan. Nivoutuu nimittäin hienosti ne juonet yhteen. Pidetäänpä mielessä. Ja niin, aiheeseen liittyen (tai sitten ei): viime jouluna nauhoitin tuon yhden tilubiisinkin ihan puhtaasti tuosta pelistä saadun inspiraation tuloksena. http://mp3.mikseri.net/hifi/t/tiluvitkutin_-_r2d2.mp3 |
Deino 26.12.2006 23:57:29 | |
---|
Ykkönen on pitänyt hommata jo kauan... |
Guitaristi 27.12.2006 01:32:09 | |
---|
Ykkösen hakkasin vanhalla boxilla läpi ja oli kyllä hyvä... Kakkoseen en ole koskenutkaan. Koskas sen kolmosen pitäisi tulla ja mille alustoille? Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
-Aleksi- 27.12.2006 13:46:56 | |
---|
Hyvä peli mutta häiritsi kun siinä ei voinut hypätä, vai voiko? |
wrshredder 27.12.2006 13:57:09 | |
---|
Ykkösen hakkasin vanhalla boxilla läpi ja oli kyllä hyvä... Kakkoseen en ole koskenutkaan. Koskas sen kolmosen pitäisi tulla ja mille alustoille? http://www.gamespot.com/news/2004/08/13/news_6104775.html Hieman ongelmia kai.. ei näistä huhuista ikinä tiijä. Mä pelasin ykkösen läpi hyviksenä ja pahiksena. Kakkonen jäi kesken , taisin vaan jumittua johonkin kohtaan ja loppu innostus. Ei ollut ihan samaa draivia kun ykkösessä. Mutta parhaita rpg:itä ikuna. Jos saisi uuden kotorin hieman paremmalla grafiikalla , suurimmilla vihollislaumoilla ja isommilla kentillä (vapaampaa seikkailua) niin olisi kyllä aika himo peli kyseessä. Sellasta eeppistä. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
wrshredder 27.12.2006 13:57:40 | |
---|
Hyvä peli mutta häiritsi kun siinä ei voinut hypätä, vai voiko? Force jump! :D THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Qsysi 27.12.2006 15:12:22 | |
---|
Kakkosta olen pelannu xboxilla. Ihan loistava peli, vaikken tavallisesti mitään rpg:itä harrasta. En päässyt kauheen pitkälle, kun oi kaverin boxi lainassa, pahikseksi oltiin kuitenkin menossa ihan vaan sen takia että se oli hauskempaa. Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
Brian May jr. 27.12.2006 16:40:14 | |
---|
Kakkosesta tiedän vain hämärästi tapahtumat SW Aikajanan perusteella, ykkösen pelannut kahdesti läpi. Todella hyvä peli, parhaimpia Star Wars- aiheisia. Vettä! |