Haluaisin toisen kitaran ja sen pitäisi olla hevi kitara ja olen ajatellut jacksonin dinky mitä mieltä olette näistä kepeistä? ja jos olisi hyviä saman hinta luokan keppejä niin voisitteko kertoa? |
saastara 26.12.2006 20:30:36 | |
---|
Noita löytyy hintahaarukassa 150-4000€.. Elikkä "pientä" hajontaa on laadussa. :) Nopeasti: Halvemmilla ei tee mitään, keskiluokan kepit ovat hintaisekseen oikein kelpo soittimia ja kalleimmat sitten sangen oivia tekeleitä. Marssi kauppaan testaamaan. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Jannipaali 26.12.2006 20:34:23 | |
---|
Haluaisin toisen kitaran ja sen pitäisi olla hevi kitara ja olen ajatellut jacksonin dinky mitä mieltä olette näistä kepeistä? ja jos olisi hyviä saman hinta luokan keppejä niin voisitteko kertoa? Kannattaa tilata suoraan sieltä Jacksonin custom shopista, niin saa sellaisen minkä haluaa. M.A.C.H.O. # 6 "Don't disturb my friend.
He's dead tired."
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
DZN 26.12.2006 20:39:43 | |
---|
Kannattaa tilata suoraan sieltä Jacksonin custom shopista, niin saa sellaisen minkä haluaa. Amen brother! Jackson Custom Shop nosti tässä vuoden vaihteessa hintojaan 25%. Aka. Dino and 6077dino |
-razz- 26.12.2006 20:51:10 | |
---|
Noita löytyy hintahaarukassa 150-4000€.. Elikkä "pientä" hajontaa on laadussa. :) Nopeasti: Halvemmilla ei tee mitään, keskiluokan kepit ovat hintaisekseen oikein kelpo soittimia ja kalleimmat sitten sangen oivia tekeleitä. Marssi kauppaan testaamaan.http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … mp;pid=2965&mgid=6&sgid=309 tollaista olen ajatellut miltä vaikuuttaa?eikös nänä ole tehty japanissa? |
McNulty 26.12.2006 20:55:01 | |
---|
Itse testasin jotain DK2M-mallia tms. Sitä missä on vaahterainen otelauta. Ainoat kehuttavat asiat oli Dinkyn muotoilu (stratomainen), kaulaprofiili ja Duncanin mikit. Nauhojen viimeistelyssä, tallassa ja yleisessä viimeistelyssä + soitettavuudessa siitä johtuen oli valittamista. Talla ei pitänyt hetkeäkään virettä, ei vaikka kampesi vain hieman. Hardware näytti halvalta mikkejä lukuunottamatta. Soitin ei soinut kunnolla, hyvät mikit kyllä koittivat paikata ja kompensoida minkä pystyivät. Yhtä suuri pettymys tuo upgraded Dinky kuin uusimmat Ibanez Prestige RG:t. Ylihintaista japsikamaa ja kaukana siitä japsilaadusta mihin ainakin itse olen tottunut vanhempien Charvelien ja Ibanezien kanssa. Kiertäisin kaukaa kaikki Jacksonit joissa ei lue lavassa "Made In USA" tai sitten eivät ole 90-luvun alun PRO-sarjasia. Valitettavaa mutta liian totta nykyisessä kulutusyhteiskunnassa. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |