Stalkah 20.11.2006 19:35:52 (muokattu 20.11.2006 19:38:50) | |
---|
kylläpä nuo on kaikki psx Crashit tullu 100% tikattua ja crash 3 vieläpä 105%! tuossa vähänaikaa sitten pelasin sarjan 1-3 osat läpi, mutta tietokoneella. hauskahan tuo on. minäkin sain ensitatsin krässiin ps demolevyltä naapurilla kyläillessäni. joskus seuraavana syntymäpäivänäni sain crash2 ja psx:n ja pelasin innolla. ps2 crasheja en ole ostanut valitettavasti, koska en kyseistä konsolia ole raattinut ostaa. ei noista päättää osaa mikä on paras, jokaisella on ruusut ja risut, 1, 2, 3 tai ctr:ällä. taidanpa tästä lähteä pelaamaan... E:Kolmonen. Ehdotonta parhautta. Pleikkaria ei o enää, mutta tuota peliä olen vähän jäänyt kaipaamaan. Loistavaa ja ennenkaikkea hauskaa ajanvietettä. pelaa tietokoneella, niinku mie! neuvon jos kiinnostut. Crashb 4ever Masturbate est Humanum- Damnd'oh! |
Humbucker 20.11.2006 20:12:30 | |
---|
Crash Team Racing on aivan loistava. Viime keväänä tuli koulussa hakattua hyppärit ja välitunnit, tunnillekkin tultiin aina vähän myöhässä että kerkes pelaamaan cupin loppuun. "Something strange in my head.
There must be mushrooms in my head"
|
SirElwood 21.11.2006 07:42:45 (muokattu 21.11.2006 07:43:06) | |
---|
E: pelaa tietokoneella, niinku mie! neuvon jos kiinnostut. Crashb 4ever Ok. ePSXe emu, käytiksenä (k)ubuntu. Miten logitech precision pad toimimaan? Tunnistaa, mutta ei anna conffata. Sekä padjoy että omnijoy plugarit kokeiltu. Näppiksellähän en pelaa. :) |
timanttiananas 21.11.2006 15:40:05 | |
---|
Team Racing on kingi. Pikkuveljen kanssa on joskus hakattu aika tosissaan, pakko oli yrittää todistaa että oon sitä parempi mut kyllähän se yleensä voitti. Parhautta on Crashin tuuletustanssi, en muista onko sitä muissa kun kolmosessa. Ja ne tasot missä mennään mennään tiikerillä tai jääkarhulla ratsastamalla.. jipii! |
Stalkah 21.11.2006 20:03:07 (muokattu 21.11.2006 20:03:58) | |
---|
Ok. ePSXe emu, käytiksenä (k)ubuntu. Miten logitech precision pad toimimaan? Tunnistaa, mutta ei anna conffata. Sekä padjoy että omnijoy plugarit kokeiltu. Näppiksellähän en pelaa. :) itse en noista erikoisohjaimista tiedä, mutta asetuksistahan ne pitäisi löytyä. olisikohan sieltä mistä ne näppäimet vaihdetan, muistelen että sieltä saa yläkulmasta vaihdettua myös ohjainta. en ole varma koska pelaan näppiksellä itse. btw, tiesitkö että pleikkarin oman ohjaimenkin saa kiinni sovittimella? E:Parhautta on Crashin tuuletustanssi, en muista onko sitä muissa kun kolmosessa. Ja ne tasot missä mennään mennään tiikerillä tai jääkarhulla ratsastamalla.. jipii! kyllähän se tanssi jo kakkosessakin oli ja ctr:ässä. Masturbate est Humanum- Damnd'oh! |
aikavaikea 20.12.2006 13:43:50 | |
---|
Crash Team Racing on aivan loistava. Kyä näi o! Olen nyt piiitkästä aikaa muutamana iltana ottanut skabaa tyttären ja pojan kanssa. Hupia on riittänyt. Kamalan addiktoiva se on edelleen. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
BondakeBunny 20.12.2006 14:31:15 | |
---|
Tuli kyllä ykkös leikkarilla hinutettua nuita aika vittuna. Vois kyllä ostaa jonkun uuvemman halavalla jos löytys. Sopivan vaikeita ja mukavia pelata oli aikoinaan. In every revolution theres a man with a vision... |
ozz3 21.12.2006 12:48:52 | |
---|
Crash Team Racing on rautaa! Tulee joskus vieläkin hakattua veljen kanssa kaksinpelinä, aivan loistavaa ajanvietettä. Itse tasohyppelyistä en ole ikinä suuremmin innostunut, mutta ihan hyviä muistaakseni olivat. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Rattata 21.12.2006 13:09:25 | |
---|
Joskus tuli pelattua todella paljon, varsinkin Team Racingiä. Mitään sarjan peleistä en ole ikinä omistanut, jos jostain edullisesti boxille löytäisi niin varmana ostaisin. D'oh! |
DVD-SOITIN 21.12.2006 17:13:36 | |
---|
Kolmea ekaa jauhoin ihan muna pystyssä pienenpänä. Ykkönen oli rautaa. Kolmonen melkein yhtä hyvä ja kakkonen oli hyvä mutta ei niin hyvä. :-D Crash on maailman kovin pleikkapeli, varsinkin CTR autoversio! |
:-D Crash on maailman kovin pleikkapeli, varsinkin CTR autoversio! pari muuta kovaa on Medievil 1 & 2, ultimaattisia nekin (jos joku on pelannut). Masturbate est Humanum- Damnd'oh! |
Jani The Rock 26.12.2006 18:27:49 | |
---|
pari muuta kovaa on Medievil 1 & 2, ultimaattisia nekin (jos joku on pelannut). Molemmat löytyypi. Loistavia pelejä kumpainenkin. Your funeral, my trial. |