Aihe: Vahvistinta taas vaihteeksi
1 2 3 4
D-Kay
05.12.2003 20:13:26 (muokattu 05.12.2003 20:21:30)

Eikös ne Fenkun pikkukombot olis omiaan? Blues junior ja mitä niitä nyt on. Mesan .22 saattaa irrota myös tohon hintaan.

EDIT: Huuto.netissä on JCM-800 lähtöhinta 350 ei hv. On tosin kaksikanavainen, niin en tiedä onko NIIN hyvä. Eikös Kalkkuna ostanu semmosen?
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
mathias
05.12.2003 20:15:13
100w MG-sarjan Marshallin pitäisi irrota kevyesti tuohon hintaan.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
kalkkuna
05.12.2003 20:24:29
Eikös ne Fenkun pikkukombot olis omiaan? Blues junior ja mitä niitä nyt on. Mesan .22 saattaa irrota myös tohon hintaan.

EDIT: Huuto.netissä on JCM-800 lähtöhinta 350 ei hv. On tosin kaksikanavainen, niin en tiedä onko NIIN hyvä. Eikös Kalkkuna ostanu semmosen?

Kyllä "ostin".

Helvetuttaa kun ei kauppoja sitten tullutkaan(mun moka), noh, uuttaa vahvaria sitten vaan etsimään..

Suosittelen muuten tuota vahvaria, menkää kaikki huutamaan siihen!
D-Kay
05.12.2003 20:27:27

Kyllä "ostin".

Helvetuttaa kun ei kauppoja sitten tullutkaan(mun moka), noh, uuttaa vahvaria sitten vaan etsimään..

Suosittelen muuten tuota vahvaria, menkää kaikki huutamaan siihen!

Juu, ite en ole kaksikanavaisella kasisatasella soitellut. Joskus ilman parempaa tietoa haukuin sitä harmony centralissa ja joku tanskalainen lähetti ääninäytteitä omastaan. Oli perhana hyvänkuuloinen, eikä ollu edes kovalla nauhoitettu. Samoin kuin Jubileissa, kliini on täyttä putkea, särökanavalla käytetään diodeja taimitänytolikaan.
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
hjukke
05.12.2003 20:33:05

100w MG-sarjan Marshallin pitäisi irrota kevyesti tuohon hintaan.

Sellanen Mg ei o kyl yhtään valvestatee parempi, ennemmin päinvastoin.
"- munakennot on huumorihommaa"
mathias
05.12.2003 20:35:41

Hmm... Mielestäni asia on päinvastoin Noh, makuasioitahan nämä.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Dr. Muff
05.12.2003 20:38:49
Mä tiedän mikä vaffari vastaisi sun vaatimuksias. vink vink ;)
Myykää mulle ja Screamer!
Härski
05.12.2003 20:43:24

Nyt muuten puhut makuasiasta. Kyllä mä kuitenkin sanoisin ihan kokemuksesta, että MG on kaikenkaikkiaan parempi, kuin VS. Mutta Maku se on paskassakin. Paskan maku.
Hannu H.
05.12.2003 20:52:38

Joo tosiaan unohtu mainita, että nykynen vahvistin on 8040 valvestate, eli semmonen vanhempi.
Mites tuo blues junior, ku siinä on vaan yksi kanava, niin mites säröltä cleanille vaihto sujuu, jos vaikka kesken biisin pitää vaihtaa?
"Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa
Player
05.12.2003 20:56:25
Mites tuo blues junior, ku siinä on vaan yksi kanava, niin mites säröltä cleanille vaihto sujuu, jos vaikka kesken biisin pitää vaihtaa?
Eiköhän se oo vaan että purkki päällä ja purkki pois päältä.
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Billsner
05.12.2003 20:58:21 (muokattu 05.12.2003 20:58:52)
Osta Peavey Bandit. Täyttää kaikki kriteerit ja hinta on reilusti alle 600€ (499€ Oulun S&T, Thomann 379€). Juuri eräs henkilö tarjosi minulle sellaista, mutta olin jo ehtinyt ostaa banditin muualta.

EDIT: Yksi € lisää.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
superfly
05.12.2003 23:21:16
Osta Peavey Bandit. Täyttää kaikki kriteerit ja hinta on reilusti alle 600€ (499€ Oulun S&T, Thomann 379€). Juuri eräs henkilö tarjosi minulle sellaista, mutta olin jo ehtinyt ostaa banditin muualta.

EDIT: Yksi € lisää.

Älä perkele osta mitään Banditia ainakaan tuohon hintaan. Peaveyn Classic 30:sen saat 400 euroon ja on maukas putkipeli.
Harppu on alaston piano
Billsner
06.12.2003 00:00:43
Älä perkele osta mitään Banditia ainakaan tuohon hintaan. Peaveyn Classic 30:sen saat 400 euroon ja on maukas putkipeli.

Itse ostin banditin käytettynä hintaan 250€. Nuo hinnathan olivat uusien hintoja. Maksaahan Classic 30 uutena thomannillakin öböyt 600€.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
hjukke
06.12.2003 00:14:58

Mutta uskoisin että putkivermettä tässä haetaan? Eikös? Kyllähän kuutensataan saa jo hyviä vehkeitä, nimenomaan tuo peavey, joku Fendän blues junior, marsun komboja (jcm 800, 900).
"- munakennot on huumorihommaa"
Player
06.12.2003 00:23:05
Ton blues juniorin kaveriks kannattaa hankkia joku kunnollinen särö, cleanit siinä oli ihan hyvät, mutta ainakin omaa korvaa miellytti enemmän Marshall.
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
HS
06.12.2003 01:26:42
Terve

...Suosittelen muuten tuota vahvaria, menkää kaikki huutamaan siihen!

Eli kävit testaamassa ja hyväksi totesit?
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa.
kalkkuna
06.12.2003 12:53:45
Terve

Eli kävit testaamassa ja hyväksi totesit?

Oon kuullut ex-harmony-centralista saundinäytteitä ja hyvältä kuullosti!(tuo "ex" tulee siitä että h-central päivitettiin joku aika sitten ja sieltä hävisi paljon threadeja(se marsu-clippi mukaanlukien.)
HS
06.12.2003 14:42:20
Terve

Tulipahan vain mieleen, että on vähän uskaliasta lähteä suosittelemaan jotain vahvistinta pelkästään jonkun epämääräisen(?) clipin perusteella.
Itse omistin joskus vastaavan 50W, 2-kanavaisen nupin, enkä lähtisi suosittelemaan sitä kyllä kenellekään :)
Tuotannon alkupään 2-kanavaiset mallit ovat ilmeisesti niitä kehnoimpia suristimia ja parannuksia saatiin aikaan myöhempiin versioihin.
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa.
outo_O
06.12.2003 15:16:34
Terve

Tulipahan vain mieleen, että on vähän uskaliasta lähteä suosittelemaan jotain vahvistinta pelkästään jonkun epämääräisen(?) clipin perusteella.
Itse omistin joskus vastaavan 50W, 2-kanavaisen nupin, enkä lähtisi suosittelemaan sitä kyllä kenellekään :)
Tuotannon alkupään 2-kanavaiset mallit ovat ilmeisesti niitä kehnoimpia suristimia ja parannuksia saatiin aikaan myöhempiin versioihin.

aivan itekki mietin tota, ja eikös noi nykyset jcm 800 oo aika pitkälti modattuja, ja orkkis marsuja on vaikee löytää? näin oon ymmärtäny ku oon lukenu juttuja. ja noi modatut marsut ei kuulosta enää siltä miltä niiten pitäs kuulostaa.. ja noi ku kiertää paljon kaverilta kaverille, ni omistajatkaa ei osaa sanoa onko modattu vai ei?
B L A C K E N E D ! ! !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)