wizard86 26.12.2006 11:45:43 | |
---|
Milloin noita on saatavana? onko kukaan kyselly thoomanilta?Itse kyselin jokin aikaa sitten eikä vastausta ole kuulunut. Jostain kuulin ettei mukamas valmisteta enää.?! http://www.thomann.de/fi/dean_guitars_v79_tbz_stoptail.htm Ja minkämoinen keppi tää on?: http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/279/gsg44l.phtml Ihan näyttäis olevan mahonkia runko ja kaula ettei mitään roska puuta ole. Ei mahdollisuutta käydä testaamassa. ja sitten vielä. haku ei toiminu niin minkälaisia kokemusia porukalla on bossin me 50 laudasta? ei tunnu oikein mikään säröpedaali olevan mun makuun, niin aattelin että jos tuolla löytäis semmoisen miellyttävän särön. vahvistin on myöskin vaihdon tarpeessa. Myynnissä siis marsun JCM900 sl-x 50w hi gain master volume putkinuppi. tarvittaessa myös framuksen fr212 kaappi. If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
ballfish 26.12.2006 11:47:15 | |
---|
|
wizard86 26.12.2006 11:51:24 | |
---|
If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
wizard86 26.12.2006 11:54:27 (muokattu 26.12.2006 11:54:50) | |
---|
ja paljonko tulee maksamaan kaikkineen kuluineen? If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
Thule 26.12.2006 11:59:59 | |
---|
Rape. Murder. It's just a kiss away. New intelligence arise in emptied bodies. |
ja sitten vielä. haku ei toiminu niin minkälaisia kokemusia porukalla on bossin me 50 laudasta? ei tunnu oikein mikään säröpedaali olevan mun makuun, niin aattelin että jos tuolla löytäis semmoisen miellyttävän särön. vahvistin on myöskin vaihdon tarpeessa. Myynnissä siis marsun JCM900 sl-x 50w hi gain master volume putkinuppi. tarvittaessa myös framuksen fr212 kaappi. Mielestäni Boss ME-50sestä helppokäyttöinen ja oikein monipuolinen, mutta ei ehkä kuitenkaan parhaimillaan säröissä, kuulostavat niin kovin digitaalisilta. Minusta tuntuu että saat paremmat säröt kyllä tuosta sinun marsustasi, ehkä kaipaat siihen keinokuormaa jos joudut soittamaan pienillä volyymeillä (mutu)? Tai joku analoginen säröpurkki boostaamaan marsusi särökanavaa. www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff! |
wizard86 26.12.2006 13:25:11 | |
---|
Mielestäni Boss ME-50sestä helppokäyttöinen ja oikein monipuolinen, mutta ei ehkä kuitenkaan parhaimillaan säröissä, kuulostavat niin kovin digitaalisilta. Minusta tuntuu että saat paremmat säröt kyllä tuosta sinun marsustasi, ehkä kaipaat siihen keinokuormaa jos joudut soittamaan pienillä volyymeillä (mutu)? Tai joku analoginen säröpurkki boostaamaan marsusi särökanavaa. tuosta mun nupista ei saa ilman pedaalia säröä. vaikka on kuinka hi gain nuppi. gainit on nollassa(tai melkein nollassa ku soitan) koska kuulostaa aivan kamalalta ilman pedaalia. korkeintaan saa ulos semmoisen oikein oikein miedon overdriven vaikka gainit olis 20.(siinä menee asteikko 10-20 ku normaalisti 0-10) If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
wizard86 26.12.2006 13:27:13 | |
---|
mikkinä toimii emg hz h4. If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
Thule 26.12.2006 13:27:25 (muokattu 26.12.2006 13:30:45) | |
---|
Jaahas. Vikaa siis on. Putket kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa? Tuo on mielestäni todella hyvä vahvistin. Suosittelisin lämpimästi huollattamaan sen ennen kuin edes harkitset myymistä. Edit: Niin juu, pääset nopeasti vahvistimesta eroon ja saat vielä pari saturaista kaupan päälle, jollei huollatukset kiinnosta ;) Tänne kyllä mahtuu. Rape. Murder. It's just a kiss away. New intelligence arise in emptied bodies. |
wizard86 26.12.2006 13:32:26 | |
---|
Jaahas. Vikaa siis on. Putket kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa? Tuo on mielestäni todella hyvä vahvistin. Suosittelisin lämpimästi huollattamaan sen ennen kuin edes harkitset myymistä. Niin juu, pääset nopeasti vahvistimesta eroon ja saat vielä pari saturaista kaupan päälle, jollei huollatukset kiinnosta ;) Tänne kyllä mahtuu. No pieni aavistus olikin että putket olisi vaihdon tarpeessa. kannattaako itse vaihtaa vai..?! If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
wizard86 26.12.2006 13:32:52 | |
---|
Jaahas. Vikaa siis on. Putket kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa? Tuo on mielestäni todella hyvä vahvistin. Suosittelisin lämpimästi huollattamaan sen ennen kuin edes harkitset myymistä. Niin juu, pääset nopeasti vahvistimesta eroon ja saat vielä pari saturaista kaupan päälle, jollei huollatukset kiinnosta ;) Tänne kyllä mahtuu. Paljonko tarjoat kyseisetä kapistuksesta? =) If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
wizard86 26.12.2006 13:33:27 | |
---|
Jaahas. Vikaa siis on. Putket kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa? Tuo on mielestäni todella hyvä vahvistin. Suosittelisin lämpimästi huollattamaan sen ennen kuin edes harkitset myymistä. Niin juu, pääset nopeasti vahvistimesta eroon ja saat vielä pari saturaista kaupan päälle, jollei huollatukset kiinnosta ;) Tänne kyllä mahtuu. ja ilmeiseti myyjä kusetti mua. meinas ettei putkissa ole vikaa.. If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
wizard86 26.12.2006 13:49:53 | |
---|
Paikoillaan näyttääpi olevan 2 kpl. 5881/6l6wgc sovetk made in russia ja 4kpl marshall ecc 83 putket.(alkuperäiset nuo marsut?!)Mitä tilalle? If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
Thule 26.12.2006 13:54:10 | |
---|
Mulla ei ole putkivahvistimista omakohtaista kokemusta, että huoltotoimenpitestä neuvokoon joku muu. Putkien vaihdosta kuitenkin sen verran, että ennen kuin kaupasta ostelet/tilailet uusia tuubeja, niin testaa vanhat. Vaihtele paikkoja, koputtele kynällä jne. Tästä on ollut todella paljon puhetta ja pysyvistäkin löytyy jorinaa aiheesta. UralTonen sivuilta myös löytyy kattavasti tietoa putkivahvistimista toiminnasta yms. Jos todellakin ennemmin haluat luopua tuosta, niin pistähän pikaviestiä :) Rape. Murder. It's just a kiss away. New intelligence arise in emptied bodies. |
McNulty 26.12.2006 14:47:34 | |
---|
Paikoillaan näyttääpi olevan 2 kpl. 5881/6l6wgc sovetk made in russia ja 4kpl marshall ecc 83 putket.(alkuperäiset nuo marsut?!)Mitä tilalle? TADin 6L6:t, matchattu pari ja Waffarikellariin biasoitavaksi. Etusiksi TADin tai JJ:n 12AX7:t eli ECC83:t. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
wizard86 27.12.2006 20:29:33 | |
---|
TADin 6L6:t, matchattu pari ja Waffarikellariin biasoitavaksi. Etusiksi TADin tai JJ:n 12AX7:t eli ECC83:t. missä kyseinen paikka on ja paljonko tulee maksaan jos matkahuolto rahtaa? If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
Carvel 21.10.2007 14:41:42 | |
---|
Mulle ei oikein sadellut vastauksia tuolla jelppikerhosta, tää näytti liittyvän mun aiheeseen. Eli ongelma menee näin: Tilasin music-produktiv:ilta Deanin ML 79 TBZ Stoptail http://www.musik-produktiv.com/shop ... 3129362/sid/!x32fific/quelle/listen , no se ei ollut itse ongelma. Kun sitten aloin soittelemaan sillä niin huomasin että se menee epävireeseen koko ajan, no luulin että se johtuu uusista kielistä. Pari viikkoa jo soiteltuani sillä, voin todeta että se ei voi johtua enää "uusista" kielistä. Eli katselin tallaa ja satulaa, ja huomasin että kielet menee jotenkin oudosti satulassa. Onko jollakin ilmennyt samanlaista vikaa? Auttaako satulan vaihto? Vai onko tämä vaan joku maanantai kappale? Kiitos jo vastauksista! |
narmo 21.10.2007 15:17:08 | |
---|
esim. muuten arvostetun Ibanez rga121:n 'tyyppivika' on liian kireät satulan urat jotka aiheuttaa epävireisyyttä. Kiinteätallainen keppi sekin. Ehdotan, että käytät Deanisi jollain kitarateknikolla niin tulee kerralla kuntoon. Ei pitäisi olla kallistakaan. |
Carvel 21.10.2007 15:47:00 | |
---|
esim. muuten arvostetun Ibanez rga121:n 'tyyppivika' on liian kireät satulan urat jotka aiheuttaa epävireisyyttä. Kiinteätallainen keppi sekin. Ehdotan, että käytät Deanisi jollain kitarateknikolla niin tulee kerralla kuntoon. Ei pitäisi olla kallistakaan. Voisko tolle satulalle tehdä itse mitään? Tehdä isommat urat, tai vaihtaa uuteen. Vai annanko ammattilaisen hoitaa? |
narmo 21.10.2007 17:54:41 | |
---|
olettaen, että ongelma on satulan urissa; toki sitä voi itsekin räplätä. Mieti minkä paksuista kielisettiä haluat käyttää, ja sitten hanki/tee/sovella sopivat työkalut urien hienovaraiseen viilaamiseen. Satulan vaihtaminen on harvoin tarpeen. Kitarateknikon käyttämistä kuitenkin suosittelen. |