masterhat 19.12.2006 00:50:25 | |
---|
keltainen tai oranssi kilppari. Rob Flynnin plekul irtoaa sit varmaan machinen head Head like a hole |
unable 19.12.2006 09:39:49 (muokattu 19.12.2006 09:40:30) | |
---|
Peukkupleku pysyy hiton hyvin kädessä. Oon käytellyt noita Dunlopin ruskeita niin M- kuin L-kokojakin, mutta molempien kärkeä olen joutunut reilusti hiomaan lyhyemmäksi. Jos jollain ois kokemuksia paremmista peukkuplekuista, niin voisi jakaa kokemuksiaan. Ei se haittaa jos sitä joutuu lyhentämään, mutta itselläni ei vaan ole noitten Dunlopien lisäksi kokemusta muista, paitsi yhdestä metallisesta, mutta metallinen ei sovi omaan käyttööni. |
Black-Throated Diver 23.12.2006 13:52:00 | |
---|
Ibanezin heavy sandpaper grip on ihan hyvä mutta kahden viikon sisällä hiekkapaperipinta kuluu pois aluksi kuitenkin ihan kelpo eikä muuten taatusti halkea! Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti. |
lynfäst 23.12.2006 20:06:00 | |
---|
peaveyn startex plekut vie, kauan etsin täydellistä plekua omaan käteen ja kylhän se sitten lopulta löyty peaveyn muodossa 0.88 mitoissa tietenkin joo ei mitää vittu |
hullu_ukko 23.12.2006 20:55:37 | |
---|
Rob Flynnin plekul irtoaa sit varmaan machinen head Ei nuo plektrat vielä mitään merkkaa. Mä oon hei kuitenkin saanut päälleni vettä ja kuolaa Alexi Laihon vesipullosta. Multa lähtee nytte tilut niinku tyhjää vaan. ;) Asiaan.. Loistavia ovat Dunlopin Tortexit (0.7-1.0mm) ja Snarling Dogsin Heavy-plektrat. Myös Fenderin heavyt ovat suhteellisen hyviä vaikkakin lipsuvat liikaa näpeistä. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Jeiska 24.12.2006 21:20:26 | |
---|
Ite käyttelen ku kitaraa soittelen Tortexin 0.70 violetin/pinkin värisiä ovat (sillä tuskin on merkitystä) mutta kestävät hyvin ja sopivat ainakin minun sormiini :) "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |
Räkkipeli 24.12.2006 22:24:20 | |
---|
Mä saan parhaimmat plektrani silleen, et hankin terävimpiä mahdollisia malleja, sitten hion niitä kärkiä vähän ni sit ne on täydelliset! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Metallica mies 25.12.2006 17:37:00 | |
---|
Ite oon Jazz III:lla veivannut. Ajaa asiansa. suosittelen Do you know... THE muffin man?? |
Vähän off-topicciin mennään mutta tietääkös kukaan missä pystyisi teetättämään omat custom-plekunsa? Veikkaan että alle sadan kappaleen eriä on vaikeaa saada mutta kysynpähän nyt kuitenkin. Jos firmoilla on kotisivuja niin pistäkäähän linkkiä. Doh, nakki. |
MasK oF SaNiTY 26.12.2006 14:35:39 | |
---|
Dunlop Gator 2mm. |
DVD-SOITIN 26.12.2006 16:56:59 | |
---|
Pitäsköhän kokeilla soitella Ynkkää tuolla mun Ynkältä saadulla plekulla...? Suosittelen. Itse kun soitin ensimmäistä kertaa Adrian Smithin hikinauha kädessä, niin sormeni soittivat automaattisesti Stranger In A Strange Landin soolon! :-O Kun soittelin Michael Weikathin plekulla, tilutin sairaan nopeasti ja sain lohikäärmeet lentämään. Sitten soitin Hammettin plekullani ja sen jälkeen en ole kitaraan koskenut. :-( |
-Juice- 26.12.2006 17:57:08 | |
---|
Jazzi kolmosella on jo pidempään tullu soiteltua. En oo sen jälkeen muita edes kokeillu. Akustisella kun soittelee jotain sointujuttuja, niin joku isompi ja ohuempi on parempi, mutta sähkiksellä ehdottomasti jazzIII. Vaikka onkin isot sormet, niin siihen on hyvin tottunut. Tuota isompaa mallia voisi joskus kokeilla kyllä. Sormien hikoillessa on tosiaan vähän liukkaita on nuo jazzit, siitä ainoa miinus. Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful. |
mipi 26.12.2006 23:50:09 | |
---|
Päätin tätä topicia lueskeltuani kokeilla tuota kaikkien kehumaa dunlopin jazz III. Ja todella hyvähän tämä on! Enpä oikeastaan muilla enää soitakkaan. |
kunkitarasoi 28.12.2006 20:43:59 | |
---|
pling.. www.plektra.com ainakin tekee customeita, pyydä sieltä hinnasto niin ne lähettää.. taitaa olla ainoa suomessa, mutta olen kuullut että plekut ainakin tulevat varmasti.. aijemmin oli se mp picks mutta ite en oo saanut sieltä mitään vastausta kun kerran kyselin.. lieneekö koko putiikkia enää olemassa? |
stratocaster 28.12.2006 23:33:14 | |
---|
Surullista kun kaikki käyttää nykyään noita jazztiluplekuja :( No ei sentäs, makunsa kullakin, mutta mun mielestä niillä ei saa läheskään niin hyvää tatsia kuin ihan perus pleektroilla (itellä ei mitään vakio paksuutta, n. 1mm). Itse olen noita testaillut ja soitellut jazz III:lla noin parin kuukauden ajan, opein niillä soittamaankin, mutta sittenkun testasin vanhoja plekujani niin avot. Semijees. |
mugena 28.12.2006 23:49:10 (muokattu 28.12.2006 23:50:00) | |
---|
1.14 milliset ovat mielestäni parhaita. Sitä ohuemmat läpsyvät ja paksummat tuntuvat liian tönkäiltä. E: Tämä siis sähkökitaralla. Akustisella käytän hiukan ohuempia. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Makuupussimies 29.12.2006 11:24:07 (muokattu 29.12.2006 11:25:01) | |
---|
Kyllä se on pakko liittyä massaan ja sanoa se Dunlopin Jazz III. Stratoa on kiva soitella luottokortista tms. tehdyllä plektralla. Mun mielestä jopa parempi ku monet tehdasvalmisteiset plekut. E: Niin ja akustisella tulee sitten käytettyä vähän mitä sattuu. Yleensä jotain 0,8mm tienoilla olevaa. "Harr" |
JazzFromHell 29.12.2006 14:59:11 | |
---|
Höh, saitko sä napattua plekun? Mä en saanu :( Oli melko hintavia ostaakkin nuo ynkkä plekut, 5e kipale :/ Mä sain napattuu kolme niitä :/ |
Epi- 30.12.2006 10:39:59 | |
---|
Ite tuli ostettua muutama noita Jazz III plekuja ja kyllä nyt harmittaa kun en oo aikasemmin menny niitä ostamaan. Ainoa miinuspuoli tosiaan että hikoillessa tuppaa lipsumaan sormista. öriöri. |
Werde 30.12.2006 10:44:45 | |
---|
Dunlopin 2mm Big Stubbyt ovat palanneet taas ruotuun Jazz III XL:n jälkeen. Tuntuu olevan ainoa pleku jossa yhdistyy hyvin mahdollisuus tiluhipellykseen ja rajumpaan komppirunttaukseen. Suosittelen kokeilemaan. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |