Aihe: 2 nuppia käyttöön? (5150)
1 2
69
04.12.2003 22:03:16

jos pysyy niin :) eipä oo kolviin tarttunut oikeestaan ikinä..
ja toiseksi kun ei ole edes kolvia..

mul on kolvi, mä teen sul semmosen ni ei tarvii siitäkää murehtii? :)
Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä
Arabian Lauri
05.12.2003 14:21:11
Siis toihan on ainoa oikea tapa hoitaa homma maailman miesten tyylillä kotiin. Vielä jos saundi tuntuu jotenkin ohkaselta, niin ei muuta ku useampi erilainen vahvistin hoitamaan esim säröpuolta ja kliinille sitten vastaava ratkasu. Toihan on se tyyli millä saatiin entivanhaa (ennen line6:ia ja muita härpättimiä) hyvät kliinit ja säröt kun toisessa vahvistimessa säröpuoli oli kohdallaan, mutta kliinit huonot ja toisinpäin. Hommaat sellaset kaapit/vahvistimet mistä saat mitä tarviit ja katkasin väliin. Rahaa tohon tosin menee niin että auton sais hankittua samalla uhrauksella, mutta tämä harrastushan on luonnollisesti arvostuskysymys niin kuin autoilukin!

Eikä muuta kun vuokraat vielä Masa-Yardsin telakan treenikseksi, jotta kamat mahtuu...
Gone fishing!
PuNkKi
05.12.2003 16:05:13
Eikä muuta kun vuokraat vielä Masa-Yardsin telakan treenikseksi, jotta kamat mahtuu...

Hoho :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
PuNkKi
05.12.2003 18:26:44
julmaa..todella julmaa.. meni suunnitelmat kokonaan uusiksi :(
kiitos taaaas jälleen kerran Musamaailman.. vittu.!
askomiko
05.12.2003 19:30:39 (muokattu 05.12.2003 19:32:01)
Mulla on nyt paras isosärösoundi mitä olen ikinään saanut aikaan. Pitäis varmaan päivittää tuo kaavio..

Crossroads->
A. Yearasov OD-2 ->Tube factor -> Delay -> Orange -> 2x12"
B. Engl Screamer -> 4x10".

Aivan kaameen iso. Volvo ja vuorenhuippu. Tosin, sekin rovion nauhotuksen aikainen systeemi oli aika valtavan kuuloinen. Siinä Marshalli oli orangen tilalla, ja Mesa Screamerin tilalla. Tässä nykysysteemissä on ehkä pikkuisen vähän smoothimpi.
Saako naapurin tontille rakentaa, terveisin nimim. "rakensinko turhaan".
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Jormaz
06.12.2003 16:30:46
julmaa..todella julmaa.. meni suunnitelmat kokonaan uusiksi :(
kiitos taaaas jälleen kerran Musamaailman.. vittu.!

Kohta sun tekee kuitenkin mieli siirtyä räkkivehkeiden maailman ja sitten se onkin menoa.

Jenkkilässä Peaveyn Classic 50/50 on suosittu kaveri ADA MP-1:lle, mulla on tollanen nyt Thomannilla tilauksessa jos en tän viikonlopun aikana löydä mistään käytettyjä vehkeitä... Ei oo paha hintakaan, ~740 euroa.
Back to the 80's
PuNkKi
06.12.2003 17:30:13
Kohta sun tekee kuitenkin mieli siirtyä räkkivehkeiden maailman ja sitten se onkin menoa.

ajatuskin pelottaa :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)