Aihe: Mitä mieltä Behringer ULTRA METAL UM100?
1
TwistTwist
24.12.2006 21:35:25
eli olisin kiinnostunu ko. laitteesta koska se on suhteellisen edullinen vempele, eli minkälainen soundi yms?
Niin se vaan on että kansan syviä rivejä vituttaa ja monet lohduttautuvat kuuntelemalla raskasta musiikkia...
Werde
25.12.2006 10:35:42
Kyllä sillä tuohon hintaan leikkii, mutta soundi ei ole järin ihmeellinen ja kohinataso on melko korkea. Käy kokeilemassa.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Twistyh
25.12.2006 12:13:10
eli minkälainen soundi yms?
Liikaa säröä.
ulipalsternak
25.12.2006 20:52:45
Liikaa säröä.

Öö,tota noin,eiks tollanen aparaatti hankita nimenomaan sen takia,että saadaan kunnolla säröä(huom.nimikin: Ultra metal.). Mikä on kenellekkin liikaa,onkin sitten jokaisen oma asia.
Asiaan,hommasin tollasen tos joulun alla ihan niinku heräteostoksena,kun olin musaliikkeessä osteskeleksimassa ihan muita juttuja. Niit oli siinä tiskin vieressä kapallinen esillä ja toi hinta oli aika houkutteleva. Pariin kymppiinhän noita saa ja jos aparaattiin pettyy,voi sen vaik hukata m-netin torilla,esim kympillä. Ei tuu iso tappio,vaik onkin 50%.
Pari päivää oon sitä tos nyt väännellyt ja kyllä siitä ihan kunnolliset saundit irtoo. Oon kyl aikas puukorva,mut kuitenkin. Noita suhinoita ilmenee,mut ei häiritsevässä määrin. Ihan hintansa väärtti on kyllä se.
koponen
25.12.2006 23:47:41
Siihen rahaan aivan törkeän hyvä ääri-säristin. Money well spent.
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
TwistTwist
26.12.2006 14:28:13
kyllä näitten kirjotusten perusteella tommosen laitteen vois hankkia kun ei todellakaan erityisen kallis ole
Niin se vaan on että kansan syviä rivejä vituttaa ja monet lohduttautuvat kuuntelemalla raskasta musiikkia...
ulipalsternak
26.12.2006 14:52:19
kyllä näitten kirjotusten perusteella tommosen laitteen vois hankkia kun ei todellakaan erityisen kallis ole

Nii,kun hinta on vaan 1/4 tosta bossin MT-2:sta(vai muistinko nyt väärin),josta tää on siis kopio. Joku täällä on kirjoitellu,et tää ei olis yhtään huonompi,vaan jonkun mielestä jopa soundillisesti parempi. Muovikuori tietty voi olla hiukka hepponen tohon bossin purkkiin nähden,mut pakkoko sen päällä on hulluna hyppiä.
H.Corruption
28.12.2006 14:00:49
Mulla on ollu käytössä vuoden verran ihan perussäröön. Edessä käytän TO100:sta buustaamaan, kun särö asetus UM100:ssa ei ole täysillä. Näin saan pari särötyyppiä ja ei myös kitarakaan lähde vinkumaan breikeissä ja kohina pysyy aisoissa. Vielä kun soundikin on hyvä ei ole valittamista. En ole löytänyt varteenotettavaa kilpailijaa tälle yhdistelmälle, ainakaan tähän hintaan.

Muovikuori tuntuu olevan monelle vaikea pala kestävyyden suhteen. Normaalikäytössä se kyllä kestää rankkaakin polkemista. Ainakin omalla kohdalla TO100 saa välillä rankasti tossua, ku meinaa joku breikki unohtua. Kyllä se metallikuorinen antaa periksi ku tarpeeks potkii.
rockhard
02.01.2007 13:23:36
Aina kun isken behringerin (flanger) pedaalin päälle niin alkaa kiertäminen. Treeniksellä soittaessa siis. Kotisoitossa ihan ok.
rrock!
cruel_destiny
02.01.2007 17:29:10
Aina kun isken behringerin (flanger) pedaalin päälle niin alkaa kiertäminen. Treeniksellä soittaessa siis. Kotisoitossa ihan ok.

kyllähän sen flangerin on efektinä tarkoituskin tehä semmoista kiertoliikettä... eiku...
rockhard
03.01.2007 08:32:22
kyllähän sen flangerin on efektinä tarkoituskin tehä semmoista kiertoliikettä... eiku...

No vi**u! Sitähän mä just tarkotin...
rrock!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)