ninmari 25.12.2006 22:46:55 | |
---|
Rakas kihlattuni, tällä palstalla nimimerkillä "pitkämatka" kirjoitellut kitaristi, laulaja ja lauluntekijä Vexi Karppinen on poistunut keskuudestamme 17.12.2006 kesken keikan, 51-vuotiaana. Suruni on pohjaton.Kauniit muistot ja rakkaus eivät koskaan häviä. "Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajoilla ajattomuuden. Olen kimallus tähden, olen pilven lento, olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun. Ja jokaisen tummuvan illan myötä, toivotan teille hyvää yötä." (Vuokko Laatio) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
uruttaja 25.12.2006 22:48:38 | |
---|
Otan sydämellisesti osaa. Jos jotain tuohon osaan kommentoida, jos soittajan pitää kuitenkin joskus lähteä, niin sitten kesken keikan. |
half 25.12.2006 22:52:05 | |
---|
Otan sydämellisesti osaa. Jos jotain tuohon osaan kommentoida, jos soittajan pitää kuitenkin joskus lähteä, niin sitten kesken keikan. Aika pitkälle näin. Otan osaa. |
manjaana 25.12.2006 22:52:09 (muokattu 25.12.2006 23:24:18) | |
---|
Taas valo viiltää taivaan rantaa, se yöstä päivän erottaa, on tullut aika pois se antaa, jota niin paljon rakastaa. Sen järjellä me ymmärrämme, toinen lähtee, toinen jää, vain pieni lapsi sisällämme, ei tahdo sitä käsittää. Halit ja osanottoni menetykseesi. Ehkä join, ehkä en, so not kunhan tanssi kulkee.. |
pekkajau 25.12.2006 22:52:09 | |
---|
Otan sydämellisesti osaa. Jos jotain tuohon osaan kommentoida, jos soittajan pitää kuitenkin joskus lähteä, niin sitten kesken keikan. Samoilla sanoilla! |
KoskPaavo 25.12.2006 22:53:56 | |
---|
Otan osaa suruusi. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
kuunsirppi 25.12.2006 22:55:53 | |
---|
Sanoja on niin vaikea löytää tällaisessa tilanteessa.....Varmasti kaikki täällä kirjoittavat ovat ajatuksissa mukana surussasi. Osanottoni! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Jami 25.12.2006 23:03:34 | |
---|
Sanoja on niin vaikea löytää tällaisessa tilanteessa.....Varmasti kaikki täällä kirjoittavat ovat ajatuksissa mukana surussasi. Osanottoni! Samoin sanoin! Jami Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
ninmari 25.12.2006 23:04:41 | |
---|
Se minuakin lohduttaa, että oltiin keikalla.Juuri niin Vexi halusi lähteä. Viimeisellä tauolla alkoi kova rintakipu.Ehdin viedä hotellihuoneeseemme ja soittaa apua.Oulun Edenissä kun oltiin, niin apua oli nopeasti paikalla.Kaksi tuntia muru taisteli ja lääkäri sai aina kammiovärinästä pumpun takaisin toimintaan, miehen tajuihinsa.Sairaalassa ei enää ilmeisesti lähtenyt käyntiin.80% sydänlihaksesta oli tuhoutunut, kun lääkäri ultralla katsoi.=( Kyllä minulla voi mennä aikaa ennen kuin voin mennä keikalle.Aion kuitenkin laulaa hautajaisissa "Puhtaat purjeet".Sellaisen Vexi minulta joskus toivoi, vaikken halunnut tällaisista asioista puhua.Vexin viimeiset kappaleet keikalla olivat "viidestoista yö" ja "syksyn sävel".. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
vanhami 25.12.2006 23:05:14 | |
---|
Otan osaa. |
EP 25.12.2006 23:12:49 | |
---|
Osanotto myös minulta.. |
.Vexin viimeiset kappaleet keikalla olivat "viidestoista yö" ja "syksyn sävel".. Kuinka ollakaan. Vetelee niitä nyt todennäköisesti biisien tekijän kanssa. Osan ottoni. Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
jjsound 25.12.2006 23:39:15 | |
---|
osaanotto täältä myös... Koita jaksaa... |
pekkajau 25.12.2006 23:42:17 | |
---|
Kaikkien syntymällä on tarkoitus! Kaikkien kuolemalla on tarkoitus! Siinä välissä eletään! |
ninmari 25.12.2006 23:47:42 | |
---|
Näinhän se on.Kukaan ei ole kuolematon, se on meillä kaikilla edessä.Siellä toisella puolella on hyvä olla, täällä välillä on tosi paha olla.Mutta elämä on tehty elettäväksi.Rakkaani nukkui hymyhuulilla, joten ei siellä varmaan paha "meininki" ollut. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
isojussi 26.12.2006 00:02:34 | |
---|
Toisen suruun on vaikea ottaa osaa, mutta olen kovin pahoillani tapahtuneesta ja toivon voimia ja jaksamista. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekkajau 26.12.2006 00:10:35 (muokattu 26.12.2006 00:14:15) | |
---|
Se että synnyin tälle planeetalle on vielä hienomman arvonnan tulos kuin päävoitto lotossa! Se että sain vielä elää...se oli elämää! |
omarklah 26.12.2006 00:14:19 | |
---|
Otan osaa... Tää sit sanois tälleen... |
Fuzzy Boner 26.12.2006 00:17:19 | |
---|
Osanottoni myös. Voimia. Te-Pe-Vä |
isojussi 26.12.2006 00:40:50 | |
---|
Aina vetää jotenkin mietteliääksi moinen. Tunsin jollain lailla juuri kuolleen Akateemikko Eino Jutikkalan. Että jotenkin oli vähän tämmöseenkin joulusta huolimatta virittynyt. Juicen kuolemasta oli jopa pikkuisen hankala päästä yli, kun hän kuoli samanikäisenä, kuin isäni, jonka kuolemasta tuli juuri niihin aikoihin 10 vuotta. Samoin Juisen musa on sitä, minkä "kanssa" mä oon kasvanut. Ja se Jameskin otti ja kuoli. Tää ei oo tosiaan mitn parodiaa tms vaan tuntuu että nyt joutuu vaihteeks enemmän tiedostamaan kuoleman olemassaolon - vaikkei aina oikein haluaisikaan. Toivottavasti sinulla, Ninmari, on läheisiä, joiden kanssa saat jakaa surusi, itkeä itkusi ja vaikka olla vaan. Tosiaankin, koeta jaksaa, olo helpottaa ajan mittaan ja aika kultaa muistot. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |