Aihe: Nyt apua kitarantunnistukseen!
1 2
ballfish
25.12.2006 21:28:02
Löysin DVD:ltä huomattavasti paremman kuvan. http://img459.imageshack.us/img459/3476/parempikuvabg6.jpg

Näyttää erittäin paljon Kahlerilta...
Dunga
25.12.2006 21:31:09
Löysin DVD:ltä huomattavasti paremman kuvan. http://img459.imageshack.us/img459/3476/parempikuvabg6.jpg

OT. Huh mikä ryijy.
Paskallakin on tekijänsä.
pekurides
25.12.2006 22:02:31

Tää on vähän samaa beatles tyyliä kuin paita housujen sisään ja housut kainaloon:)

eli kitarat rinnoilla:)

ps.huvittavan näköistä kun karskit heviäijät joskus vetelee tosissaan kitarat ja bassot kainaloissa asti:)
Tunteella päin vittua.
Les Fender
25.12.2006 22:04:16

Näyttäis tossa kuvassa että kielilukko on asennettu huomattavasti satulasta virittimiin päin, eli vois hyvinkin olla asennettu jossain pajalla jälkikäteen Kahlerin kanssa.
"Living is easy with eyes closed!"
-Cale
25.12.2006 22:31:27 (muokattu 25.12.2006 22:33:18)
Menkää Dream Theater ketjuun höpisemään laulajista.

Anteeksi että hieman lainasimme ketjuasi, mutta eikös tuo tunnistus tehty jo loppuun joten nyt on aikaa ja tilaa turhemmallekkin löpinälle? :)

Edit: Tää on vähän samaa beatles tyyliä kuin paita housujen sisään ja housut kainaloon:)

eli kitarat rinnoilla:)

ps.huvittavan näköistä kun karskit heviäijät joskus vetelee tosissaan kitarat ja bassot kainaloissa asti:)

Tämä on juuri se oikea tapa, ei se että roikotetaan kitaraa tuolla polvissa niinkuin mitkäkin pomppuhevarit. Siis mun mielestä...
ballfish
25.12.2006 22:31:44
Näyttäis tossa kuvassa että kielilukko on asennettu huomattavasti satulasta virittimiin päin, eli vois hyvinkin olla asennettu jossain pajalla jälkikäteen Kahlerin kanssa.

Jeps. Saman asian huomasin. Melkeen 100% varmuudella vois sanoa, että jälkiasennettu. Kiitos tietäjille!
ballfish
25.12.2006 22:32:13
Anteeksi että hieman lainasimme ketjuasi, mutta eikös tuo tunnistus tehty jo loppuun joten nyt on aikaa ja tilaa turhemmallekkin löpinälle? :)

No nyt saa höpöttää niin paljon kuin sielu sietää. :)
Invader
25.12.2006 22:45:42
Tämä on juuri se oikea tapa, ei se että roikotetaan kitaraa tuolla polvissa niinkuin mitkäkin pomppuhevarit. Siis mun mielestä...

Eiköhän niitä oikeita tapoja ole yhtä monta kuin on soittajiakin.
Tai sitten ei..
-Cale
25.12.2006 22:47:11
Eiköhän niitä oikeita tapoja ole yhtä monta kuin on soittajiakin.

No sanoinkin että mun mielestä, ei tarvitse silti tulistua.
-Cale
25.12.2006 22:49:58
Itse kuulun siihen välimallin joukkoon, tuo biitles tyyli ei vain ainakaan heviin oikein näytä coolilta;)

Pommppumetelissä muutenkin mennään vähän extremerajoilla ni "ehkä" kuuluu asiaan.
(biitlesiä kainaloissa ,pomppua polvissa ja muuta sitten siinä munien päällä:)

..ei tästä nyt uutta thredia viitti avata niin tyhmä juttu:)

No kyllä se mun mielestä näyttää, kun esimerkiksi tilutetaan kitara korkealla :) Ja soittaminen on luonnollisesti helpompaa niin kuin saati sitten että kitara roikkuu tuolla polvissa. Ainakaan meikäläisen selkä ei sellaista kestä, kun muutenkin on aina perhanan kipeä.

No joo, hieman offtopikkia mutta menköön :)
Rypsolisti
25.12.2006 22:53:58
No sanoinkin että mun mielestä, ei tarvitse silti tulistua.

No ei kai tässä kukaan tulistunutkaan.
Fender Stratocaster '62
adretlan
25.12.2006 23:03:13 (muokattu 25.12.2006 23:03:25)
Nyt kun lupa on myönnetty:

Jaa toi ei ollu Labrie, ilmeisesti hänen edeltäjänsä? Mutta mutta... Itselle tuo Labrie jättää hieman voimattoman kuvan laulajasta.

Itselläni taas päässä soi Winter Rose, kun joku alkaa puhumaan LaBriesta. Siis LaBrien projekti ennen Dream Theateria. Siinä se laulaa ihan tajuttoman hyvin. Toki Myös DT:n Images And Words levyllä. (ja jos asiaa jatkaa, niin jokaisella DT:n levyllä)
"Uudella" DT:n live-DVD:llä James laulaa kyllä ihan ansiokkaasti noita vanhempiakin DT:n biisejä. Jotka siis menee aika korkeelle :)

Uudestaan vaan pitäis kattoa, ku en osaa sitte sanoa että oliko siinä munaa vai ei.
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
-Cale
25.12.2006 23:17:26
Toki Myös DT:n Images And Words levyllä. (ja jos asiaa jatkaa, niin jokaisella DT:n levyllä)

Hmm... Mielenkiintoista, sillä iteltä löytyy juuri tuo Images And Words levy ja se jättää kylmäksi juuri laulujen osalta, jotenkin vaan ei säväytä LaBrien vokaalit. Toki ei kaikkia voi aina miellyttääkkään, ettei sillä.
pekurides
25.12.2006 23:26:47

No kyllä se mun mielestä näyttää, kun esimerkiksi tilutetaan kitara korkealla :) Ja soittaminen on luonnollisesti helpompaa niin kuin saati sitten että kitara roikkuu tuolla polvissa. Ainakaan meikäläisen selkä ei sellaista kestä, kun muutenkin on aina perhanan kipeä.

No joo, hieman offtopikkia mutta menköön :)

SEmmonen tuli mieleen tuosta kitara polvissa kun joku tuolla soittopuolella valitti että ranne ihan perkeleen kipeäksi tullut kun vedelly polvissa.

Nii semmoi tilu kyllä luonnistuu helpoimmin kainalossa mutta semmoiseen oikeen powerjunttariffittelyyn saa parhaiteen munaa kunnon downstrokella kun vähän alempana.. no siis mikä nyt tuntuu vaan luonnollisimmalta ja eri kitaramalleissa myös eroja.

Taitaa toisille vaan olla tärkeempää miltä näyttää lavalta... en minäkään hölmältä haluaisi näyttää:)

heviä keppi kainalossa hohoho, hassua. ompa taas turhaa juttua.... lukkoa mulle.:)
Tunteella päin vittua.
-Cale
25.12.2006 23:34:17
Nii semmoi tilu kyllä luonnistuu helpoimmin kainalossa mutta semmoiseen oikeen powerjunttariffittelyyn saa parhaiteen munaa kunnon downstrokella kun vähän alempana.. no siis mikä nyt tuntuu vaan luonnollisimmalta ja eri kitaramalleissa myös eroja.

Olet varmasti oikeassa, minä kun en oikein tuollaiseen junttariffittelyyn ole perehtynyt.

Taitaa toisille vaan olla tärkeempää miltä näyttää lavalta... en minäkään hölmältä haluaisi näyttää:)

heviä keppi kainalossa hohoho, hassua. ompa taas turhaa juttua.... lukkoa mulle.:)

Noh, lavalla en ole ollut mutta mulle on sama mitä muut ajattelee siitä miltä näytän soittaessani. Kyllä sitä joskus kaverit hörähtelee kun skitta on lähes niin korkealla kuin mahdollista, mutta mulle se on vaan kaikkein miellyttävin soiton kannalta, ja mun mielestä ulkomusiikillisten seikkojen ei pitäisi vaikuttaa soitannalliseen puoleen, tai sen arviointiin.

No mutta, menipähän tämäkin "keskustelu" raiteiltaan, melkein jo dadaa pukkaa :)
artal
23.02.2013 17:03:45
Lainataanpa hiukan vanhaa topikkia. Laitoin saman jelppikerhoonkin, mutta jospa täällä joku asiantuntija Fenderin tiimoilta vastaisi nopeammin:

Kaipaisin tunnistusapua Stratocasterin kanssa. Tuli taas muistutus, miksi F-pajan tavarasta vaan pitäisi pysyä kokonaan erossa, ellei ole asiantuntija sen kanssa...

Eli mulle vaihdossa tullut MIJ-strato tuli nimikkeellä 57 reissue, enkä osannut asiaa epäillä, koska keppi tuli luotettavan tuntuiselta mnettiläiseltä. Paljastui kuitenkin, että malli ei ole tuo, koska esim. kaulassa on väärä määrä nauhoja (22 vs. 21). Kysellessä sitten tuli esiin, että tälle toiselle se onkin tullut toisen, paljon myyvän mnetin jäsenen kautta, joka on kertomansa mukaan ostanut Portugalista EBayn kautta.

Soitin sinänsä on ihan hyvä kapine ja sarjanumero näyttäisi aidolta ja viittaa 90-91 Fuji-genin tehtaalle. Mutta kiinnostaa, että kuinkahan pahasti tässä näpeille tulee jos myy. Eli mikähän malli tässä todellisuudessa voisi olla kyseessä, vai onko joku palapeli?

Kuvia: https://www.dropbox.com/sh/51glqxn4bbu5a9z/a8gCwu7zCV

Sarjanumero näkyy kuvassa vähän huonosti, mutta se on K800904

Nyt ei ole valitettavasti kuvaa rungon routtauksesta tms. Jos joku osaa neuvoa miten voi oikeasti asiasta varmistua, niin kuulisin mieluusti.

Tiedossa olevat modaukset ovat mikkien vaihto ja tuo toisen tonen poistaminen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)