Elikkä joku hyvä monopoli tarttis koneelle löytää. Tai hyvä.. jos nyt edes jonkunlainenkin. Demo, shareware.. ihan sama kunhan pääsee pelaamaan! :) Google sauhuaa kokoaika muttei oikeen löydy mitään.. |
tuomittu 25.12.2006 16:43:19 | |
---|
I broke my G-string while fingering a minor. |
Hannu H. 25.12.2006 17:01:30 | |
---|
|
Ippei 25.12.2006 17:37:44 | |
---|
Hei! Pakko tunkeutua tähänkin aiheeseen ja todeta että tuo ensimmäinen on paras! Itselläni tuo kyseinen peli on majaillut (ja majailee ...) vanhalla 386:lla. Saa nähdä jos saisi toimimaan tuon pelin Windows-ympäristössä helposti, sitä 386:sta ei ole kuitenkaan niin mukava tuolta hyllystä nostella. Kiitoksia linkkien heittäjälle, Monopoli on pelien aatelia! - Ippei |
tuomittu 25.12.2006 17:50:35 | |
---|
Eipä mitiä. Tuo eka kyllä näyttää sen verran tutulta, että varmaan olen tuota kaverin luona joskus ihan nappulana pelannut justiinsa jollain 386:lla. Tuolta sivustolta löytyy kyllä muitakin mahtavia pelejä, joita on penskana vääntäny. I broke my G-string while fingering a minor. |
riimu 25.12.2006 21:50:18 | |
---|
Saa nähdä jos saisi toimimaan tuon pelin Windows-ympäristössä helposti, sitä 386:sta ei ole kuitenkaan niin mukava tuolta hyllystä nostella. Dosboxilla ainakin kätevästi olen saanut kaikki vanhat pelit toimimaan. http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
Veco 25.12.2006 22:21:23 | |
---|
Kaikkein paras on nes emulaattori ja sille monopoli. Nuo muut ei pääse lähellekkään sitä. Justiin piti hakea netistä taas kun näki tämän topicin. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Ippei 26.12.2006 15:00:24 | |
---|
Dosboxilla ainakin kätevästi olen saanut kaikki vanhat pelit toimimaan. http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1 Heh! Sainpas toimimaan ilman mitään säätöjä. Paketin avaus vain ja ohjelma käyntiin. Olipas hienoja ääniäkin. Olen tuon Dosboxin kanssa joskus säätänyt ja todennnut sen että se on huono / en vain osaa. (Jälkimmäinen on todennäköisempää.) Nyt vain pitäisi saada peliseuraa*. - Ippei PS. *Duke Nukem 3D moninpeli-turnaus kelpaa myös ... |
Vainhaalee 26.12.2006 17:17:13 (muokattu 26.12.2006 17:17:46) | |
---|
PS. *Duke Nukem 3D moninpeli-turnaus kelpaa myös ... Oikein! Itse en vaan saa tuohon Dukeen ääniä toimimaan... Musiikit toimii, mutta fx:t ei... :( Dosbox on jotenkin vähän hankala käyttää jopa tällaiselle vanhan koulukunnan nörtille. Hail to the King Baby! The Flashing Psychedelic Kid |
Ippei 27.12.2006 01:40:07 | |
---|
Hei! Menee vielä vain enemmän ja enemmän ohi aiheesta, mutta tuosta Duke 3D:stä oli keskustelua joskus aikoinaan. Sitä kautta löysin sivun, jonka avulla sain Duke 3D toimimaan niin kuin sen pitääkin toimia! Ainoa vain että käytön onnistumiseksi tarvitset Duke 3D CD:ltä yhden tiedoston. http://jonof.edgenetwork.org/index.php?p=jfduke3dTuon linkin ohjelman avulla olen saanut Duken toimimaan kuten sen pitääkin toimia! Ja Monopolista vielä, että itse en siitä lautapeliversiona osaa nauttia, mutta koneella kavereiden kanssa pelaten ko. peli on silkkaa rautaa! - Ippei |
Kimmo72 27.12.2006 11:41:12 | |
---|
Mä tuun kans oftopikoimaan sen verran, että mulla on Monopoly Party peli Xboxilla ja on aivan loistava peli kaikessa yksinkertaisuudessaan. Siis pelattavuuden kannalta. Kunhan painelee nappia ja kaikki muu sujuuki sitte itsestään, lukuunottamatta kauppoja ym. Kaverin/kavereiden kanssa hubaa. Joskus ihan mukavaa konevastutajiakin vastaan. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |