Kasperi Tervonen 25.12.2006 14:17:36 | |
---|
Asensin tuossa jokunen aikaa sitten tuon toneportin ihan normaalisti, ja värkki toimikin ihan moitteetta. Mutta, sitten kun vähän myöhemmin latasin sen gearboxin päivitetyn version ja aloin asentaa sitä, niin kesken asennuksen kone ilmoittaa: "Ohjelmisto ei ole läpäissyt Windows logo -testiä, joka varmistaa ohjelmiston yhteensopivuuden Windows XP:n kanssa". Kuinka ollakaan asennuksen jälkeen se päivitetty gearbox -softa ei sitten enää skulaakaan vaikka alkuperäinen toimi moitteetta. Mitenköhän saisin tuon päivitetyn gearboxin skulaamaan? "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Lancelot 25.12.2006 14:27:49 | |
---|
Saatko sen gearboxin ees päälle vai? Aina se ilmoittaa virheen siinä windows logotestissä mut pitää vaan ohittaa se kuten varmaan oletkijn tehny. |
Kasperi Tervonen 25.12.2006 14:34:43 (muokattu 25.12.2006 14:35:00) | |
---|
Saatko sen gearboxin ees päälle vai? Aina se ilmoittaa virheen siinä windows logotestissä mut pitää vaan ohittaa se kuten varmaan oletkijn tehny. Niinhän mä tein ja kyllähän se gearbox käynnistyykin. Mutta tuossa käynnistyksen yhteydessä se gearbox ilmoittaa että "No compatible Line 6 USB devices have been detected", eikä homma sitten toimi. Eli onko vika sitten olla itse toneportissa eikä siinä gearbox -softassa? Tuommonen punainen valo tossa palikassa palaa vihreän sijaan. :p Joka tapauksessa tuo ongelma alkoi esiintymään siinä samalla kun hain kaikki päivityksen mukaan lukien tuon gearbox v3.00 -softan. Mikä avuksi? "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
tommiot 25.12.2006 14:40:55 | |
---|
Kokeile poistaa kaikki Line6 softat ja asentaa kaikki uusiks. Mullakin oli jotain ihme säätöä kun päivittelin. XP kusee. |
Kasperi Tervonen 25.12.2006 14:47:25 | |
---|
Kokeile poistaa kaikki Line6 softat ja asentaa kaikki uusiks. Mullakin oli jotain ihme säätöä kun päivittelin. XP kusee. Vähän funtsinkin että tuo voisi auttaa, mutta ikävä kyllä koneen cd-asema sattuu olemaan tällä hetkellä paskana. Siinä uudelleen asentamisessahan tarvitaan sitä toneportin mukana tullutta levykettä(?). Pitänee koittaa tuota jahka saan sen cd-aseman vaihtoon. Vituttaa vaan kun pitää tässä välissä soitella himassa marshall mg 10 -styrkalla kun ei muutakaan toneportin lisäksi kotosalla ole. :D "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
tommiot 25.12.2006 14:52:32 | |
---|
Vähän funtsinkin että tuo voisi auttaa, mutta ikävä kyllä koneen cd-asema sattuu olemaan tällä hetkellä paskana. Siinä uudelleen asentamisessahan tarvitaan sitä toneportin mukana tullutta levykettä(?). Pitänee koittaa tuota jahka saan sen cd-aseman vaihtoon. Vituttaa vaan kun pitää tässä välissä soitella himassa marshall mg 10 -styrkalla kun ei muutakaan toneportin lisäksi kotosalla ole. :D Ei kai siinä CD:tä tartte? Asennat vaan sen Gearbox v.3:n? |
Ei kai siinä CD:tä tartte? Asennat vaan sen Gearbox v.3:n? Ei se mitään auttanut... "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Lancelot 25.12.2006 14:53:29 | |
---|
Joo ei vika varmaan ole gearboxissa jos se sitä punasta valoa näyttää. Vaihda vaikka usb porttia ja asennepoa ajurit uudestaan, tai nyppäät johdon toneportin päästä ja laitat takas ni saattaa valo muuttua vihreäks. Kaikennäköisiä intiaani -keinoja kikkoja käytetty kans.. |
tommiot 25.12.2006 14:54:47 | |
---|
Ei se mitään auttanut... Poistitko muka kaikki vanhat softat ensin? Ajurit myös. |
Kasperi Tervonen 25.12.2006 14:56:36 | |
---|
Poistitko muka kaikki vanhat softat ensin? Ajurit myös. En poistanut, venaas mä kokeilen. :D "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Kasperi Tervonen 25.12.2006 15:12:00 | |
---|
Noniin kokeiltu on, vieläkin näyttää toneport punaista valoa... "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Kasperi Tervonen 25.12.2006 15:16:12 | |
---|
Noniin sainhan mä sen vihreän valon palamaan kun vähän sähläsin ohjauspaneelin kanssa! :) Kiitoksia vaan vastauksista. "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |