Aihe: Mitä Beatlesin kappaleita osaat soitella pianollla?
1
MacGyverfan
05.12.2003 13:12:08
Tulipa vain mieleen, sillä itse sain kauhen pistoksen osata Beatlesia pianolla tänä syksynä.

Harjoittelu alkoi luonnollisesti parhaalla kappaleella Let It Be, osaan myös melko hyvin Golden Slumbersin, Goodnightin ja vähän Hey Judea. Mukavahan niitä on itse soitella, mutta haluisin enemmän alkuperäissovituksia. Let it Bestä minulla on alkuperäissovitus, mutta muut ovat yksinkertaistettuja.

Imaginea olen myös soitellut.

Mites te muut?
Jabbe
05.12.2003 13:14:47
Yesterday, Imagine, Let It Be, Yellow Submarine, Help... öö, noi nyt tuli ekana mieleen. Eihän noi vaikeita ole.
.
maza
05.12.2003 17:12:38

Hey Jude, Yesterday, Something, Here Comes The Sun, Let It Be ainakin ja sitte Lennonilta Imagine, Jealous Guy ja Isolation... ehkä jotain muitakin. Tosin mä en kyllä osaa soittaa pianoa kunnolla ylipäätään, joten tämä koko homma on aika tulkinnanvarainen kysymys ;)
Leikari
08.12.2003 08:32:59
Harjoittelu alkoi luonnollisesti parhaalla kappaleella Let It Be,

ei tuo nyt paras biisi niiltä ole, mutta minullakin ensimmäinen opettelemani B-biisi. Eleanor Rigby oli toinen.

Muut "hittibiisit" on semmoisia ponnettomia vetistyksiä, ettei ole mitään mielenkiintoa soittaa (rokit on erikseen + "taidebiisit", joista olen tehnyt alternative -versioita. ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)