Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 561 62 63 64 65122 123 124 125 126
Zakk
21.12.2006 13:46:52
Hatebreeder on kyllä helvetin hyvä levy, otin sen taas pitkästä aikaa kuunteluun! Muuten en kyllä sen jälkeisestä bodomista hirveästi ole välittänyt, tosin uusin levy kyllä kolahti taas.
"Where there's a whip there's a way"
Sipri
21.12.2006 13:48:35
Parasta Bodomia löytyy ihan ensimmäiseltä levyltä Something Wildilta.Dead Night Warrior ja Lake Bodom ovat parhaita kyeisen yhtyeen biisejä.
Jos minä sanon että se on näin silloin se on noin!
WinterMad
21.12.2006 14:08:15
Mun mielestä FTR:llä on aivan hirveät soundit. Tosi kirkkaat ja ohuet kitarat muunmuassa. En tykkää :S
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh?
HungryFD
22.12.2006 21:09:01
Hatebreederillä kannattaa mun mielestä alottaa. Ite tein niin ja iski todella kovaa. Ei oikein mikään muu Bodomin levy oo sen jälkeen hirveästi kolahtanu. HCDR ei oo kovin tasalaatunen levy, muutamia timantteja ja sitten keskivertoja kappaleita.
M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51
Brother Tohveli
23.12.2006 14:05:14 (muokattu 23.12.2006 14:05:53)
Hatebreederillä kannattaa mun mielestä alottaa. Ite tein niin ja iski todella kovaa. Ei oikein mikään muu Bodomin levy oo sen jälkeen hirveästi kolahtanu. HCDR ei oo kovin tasalaatunen levy, muutamia timantteja ja sitten keskivertoja kappaleita.

Mun mielestä taas kaikilla muilla levyillä, paitsi AYDY:llä on kaikki biisit ollu aivan timantteja. AYDY jäi vaille siinä, että Bastards Of Bodom ja Next In Line eivät olleet nyt NIIN hyviä. Nimikkobiisikin toimii livenä paremmin kuin levyllä.
moottorisaha
24.12.2006 21:40:27

Mun mielestä taas kaikilla muilla levyillä, paitsi AYDY:llä on kaikki biisit ollu aivan timantteja. AYDY jäi vaille siinä, että Bastards Of Bodom ja Next In Line eivät olleet nyt NIIN hyviä. Nimikkobiisikin toimii livenä paremmin kuin levyllä.

Mitä vittua, Bastards Of Bodomhan on ihan järjettömän kovaa tykitystä. Alkuriffit potkivat ihan helvetisti, puhumattakaan kohdasta joka alkaa 2:12. Ihan järjetöntä louhimista. :)
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
oizo
24.12.2006 22:42:09
On muuten hyvä tuo Chaos Ridden dvd. Hyvinhän se laiho siinä soittaa. Aika siistejä ääniä saa kyllä ilmoille ku Espiään kurittaa. Wirmanin soitossa ei myös mitään valittamista. Hyvä keikka kaiken kaikkiaan.
sattuuhan näitä
Räkkipeli
24.12.2006 23:49:37
On muuten hyvä tuo Chaos Ridden dvd. Hyvinhän se laiho siinä soittaa. Aika siistejä ääniä saa kyllä ilmoille ku Espiään kurittaa. Wirmanin soitossa ei myös mitään valittamista. Hyvä keikka kaiken kaikkiaan.

Katoppa uudestaan.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
oizo
25.12.2006 00:03:49
Katoppa uudestaan.

Hyvä meininki kaiken kaikkiaan. Pikkuvirheillä ei ole mitään väliä. Ei tuossa oikein muu kunnolla särähtänyt korvaan kuin tuo everytime i dien pieleen mennyt soolo. Muuten oli ihan tarpeeksi hyvää soitantaa mun korvaan. Pääasiassa että jätkillä näytti olevan hauskaa lavalla ja yleisö viihtyi myös. Turhaa pilkun rakastelemista puuttua pikkumokiin, ne on niinku sukat: niitä tulee ja menee.
sattuuhan näitä
rakula
25.12.2006 12:45:07 (muokattu 25.12.2006 12:45:44)
Hyvä meininki kaiken kaikkiaan. Pikkuvirheillä ei ole mitään väliä. Ei tuossa oikein muu kunnolla särähtänyt korvaan kuin tuo everytime i dien pieleen mennyt soolo. Muuten oli ihan tarpeeksi hyvää soitantaa mun korvaan. Pääasiassa että jätkillä näytti olevan hauskaa lavalla ja yleisö viihtyi myös. Turhaa pilkun rakastelemista puuttua pikkumokiin, ne on niinku sukat: niitä tulee ja menee.

Mulla särähti korvaan eniten se downfallin alkuriffi kun se sen kanssakin räpeltää aika huolella.

E. Keikka on mielestäni myöskin varsin hyvä meiningin osalta, mutta soitossa on silti parantamista livenä.
Kovaan janoon menee nyt vaikka kääpiön virtsa, mut tällee ku maistelee ni ihan perse sivumaku nois lightlimuissa
Räkkipeli
25.12.2006 14:02:52

Tottakai se meininki on tärkein. Mutta se vaan on niin että sitä liveversiota äkkiä vertaa täydelliseen alkuperäiseen versioon, oli siinä kuinka hyvä meininki vaan, ja minusta on aina ollut tärkeää se että se soitetaan lähes yhtähyvin kun alkuperäisessä versiossa. Ja tässä Alexi ei aina onnistu. Mitä tekee niin hankalaa musiikkia..
Kasperi Tervonen
25.12.2006 20:53:51
Tottakai se meininki on tärkein. Mutta se vaan on niin että sitä liveversiota äkkiä vertaa täydelliseen alkuperäiseen versioon, oli siinä kuinka hyvä meininki vaan, ja minusta on aina ollut tärkeää se että se soitetaan lähes yhtähyvin kun alkuperäisessä versiossa. Ja tässä Alexi ei aina onnistu. Mitä mokailee livenä. Pitäishän sitä jaksaa treenatakin kun kerta soittaa niin hankalaa musaa...
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
Räkkipeli
25.12.2006 22:22:13
mokailee livenä. Pitäishän sitä jaksaa treenatakin kun kerta soittaa niin hankalaa musaa...

kiitos korjauksesta. Tätä meinasinkin..
Brother Tohveli
26.12.2006 16:21:04
Mitä vittua, Bastards Of Bodomhan on ihan järjettömän kovaa tykitystä. Alkuriffit potkivat ihan helvetisti, puhumattakaan kohdasta joka alkaa 2:12. Ihan järjetöntä louhimista. :)

Mielipidekysymys, on BOB näistä kolmesta 'väliinputoajasta' kuitenkin paras :)
Carpenter
01.01.2007 23:49:44
minusta on aina ollut tärkeää se että se soitetaan lähes yhtähyvin kun alkuperäisessä versiossa. Ja tässä Alexi ei aina onnistu. Mitä tekee niin hankalaa musiikkia..

Komppaan, mutta ei sitä tarvitse silti soittaa samalla tavalla kuin levyllä (varmaan tätä tarkoititkin). Bodomin soitto on nykyään sellaista "vedetään nyt vähän sinnepäin" (varsinkin soolot). Miksi sitten tekevät liian vaikeita biisejä tai soittavat liian kännissä? Tässä hyvä näyte:

http://video.google.com/videoplay?d … cid=4713358546816611966&q=bodom

Jos taitoa on, niin soitto voi olla tiukkaa, vaikka meininki on muutenkin kova. :D

http://video.google.com/videoplay?d … 0698261371454&q=cannibal+corpse
Futurebre
02.01.2007 01:09:14

Ja aina on olemassa se vaihtoehto että nostetaan kitarat insinöörikorkeudelle (http://www.guitarraonline.com.ar/guitar/tolkki.jpg).... Johan alkaa kulkemaan paremmin.

Mutta joistain asioista ei pidä tinkiä ;)
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
Narcosynthesis
02.01.2007 10:56:47

Olisi aika mielenkiintoista nähdä jonkun muun taitavan kitaristin vetävän Bodomia...onnistuisikohan samalla energialla soittaminen, vai menisikö homma kliiniseksi....Itse olen aina diggaillut kovasti Laihon soitannon raivokkuutta ja koko bändin punk-henkisyyttä livenä...katselen mieluummin juuri tuollaista Stockholm Knockoutin kohellusta kuin täysin virheetöntä soittoa (vrt. vaikka DT:n live at Budokan). Teknisesti puhdasta menoa voin sitten kuunnella kotona levyltä, kun mieli tekee.

Totta kai nämä ovat aina mielipidejuttuja ja luonnollisesti olisi mahtavaa katsella lavakohellusta JA täydellistä soitantaa samalla kertaa, mutta harvoinpa sellaista osuu kohdalle. Ehkä viime aikoina lähemmäs hyvän livemeiningin ja puhtaan soittamisen ideaalia on mielestäni päästy Kamelotin On a cold winter night DVD:llä...tosin ovatpa jotkut sitäkin haukkuneet!

No joo, taisi mennä off-topiciksi, pahoittelen! Joka tapauksessa itse diggailen Bodomeja todella paljon, eikä bändiltä mielestäni ole tullut yhtään huonoa levyä. Pisimpään olen jaksanut kuunnella Hatebreederiä ja AYDY:a, kun taas Follow The Reaperin soundimaailma ärsyttää minuakin todella paljon, vaikka levyllä kovia stygejä löytyykin!
gorgonoidi
02.01.2007 13:39:02

Olisi aika mielenkiintoista nähdä jonkun muun taitavan kitaristin vetävän Bodomia...onnistuisikohan samalla energialla soittaminen, vai menisikö homma kliiniseksi....Itse olen aina diggaillut kovasti Laihon soitannon raivokkuutta ja koko bändin punk-henkisyyttä livenä...katselen mieluummin juuri tuollaista Stockholm Knockoutin kohellusta kuin täysin virheetöntä soittoa (vrt. vaikka DT:n live at Budokan). Teknisesti puhdasta menoa voin sitten kuunnella kotona levyltä, kun mieli tekee.

Totta kai nämä ovat aina mielipidejuttuja ja luonnollisesti olisi mahtavaa katsella lavakohellusta JA täydellistä soitantaa samalla kertaa, mutta harvoinpa sellaista osuu kohdalle. Ehkä viime aikoina lähemmäs hyvän livemeiningin ja puhtaan soittamisen ideaalia on mielestäni päästy Kamelotin On a cold winter night DVD:llä...tosin ovatpa jotkut sitäkin haukkuneet!

No joo, taisi mennä off-topiciksi, pahoittelen! Joka tapauksessa itse diggailen Bodomeja todella paljon, eikä bändiltä mielestäni ole tullut yhtään huonoa levyä. Pisimpään olen jaksanut kuunnella Hatebreederiä ja AYDY:a, kun taas Follow The Reaperin soundimaailma ärsyttää minuakin todella paljon, vaikka levyllä kovia stygejä löytyykin!

Täytyy sanoa että olen täysin samoilla linjoilla. Jos vain joskus näkisi sen DVD:n.
Hieno kuitenkin että Bodom on saavuttanut jo noin hurjaa suosiota ja tulee vielä takuun varmasti saavuttamaan lisää.
Novac
02.01.2007 15:53:26

http://video.google.com/videoplay?d … cid=3305646172938024090&q=bodom

Tuommoinen löytyi. Kyllä se Jaska on kova soittaja.
mikä on olutta on nyt mennyttä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)