paavi 05.12.2003 15:08:37 | |
---|
tästä on varmaan ollut jo puhetta, mutta aloitanpa kuitenkin uuden keskustelun. pitäis saada vähän logoa siihen basarin kalvoon (joka on yleisöön päin). Aivan yksinkertainen logo, joka olis helppo hoitaa esim. tarralla/kontaktimuovilla vai mitä niitä nyt on. Millä tavalla olette itse hoitaneet homman? Eli jos nyt vaikka pitää yksi kirjain saada siihen. Pysyykö siinä tarra tai vastaava? Mistä kaupasta löytyy tarvittavaa materiaalia? Valmistajan logo pitäis saada myös peittoon. Hoituisikohan sekin esim. jollain mustalla tarralla (mustalla, koska kalvo on musta)? Entä maalaaminen? Karu ratkaisu olis tietenkin ensin peittää valmistajan logo mustalla jeesusteipillä ja sitten se oma logo hopeisella jessellä..a vot! Huomatkaa - olen käsi askartelussa..piirtää kyllä osaan. :) I know the pieces fit |
Jos kerran piirtää ja taiteilla osaat, ni tee sapluunat paperista/pahvista ja maalaa vaikka kynäruiskulla... Onneks mulla ei ole vielä tuota ongelmaa, ku on tommonen hieno alkuperäinen musta kalvo, jossa valkonen tarra:"Menossa mukana - Oulun soitin ja tarvike"...:o) Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Paas 05.12.2003 15:17:27 | |
---|
Sitähän voi hankkia uuden etukalvon ellei budjetti ole tiukka. Valmistajien ensiasennuskalvot ovat muutenkin usein aika paskoja joten ei varmaan kannata lähteä ähertämään hirveästi jonkin hikisen kalvon takia. Eiköhän noita tarra systeemejä varmaan löydy jostakin askarteluliikkeistä. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Salaud 05.12.2003 16:19:20 | |
---|
Mie ainakin putsasin valmistajan logon pois asetonilla ja rätillä pyyhkimällä. Vähän pelotti tehdessä miten kalvo reagoi asetoniin (haurastuminen ym.), mutta mitään ongelmaa ei ollut. Sitten hain kirjakaupasta hopeanväristä tarrapaperia ja piirsin siihen logon. Leikkasin ja asettelin paikalleen. Asettelu oli aikamoista säätämistä. Jos vähänkin isompaa kuvaa ajattelee laittavansa, kannattaa pyytää kaveria jeesaamaan. Löysä kalvo ja hemmetin ärhäkästi tarttuva tarrapaperi ei ole helppo yhdistelmä. Why does it hurt when I pee? |
paavi 05.12.2003 16:32:09 | |
---|
Mie ainakin putsasin valmistajan logon pois asetonilla ja rätillä pyyhkimällä. Vähän pelotti tehdessä miten kalvo reagoi asetoniin (haurastuminen ym.), mutta mitään ongelmaa ei ollut. Sitten hain kirjakaupasta hopeanväristä tarrapaperia ja piirsin siihen logon. Leikkasin ja asettelin paikalleen. Asettelu oli aikamoista säätämistä. Jos vähänkin isompaa kuvaa ajattelee laittavansa, kannattaa pyytää kaveria jeesaamaan. Löysä kalvo ja hemmetin ärhäkästi tarttuva tarrapaperi ei ole helppo yhdistelmä. Jotain tällaista ajattelinkin...voin kuvitella myös, että hankalaa tuo ison tarran käsittely :) I know the pieces fit |
lkx 05.12.2003 17:59:56 | |
---|
Profiilissa on kuva setistä ja siinä näkyykin semmonen snadi tarra. Broidi teki tietokoneella kuvan, joka tulostettiin tarrapaperille. Aika toimiva ratkaisu. There is no spoon... |
pie the drummer 05.12.2003 21:37:55 | |
---|
En tiiä sivuttaako tää tän aiheen mutta mun rofiilissa ihan ite väsätty etu kalvo. kalvo entinen lyöntikalvo. Rock'n Roll |
Bacchus 06.12.2003 14:41:33 | |
---|
Mun mielestä on epäloogista että jotkut kutsuu basarin resonanssikalvoa takakalvoksi. Etukalvohan se on. Eipä tässä muuta! Haa. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Outkast 06.12.2003 14:51:01 | |
---|
Itse olen piirtänyt sellaisella mustalla tussilla sinne kuvan. Se on helvetin hieno vaikka itse sanonkin. Kalvo tosin on valkoinen REMO joten siihen tarttui helposti. Uusimmassa modern drummerissa on siellä mainos sivuilla sellainen firma joka myy niitä etukalvoja. Eli kai sinne saa lähettää kuvan ja 100$ niin saat oman design kalvon. |
Paas 06.12.2003 15:12:02 | |
---|
Mun mielestä on epäloogista että jotkut kutsuu basarin resonanssikalvoa takakalvoksi. Etukalvohan se on. Eipä tässä muuta! Haa. Joo, noin mäkin sen asian näen. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Drummer666 06.12.2003 18:32:47 | |
---|
Mun mielestä on epäloogista että jotkut kutsuu basarin resonanssikalvoa takakalvoksi. Etukalvohan se on. Eipä tässä muuta! Haa. No niinhä se on....Etukalvo.... "..Mites olis kikka16?" |
Outkast 06.12.2003 19:21:28 | |
---|
No niinhä se on....Etukalvo.... Hyvä te ootte taas aiheessa kympillä mukana. Hienoa, että meillä on täällä näinkin välkkyjäkin tyyppejä. |
welho 07.12.2003 03:22:47 | |
---|
Huomatkaa - olen käsi askartelussa..piirtää kyllä osaan. :) Jos askartelu ahdistaa niin mainostoimistot suattaapi auttaa. Saa vaikkapa neliväripainatusta ym. kivaa. Ja valmistajan logo lähteepi tosiaan sopivilla myrkyillä. Kynsilakanpoistoaineskin on hyvää. Siis siihen logon poistoon ja miksei muuhunkin=) Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
Alpha 07.12.2003 17:37:23 | |
---|
...miksei muuhunkin=) No nyt rupes kiinnostaan... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
miän vain 08.12.2003 09:54:45 | |
---|
|
paavi 08.12.2003 13:09:00 | |
---|
I know the pieces fit |
Alpha 08.12.2003 14:12:49 | |
---|
Aika sexy! Ja se tarraviritelmäkin ihan hieno. Meni aikaa, ennenku ees huomasin sen tarran...:o) Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
thriste 09.12.2003 14:00:50 (muokattu 09.12.2003 14:02:08) | |
---|
Mun mielestä on epäloogista että jotkut kutsuu basarin resonanssikalvoa takakalvoksi. Etukalvohan se on. Eipä tässä muuta! Haa. Aivan, aina kun puhuu tästä resonanssikalvosta, niin tulee sanottua "...basarin etukalvo, siis, se kalvo, johon nuija ei lyö", tai jotain tuohon suuntaan. Aina kauhea selitys. Ja jos taas puhuu lyöntikalvosta etukalvona, niin silloinkin menee sekaisin. Pitäisikö tehdä sopimus kaikkien rumpaleiden kesken, että tätä resonanssikalvoa ruvetaan kutsumaan tästä edespäin etukalvoksi :) EDIT: Anteeksi epätopikista |
JanneO 09.12.2003 15:09:20 | |
---|
|
Alpha 09.12.2003 16:19:57 | |
---|
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |