Aihe: Ja grammy-ehdokkaat ovat..
1 2
sormunen
05.12.2003 16:33:11
Ero vaan on siinä, että Eminem ja hänen musansa on aitoa ja uskottavaa...

Mitähän tuohon sanoisi vaikka Ice-T?

Eihän tästä ole kuin 2-3 vuotta sitten, kun nimenomaan tätä Eminemiä pidettiin klassisena esimerkkinä siitä, kuinka valkoinen markkinakoneisto tuotteistaa katujen aidon asian...

Vähän niinkuin Elvis -50-luvulla, paitsi, että tuolloin Elviksellä tuotteistettiin deltan ja urbaanin yhteentörmäyksen raaka huuto.

Jne.
LaXu
05.12.2003 23:20:05
Mielenkiintoisesti Steve Vai oli ehdolla Best Instrumental Rock Performance kategoriassa. Muita ehdokkaita mm. Linkin Park..

Ihmettelen kyllä millä perusteella tuonne noita valitaan.
Jabbe
06.12.2003 11:58:39
Kaikki palkintogaalathan ovat typeriä. Itse en jaksa noista ehdokkuuksista vetää hernettä nenään: Voittaakoon Justin Timberlake vaikka kaikki. Aivan sama.

Samaa mieltä. Paljonkin tuosta musasta on hyvää. Mä pidän hyvin tuotetusta popista, ja r&b on aivan loistavaa bilemusaa. Mut tollaset palkinnot on sinänsä vähän turhia, et menee aika mainstreamiksi suurin osa. Mut toisaalta, saavatpahan tekijät ansaitsemaansa tunnustusta mikä on mun mielestä ton Grammyn pointtikin.. eikö?
.
Drummer666
06.12.2003 20:38:22
Itte äänestäisin Metallicaa, muut hyvvöö en omaan silmääni löytäny, Olisi siä Slayeri voitu jonnekin välii tunkea :D ....perkele....
"..Mites olis kikka16?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)