Aihe: Monipuolista Putkinuppia.
1 2 3 4 5
Marwel
24.12.2006 13:04:06
Tarkoituksena olisi hankkia uusi vahvistin/kaappi josta riittäisi iloa moneen musiikkiin.
Lähinnä soitan metalli/Rock henkistä tavaraa mut plussat siitä jos tarvittaessa saisi ruuvattua myös kevyempään hyvät cliinit. Tosin mitään älytöntä kompromissiäkään en tahdo alkaa tekemään eli ne säröt pitäis parhautta olla. Jos tälläistä jokapaikan höylää ei löydy sitten uusi säästöprojekti ja cliiniä comboa alle. Itse miettinyt Mesan Rectoja. Orangea. Riveraa. Machlesia. Oishan noita. Noi kaikki tunnetaan hyvästä särösta mutta miten cliinit? Testaahan lähden jokatapauksessa mut ois kiva kuulla kommentteja mitä mieltä te täällä olette.
friteerattu peruna
24.12.2006 13:12:06

http://www.hughes-and-kettner.com/products.php?mode=prod&id=109

Mites H&K Switchblade? Ainakin tosi hyviltä kuulosti nuo ääninäytteet. Ja tuossahan on efektejä ja tuohon voi tallentaa presettejä.
LaXu
24.12.2006 14:15:11
Diezel Einstein sopii kuvaukseen, sillä taittuu oikeastaan kaikenlaiset soundit supertiukinta hevijunttaa lukuun ottamatta (säröähän vahvarista lähtee aivan liikaa, mutta tatsi on enemmän Marshall-henkinen eli ei supertiukka). Itselläni on tuosta se 50W 1x12 combo, veikkaisin että 100W nuppi on vähän jytympi.
Rakoni
24.12.2006 14:24:38
http://www.hughes-and-kettner.com/products.php?mode=prod&id=109

Mites H&K Switchblade? Ainakin tosi hyviltä kuulosti nuo ääninäytteet. Ja tuossahan on efektejä ja tuohon voi tallentaa presettejä.

Switchblade oli kyllä mielestäni aika onneton vekotin, hävisi esim. pikkuisen kalliimmalle Trilogylle ihan helposti.

Jos budjettia riittää niin Mesan Roadsterilla vedetään mitä vaan. Lonestarin cleanitkin tungettu tuohon vermeeseen.
Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa.
Tompsi
24.12.2006 14:30:27
Diezel Einstein sopii kuvaukseen, sillä taittuu oikeastaan kaikenlaiset soundit supertiukinta hevijunttaa lukuun ottamatta (säröähän vahvarista lähtee aivan liikaa, mutta tatsi on enemmän Marshall-henkinen eli ei supertiukka). Itselläni on tuosta se 50W 1x12 combo, veikkaisin että 100W nuppi on vähän jytympi.

Mitäs ihmettä? Saapuiko se Diiseli viimeinkin? :o
Jucciz
24.12.2006 14:31:13
Sana "metalli" karsii kyllä Oranget ainakin pois.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Buffa D
24.12.2006 15:11:42
Et sanonut tarkalleen millaista saundia haet. Laney VH100R olisi tiukka (ei ENGLien tavoin tiukka, vaan enemmänkin Marshall steroideilla) higain-murina, mutta myös toimivat puhtaat löytyy. Melko edullinenkin.

Uutta nuppia oon kohta ostamassa, kun alkaa toisen bändin kanssa treenit. Soitellaan semmosta Deftones-tapaista musaa,
eli monipuolisuutta pitäis olla. Siks just tää Laney vaikuttais aika kiinnostavalta.
Kuinkas tiukka alapää tossa muuten on? Combomallia oon testannut, enkä kauheen kovaa viittinyt kaupassa luukuttaa. Hyvät saundit lähti kyllä pienilläkin volyymeillä..
persemoi.
kimurantti1
24.12.2006 15:14:59
Sana "metalli" karsii kyllä Oranget ainakin pois.

Juu. Hyviä pelejä on, ja vaikka Rockverbista lähtee säröä aikamoinen määrä, niin soundi on ehdottomasti rock eikä hevi.
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
kimurantti1
24.12.2006 15:17:58
Uutta nuppia oon kohta ostamassa, kun alkaa toisen bändin kanssa treenit. Soitellaan semmosta Deftones-tapaista musaa,
eli monipuolisuutta pitäis olla. Siks just tää Laney vaikuttais aika kiinnostavalta.
Kuinkas tiukka alapää tossa muuten on? Combomallia oon testannut, enkä kauheen kovaa viittinyt kaupassa luukuttaa.

VH100R:stä ei ole combomallia, sekoitat varmaan johonkin muuhun? Tuolta lisää tietoa VH100R:stä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=137270

Mesan F-sarja on musta aika monipuolinen myös, tosin aivan erilainen kuin VH100R.
Väsynyt Atlas
24.12.2006 15:20:38
Tsekkaappa Carvinin V3, ENGL Powerball ja Peaveyn JSX.
Näitä on kehuttu tosi monipuolisiksi, itselläni ei tosin ole kokemusta kyseisistä laitteista.

http://www.carvin.com/products/single.php?ItemNumber=V3&CID=V3A
Cowboy From Hell
Buffa D
24.12.2006 15:21:44 (muokattu 24.12.2006 15:22:05)
Eikös toi VC-sarja oo vähä niinku VH: combomalleja? Jos ei, niin pitää käydä kokeilemassa uudestaan. HÖHÖ!
persemoi.
battery
24.12.2006 15:21:57
Kuinkas tiukka alapää tossa muuten on? Combomallia oon testannut, enkä kauheen kovaa viittinyt kaupassa luukuttaa. Hyvät saundit lähti kyllä pienilläkin volyymeillä..

Onko tuosta muka combomalli? Mitenhän tuo vh100rrää kuvailis, puhtaat aika helkkarin hyvät ja säröjä reilusti yli tarpeen vaikka turskametalliin. semmonen aika keskialue painotteinen luonne tuossa. Mutta epäilisin tuon deftonesin kohdalla jos haluaa ajaa samaa saundimaailmaa, niin enempi ehkä tämä on brittihighgainia.. testaa ja tiedä.

Toinen vahvari mitä osaan suositella olisi h&k tube mallin nuppia. Itsellä käytössä tuo 50wattinen versio, artikkeleista löydät siitä arvostelun.
You cant always get what ya want, youll get what you need like..
Buffa D
24.12.2006 15:25:56
Toinen vahvari mitä osaan suositella olisi h&k tube mallin nuppia.

Mutta noitahan ei enää uutena saa, vai kuinka?
persemoi.
kimurantti1
24.12.2006 15:26:05
Eikös toi VC-sarja oo vähä niinku VH: combomalleja? Jos ei, niin pitää käydä kokeilemassa uudestaan. HÖHÖ!

VH:lla ja VC:llä ei ole juuri mitään tekemistä toistensa kanssa.. ;-)
battery
24.12.2006 15:28:16
Mutta noitahan ei enää uutena saa, vai kuinka?

Juu ei saa..kyllä niitä välillä pyörii, mutta jos sattuu vastaan niin ehdottomasti testaamaan.
Ze Kink
24.12.2006 15:28:45
Onko tuosta muka combomalli? Mitenhän tuo vh100rrää kuvailis, puhtaat aika helkkarin hyvät ja säröjä reilusti yli tarpeen vaikka turskametalliin. semmonen aika keskialue painotteinen luonne tuossa. Mutta epäilisin tuon deftonesin kohdalla jos haluaa ajaa samaa saundimaailmaa, niin enempi ehkä tämä on brittihighgainia.. testaa ja tiedä.

Deftonesin Stephen Carpenterhan vetää juuri Marsuilla, joten Vh100r saattaisi nimenomaan sopia noihin juttuihin.
Buffa D
24.12.2006 15:30:35

NOO BÖRJÄLE! Mistäköhän mä oon tommostakin lukenu? No pitääpäs käydä kokeilemassa Levytukussa itse nuppia..
persemoi.
tommiot
24.12.2006 15:31:09

Eikös VC50 ja VC100 oli comboversioita VH100R:stä? VC30 yms on sitten ihan eri vehkeitä.
battery
24.12.2006 15:32:09
Deftonesin Stephen Carpenterhan vetää juuri Marsuilla, joten Vh100r saattaisi nimenomaan sopia noihin juttuihin.

Ok, muistelin enempi olleen jenkkijuttuja.. muisti pätkii vähitellen ;) mutta onhan tuossa minusta ihan erilainen idea koko vahvarissa mitä esim jcm800sissa.. semmonen evil :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)