Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 513 14 15 16 1747 48 49 50 51
jami87
01.12.2006 01:22:58
Monesti olen testannut miltä tuntuu olla vaikka puoli tuntia ilman, ja olen huomannut etten osaa edes puhua normaalisti ilman sitä.

Mulla on samaa kielilävistyksen kanssa. Välillä puhdistelen korua kiehumassa vedessä ja/tai spriissä ja kun otan sen pois, niin on jotenkin alaston ja orpo olo. Sitten, kun yrittää puhua, niin jotenkin korostaa S- ja R-kirjaimia. En ole uskaltanut pitää kauemmin kuin puolisen tuntia maksimissaan poissa kielestä, menee reikä kuulemma hirmu nopeasti umpeen.
myrskis
01.12.2006 19:31:53
Puolessa tunnissa et kerkeä tottua siihen ilman olemiseen. Kyllä se "normaali" puhekyky siitä paranee ajan kuluessa, varsinkin kun malttaa keskittyä siihen, miten puhuu. Päiviä siihen kuitenkin saattaa mennä.

Niin tietysti, kestihän sitä useita päiviä että tottui lävistykseen sillon kun sen oli juuri ottanut. Olo on vaan niin orpo että on ollut aina pakko laittaa koru takaisin :)

Tällä hetkellä olen päätynyt kompromissiin: vaihdoin hevosenkengän tilalle tapin. Mukavampi olo kun ei enää ole isoa korua kilisemässä ja kolisemassa mutta silti tuntee että siinä on jotain.
Anna sun hiusten olla hei ne on hyvät noin
JOO100
19.12.2006 20:25:44
Huomenna otan sitten sen rustokorun, mutta en osaa päättää kumpaan korvaan. Onko sillä mitään symbolista merkitystä kummassa se on? Leimataanko minut juutalaiseksi homobuddhaksi jos otan vasempaan ja ihmemies MacGyveriksi jos oikeaan?
Osta minulta hyvä kitara.
Liver-Box
19.12.2006 20:31:47 (muokattu 19.12.2006 20:32:29)

Plöp. Itellä ei ole kuin huulessa. Kulmassakin oli mutta kasvoi ulos. Röytämisellä oli myös osansa. Bridgeä olen tässä miettinyt jonkun verran, katellaan ja kehitellään. Tulisikohan silmälasien pitämisestä hankalaa.
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
Rocco_Longfella
20.12.2006 10:22:26
Nännissä rengas.

Kulmaan olen ajatellut myös ottaa, mutta neulakammo vaikuttaa jostain syystä noihin lävistyksiinkin.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. Bella Italia #21
jenni.rotten
21.12.2006 14:07:30
Mulla ei ole yhtään varsinaista lävistystä, korvissa vaan yhdet reiät, toisessa rengas (josta roikkuu kaksi hakaneulaa) ja toisessa pallo. Silloin tällöin laitan hakaneulan läpi ihosta ja annan olla jotain puoli päivää, ne kun pyrkivät tulehtumaan... Viimeksi (eilen) laiton käsivarteen hauislihaksen kohdalle, otin tänään pois. Enemmän tai vähemmän kipeä nyt.
Kaverit sanovat sairaaksi.

Joo-o, Jenni the Teiniangsti vastaillut tännekin tuossa jokunen vuosi sitten. Kyynelkyynelviilsviils :D

Tänä päivänä löytyy naamasta vähän enemmänkin rojua; alahuuli on lävistetty kolmesta kohtaa, ylähuulesta löytyy madonna. Kulmassakin keikkuu yks koru, mutta smiley meni ja kasvoi ulos. Korvissa 3 reikää; 5mm, 3mm ja 1mm.

Eihän noita voi koskaan olla liikaa.
Punkkia ja metsäkukkia. Olen täällä taas ^^
bassoaivo
22.12.2006 08:39:57
korvissa, ja nenässä rengas
jami87
22.12.2006 13:35:43 (muokattu 22.12.2006 13:36:32)
Pitänee munkin sitten luopua tästä kielikorusta, kun tuo intti lähestyy kovaa vauhtia. Toisaalta osa kavereista sanoi, että vain näkyvät korut pitää ottaa pois, että otan sitten vasta, kun joku käskee ottaa pois. Häivekoruakin olen harkinnut pitämään reikää auki, mutta sitä ei kai saisi pitää kovin kauaa kerralla. Tai sitten annan vaan mennä umpeen ja otan uuden reiän intin jälkeen.
Nipsu
23.12.2006 18:21:57
Eikös se oo niin, et kieliläväreiden tekeminen loppuu nyt tänä vuonna? Että ens vuonna ei tehä missään kunnon liikkeissä? Onko totta?
Mimi
24.12.2006 14:10:00
Eikös se oo niin, et kieliläväreiden tekeminen loppuu nyt tänä vuonna? Että ens vuonna ei tehä missään kunnon liikkeissä? Onko totta?

Mikähän juttu tää ny sitten on?
"Karkaileva lehmä vs. pitkäsäärinen yleisurheilijatyttö... What's the difference?" - SirElwood
Vain sanoja
hanuristi
24.12.2006 14:14:06
Mikähän juttu tää ny sitten on?

Tää on joku huhu mikä on kiertänyt niin pitkään kun muistan.
i could keep you all to myself/i know you gotta be free to kill yourself
tuomittu
24.12.2006 19:54:07
Pitänee munkin sitten luopua tästä kielikorusta, kun tuo intti lähestyy kovaa vauhtia. Toisaalta osa kavereista sanoi, että vain näkyvät korut pitää ottaa pois, että otan sitten vasta, kun joku käskee ottaa pois.

Jaa, kyllä meillä Mikkelissä ainakin sai kielikorut pitää. Tupakaverihan onnistui nielaisemaan oman korunsa pakkiruokailun yhteydessä. Aamupalalla nielaisi toisen pallon ja iltapalalla kirosi, kun oli mennyt loputkin korusta ruoan mukana alas.
I broke my G-string while fingering a minor.
jami87
24.12.2006 20:44:21

Juu, kuulin kans viime vuonna huhua, että tänä vuonna olisi lopetettu noiden tekeminen. Hyvin silti sain omani eräästä alan liikkeestä.

Jaa, kyllä meillä Mikkelissä ainakin sai kielikorut pitää. Tupakaverihan onnistui nielaisemaan oman korunsa pakkiruokailun yhteydessä. Aamupalalla nielaisi toisen pallon ja iltapalalla kirosi, kun oli mennyt loputkin korusta ruoan mukana alas.

Jees, tää oli ihan hyvä uutinen. En ota tätä pois. Homma ratkaistu. :)
Nipsu
24.12.2006 21:11:56
Mä oon kuullu siis, että ei vielä oo loppunu, mut enää ens vuonna ei saa. Sanottiin, että ota nyt jos aiot ottaa. Tai sit varmaan pitää ite tehä ja halvaantua :"D
Mirrinsane
26.12.2006 12:25:33

Mä oon kuullu siis, että ei vielä oo loppunu, mut enää ens vuonna ei saa. Sanottiin, että ota nyt jos aiot ottaa. Tai sit varmaan pitää ite tehä ja halvaantua :"D

Olin kai 2 kun kuulin ensimmäisen kerran.

Samalla logiikalla ei melkein mitään saisi lävistää. Tragus millin vinoon eikä naama liiku, niebuhria tehtäessäkin voi tökkästä neulalla silmää vahingossa.
kalamies#52 >-)))>
arancia
04.01.2007 14:08:05
Ja voihan lävistys tulehtua, vaikka itse lävistystilanteessa kaikki olisikin mennyt ok.

http://www.bodyjewelleryshop.com/gallery/data/522/medium/6DSCN3057.JPG

Huulikorut taas telovat ikeniä.

http://www.perio.org/consumer/graphics/piercing.jpg

Eikä kaikkien ihmisten naamaan yksinkertaisesti sovi minkäänlainen lävistys. Parhaimmillaan lävistys täydentää ihmisen piirteitä ja näyttää erittäin hyvältä, pahimmillaan tekee nätistäkin ihmisestä karmean. Tämä IMHO.
hanuristi
04.01.2007 17:52:03
Mulla on taas uusi reikä, korvassa taasen.
Hanuristille viinaa
naitti
05.01.2007 22:51:09
Tuli otettua tossa viikko sitten vasempaan nänniin tappikoru. Sattu aika perhanasti mutta on kyllä sen arvonen. Parantuminen on on lähteny käyntiin ihan hyvin, tosin tekee aika kipeää vielä kun osuu johonkin, mutta se on vissiin ihan normaalia.
Ni!
noir
06.01.2007 10:33:51
Tuli otettua tossa viikko sitten vasempaan nänniin tappikoru. Sattu aika perhanasti mutta on kyllä sen arvonen. Parantuminen on on lähteny käyntiin ihan hyvin, tosin tekee aika kipeää vielä kun osuu johonkin, mutta se on vissiin ihan normaalia.

Kämppis kanssa otti joskus. Kertoi, että oli ihan yllättynyt siitä miten paljon se sattui. Otti se silti molempiin :)
To err is human - to purr is feline.
To mrr is tetsuo - to *pus* is noir.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)