Aihe: hietala saundia??
1
taleofmind
23.12.2006 15:13:22
kertokaapa viisaammat miten sais noinki hienon basso saundin ku marco hietalalla??
overtake your life!
TommiW.
23.12.2006 15:20:00
Warwick infinityä länkytät vanhan Marshallin putkinupin läpi plektralla semmosella semirouheella tatsilla. Sois sitte siinä.
"Soittoteknisesti ihan hirveetä paskaa, kauheella pierusäröllä tommosia teinitilutuksia ilman minkäänlaista järjenhiventä" -Juki68
taleofmind
23.12.2006 15:29:23
Warwick infinityä länkytät vanhan Marshallin putkinupin läpi plektralla semmosella semirouheella tatsilla. Sois sitte siinä.

no se olis kyllä siinä.. tosin menee vain aika reilusti yli varojen noi vehkeet.. plektraan kyllä saattais riittää varat.. heh heh..
overtake your life!
TommiW.
23.12.2006 15:36:50
no se olis kyllä siinä.. tosin menee vain aika reilusti yli varojen noi vehkeet.. plektraan kyllä saattais riittää varat.. heh heh..

No mut plekulla ja putkivahvistimella pääset jo hyvin alkuun.
En nyt ihan tarkkaan muista enää Hietalan livesoundia, muistaakseni oli aika alamiddlevoittoinen, elikkäs sieltä kannattaa taajuuksia buustailla.
"Soittoteknisesti ihan hirveetä paskaa, kauheella pierusäröllä tommosia teinitilutuksia ilman minkäänlaista järjenhiventä" -Juki68
Typhus
23.12.2006 15:53:35
Lasket kieliä silleen et ne rämisee otelautaan ku soitat plekulla sillee vähän kovemmalla tatsilla ja laitat jotain tube overdriveä siihen vähän kihiseen mukaan. Mie sain joskus aika lähelle mun warwickilla ja behringerin tube overdrivellä tommosta saundia.
Kannattaa treenata ahkerasti niin ehkä siekin joskus opit soittamaan kokonuotteja! -Arva
taleofmind
24.12.2006 10:47:51
Lasket kieliä silleen et ne rämisee otelautaan ku soitat plekulla sillee vähän kovemmalla tatsilla ja laitat jotain tube overdriveä siihen vähän kihiseen mukaan. Mie sain joskus aika lähelle mun warwickilla ja behringerin tube overdrivellä tommosta saundia.

pittääpä kokeilla laittaa behringerin muovi loota väliin.. olisko suositella jotain tiettyä mallia??
overtake your life!
seak
24.12.2006 10:52:48
kertokaapa viisaammat miten sais noinki hienon basso saundin ku marco hietalalla??

Itseasiassa Marco vetelee melko paljon SansAmpin etuastesärölootan läpi ja esmees Tarotin uusin on muistaakseni vedelty kokonaan sen läpi ilman kummempaa vahvistinsoundia notta sitä kannattaisi kokeilla, itse ainakin olen pystynyt ko. lootan avulla emuloimaan miehen soundia aika uskottavasti.
A veteran of a thousand psychic wars.
L_Laiho
25.12.2006 18:24:16
Hitusen offtopicin tynkää, mutta ihan asiaa.

Elikkäs olen tuossa keskiviikkona liikkumassa Helsingin suunnalle, ja kiinnostaisi, että mitkä liikkeet myyvät noita Tech 21 laitteita. Siis että tiedätte mahdollisesti olevan hyllyssä noita basson motikoita ja mötiköitä.
Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle.
vt_17
25.12.2006 19:16:16
Elikkäs olen tuossa keskiviikkona liikkumassa Helsingin suunnalle, ja kiinnostaisi, että mitkä liikkeet myyvät noita Tech 21 laitteita. Siis että tiedätte mahdollisesti olevan hyllyssä noita basson motikoita ja mötiköitä.

Musamaailma noita ainakin myy.
kalamies#28 >-)))>
Flopp
25.12.2006 22:58:35 (muokattu 26.12.2006 11:36:37)
& Soundata

EDIT: Piti kirjoittaa Soundstore, mutta menikin sitten ajatuksissa noin. Eipä väliä, kyllä Soundatakin noita näköjään myy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)