Aihe: Hyviä halpiskapuloita
1 2 3 4
halodrummer
26.11.2003 11:05:54
Sanon suoraan, että Milleniumin kapulat ovat suoraan basistin helvetistä jossa vääntyy naama.

Joo, ei niistä mihinkään ole...

Itse käytän promarkia, 5A on mulle se sopiva koko...
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
mr_b
27.11.2003 10:22:37

Hilpatiheijaa, löysinpäs yhtäkkiä Espoon Musiikista vanhoja kunnon LA Specialieja ja hyvinhän ne kestävät. Ainoa ongelma on että kokeeksi ostamani 2 paria ovat kyllä kumpikin 5B, mutta soitellessa huomasi että ovat selvästi keskenään jotain eri vähän kapulatyyppiä, toinen pari paljon kevyempi ja ohuempi kuin toinen. Eipä tullut kaupassa huomattua, stupid me.
Perusasioita tarkasteltuani sanoisin: sinä olet kaunis ja minä olen ruma.
Magetsu
03.12.2003 13:42:01 (muokattu 03.12.2003 13:42:31)
Thomannin Millenium by fic firthejä :D tulee ostettua...Kun taas soittelen "parempaa" musiikkia niin ostan noita Vic Firthin perus 7A:ta...

Mjoo...Nyt tuli mullekkin loppu noitten Millenium-keppien oston kanssa, 2-tunnin reeneissä meni 3 uutta keppiä ja yks wecklin palikka..ei hyvää päivää...Ennen ne on kyllä kestäny "ihan siedettävästi"...Paras oli, kun löin uudella palikalla lattiatomariin, se meni pokki (eikä se edes osunu kanttiin...). Toinen oli, kun komppasin raidiin, ni kapula meni "kädensijasta" halki, siis keskeltä halki, oli vähän ihmettelemistä kun yht'äkkiä oikeassa händyssä olikin kaks palikkaa.. ;)
Jees, suosittelen lämpimästi noita Milleniumeja...
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
grooveri
03.12.2003 15:06:28
Vaterit o kyllä loistavat. ite kerran satuin kokeilemaan Vaterin super jazzeja ja rakastuin heti on kyllä mahtavat soittaa ja vielä kestävätki.
??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)