Aihe: Megadeth
1 2 3 4 539 40 41 42 43121 122 123 124 125
DaKiller
23.12.2006 13:31:18

Ikävä ottaa metallica esimerkiksi, mutta mun mielestä Megadethin nykytila vaikuttaa paljon paremmalta kuin metallican poikien. Mitä jos megadeth vaihtais tyyliä samalla tavalla kuin metallica, olisiks sä sit tyytyväinen?
Mä suorastaan olin ilonen kun kuulosti niin paljon samalta mitä muutkin biisit.

Kyllä. Risk on oikeastaan aika hyvä lätty kun aletaan vertaamaan sen jälkeisiin tuotoksiin. Tyyli on jotain sellaista mikä tulee itsestään ja muuttuu jos on muuttuakseen. Jos sitä aletaan tietoisesti hakemaan, niin se kyllä myös kuuluu ja näkyy.
saha
23.12.2006 13:34:49
Ikävä ottaa metallica esimerkiksi, mutta mun mielestä Megadethin nykytila vaikuttaa paljon paremmalta kuin metallican poikien. Mitä jos megadeth vaihtais tyyliä samalla tavalla kuin metallica, olisiks sä sit tyytyväinen?
Mä suorastaan olin ilonen kun kuulosti niin paljon samalta mitä muutkin biisit.

Itsekin olen mielissäni, että Mustaine jatkaa takuuheavyssa. Turha säätäminen "musiikillisen etenemisen" kanssa pysyy toivottavasti poissa miehen mielestä hyvin pitkään.
Askorbiinihappo
23.12.2006 13:48:52

Minäkin oon sitä ihmetellyt ettei se Mustonen voi vetää niitä lauluja keikalla täysillä.Huono laulajahan mies ei ole,eikä sitä saisi Davesta tekemälläkään,mutta ehkä Mustainen kitaransoitto- ja laulu samaan aikaan ei sitten vaan onnistu täysillä.Mitenkäs muuten,mahtaako tuo Mustaine vielä nykyään juoda?
Yllä Avatarissa oleva Helmeri-kani poistui keskuudestamme 22.11.2006
RocknRoll
23.12.2006 19:38:47
Mielestäni Mustainen nykylaulu livenä kuulostaa aika hyvältä, mitä nyt noita paria gigantour vetoa on tullut kateltua. Ei edes yritä vetää hirveän korkealta niin kuin esimerkiksi rude awakeningilla vaan laulaa vähän matalammalta kuin levyllä, tai niin mä ainakin kuvittelen. Joka tapauksessa se laulu kuulostaa hyvältä vaikka olisikin vedetty "vähän sinne päin". :)

Katsokaa vaikka: http://www.youtube.com/watch?v=zppmkUbrUJ8

E: Perhana kun tulisivat tänne Suomeenkin taas joku kerta käymään.

Toi kyllä kuullosti ihan siltä kuin levyllä, mutta mihin vittuun sä sen soolon hukkasit? :)
Mazah
23.12.2006 19:59:53

Opetteleppa pari Megadethin riffiä ja koita laulaa niiden päälle. Esim, Take no Prisonersin kun vedät kunnialla kitaralla ja laulat sydämes ulos samaan aikaan, niin sulla täytyy olla jo kolmaskin aivolohko...
www.farmakonband.com www.myspace.com/screamchain www.crimsonlotus.org
Kasperi Tervonen
23.12.2006 20:02:35
Toi kyllä kuullosti ihan siltä kuin levyllä, mutta mihin vittuun sä sen soolon hukkasit? :)

Ei tota taida olla kokonaisena. En tiiä kuulostiko samalta ku levyllä vai ei mutta hyvältä anyways. :D
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
Kasperi Tervonen
23.12.2006 20:05:10
Opetteleppa pari Megadethin riffiä ja koita laulaa niiden päälle. Esim, Take no Prisonersin kun vedät kunnialla kitaralla ja laulat sydämes ulos samaan aikaan, niin sulla täytyy olla jo kolmaskin aivolohko...

Ihmettelen kanssa miten se pystyy vetämään sen holy warssin ja laulamaan samaan aikaan. :p
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
saha
23.12.2006 20:06:29 (muokattu 23.12.2006 20:07:32)

Näihä se on.

Ihmettelen kanssa miten se pystyy vetämään sen holy warssin ja laulamaan samaan aikaan. :p

Toisaalta on biisejä, joissa kitara ja laulu menee hyvin samoja raiteita. Esim. Hangar 18 on jopa hauska soittaa ja laulaa :D
Askorbiinihappo
23.12.2006 20:31:33

No sori!

Oommää niitä laulellut ja soitellut jotain yhtäaikaa,esim. Trustia ja Symphonya.Trustin kertsi oli ensin hirveen hankala,mutta kyllä se kykyään menee.Ja en mä oo väittänytkään,että se olis helppoa,mutta jos ei Mustaine vaan osaa,niin hankkisivat jonkun laulajan siihen bändiin.
dunlop
23.12.2006 21:13:02
mitämitä davehän on loistolaulaja. Hommastahan menee maku jos ne hommais laulajan siihen.
"Santtu hinkkaa munalla bassoa"
Kasperi Tervonen
23.12.2006 21:53:12
Oommää niitä laulellut ja soitellut jotain yhtäaikaa,esim. Trustia ja Symphonya.Trustin kertsi oli ensin hirveen hankala,mutta kyllä se kykyään menee.Ja en mä oo väittänytkään,että se olis helppoa,mutta jos ei Mustaine vaan osaa,niin hankkisivat jonkun laulajan siihen bändiin.

Tuohan on suorastaan naurettava ajatus että "hankkisivat jonkun muun laulajan siihen bändiin". Helvetin hyvinhän se osaa, varsinkin nykyään.

mitämitä davehän on loistolaulaja. Hommastahan menee maku jos ne hommais laulajan siihen.

No älä. :D
RocknRoll
23.12.2006 22:11:37

Toi on juuri se SYY, miksi kunnoitan Dave Mustainena niin vitusti, jätkä on jumala noissa kahdessa asiassa!
DethBanger
23.12.2006 22:13:52
Itsekin olen mielissäni, että Mustaine jatkaa takuuheavyssa. Turha säätäminen "musiikillisen etenemisen" kanssa pysyy toivottavasti poissa miehen mielestä hyvin pitkään.

Dave on sanonukki monesti että "I just want to make a metal album" kerta toisensa perään ja niinhä se pitääki täs tapaukses olla. Ei tuu mitää turhia epäonnistuneita kokeiluja
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
Askorbiinihappo
24.12.2006 12:28:31

Tuohan on suorastaan naurettava ajatus että "hankkisivat jonkun muun laulajan siihen bändiin". Helvetin hyvinhän se osaa, varsinkin nykyään.

Sori,taisin unohtaa taas sen pakollisen hymiön :D.Vitsinähän tuo,ja Dave on oikeasti hyvä noissa kummassakin.Mutta sitä aina ihmetellyt,että monet laulajakitaristit soittavat ja laulavat studiossa erikseen.Joo,onhan se varmempaa,mutta kyllä musta sitten pitäis keikallakin osata tehdä hommat hyvin.Ei,en väitä,ettei Dave osaisi,mutta eivät kaikki osaa....

Esim. minä,joskaan en ole koskaan mitään äänittänyt.

Jotenkin musta tuntuu,että saan vielä kuulla tosta kommentistani...nojoo,jokatapauksessa HYVÄÄ JOULUA JA LIHOTKAA!!!
DaKiller
24.12.2006 12:38:39

Dave on sanonukki monesti että "I just want to make a metal album" kerta toisensa perään ja niinhä se pitääki täs tapaukses olla. Ei tuu mitää turhia epäonnistuneita kokeiluja

Risk ei ehkä mikään maailman metallein levy ollut mutta eipä tuo mikään epäonnistunut kokeilukaan ollut.
Stalkah
24.12.2006 18:16:43

Risk ei ehkä mikään maailman metallein levy ollut mutta eipä tuo mikään epäonnistunut kokeilukaan ollut.

mutta onko world needs a hero floppi mielestänne? minun mielestäni ei vaikka moni niin väittääkin, ihan on hyvää settiä dave heittäny tähänkin levylle, joskin ei se millään ole samaa luokkaa kuin RIP tai extinction.
Masturbate est Humanum- Damnd'oh!
DethBanger
24.12.2006 20:08:12

Juu samaa mieltä! Risk on sellanen levy mitä porukka saattaa leimata heti paskaks koska muut on niin sanonu, eikä silti vaivaudu tosissaan kuuntelemaan. Mun mielest hiton hyvä levy. Mustaine sanos et se ois halunnu sen jonku toisen bändin nimellä julkaistavaks koska ei se ollu "Megadethiä". Ja sillon ei ois siihe suhtauduttu niin ennakkoluulosesti.
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
DaKiller
24.12.2006 21:26:18

mutta onko world needs a hero floppi mielestänne? minun mielestäni ei vaikka moni niin väittääkin, ihan on hyvää settiä dave heittäny tähänkin levylle, joskin ei se millään ole samaa luokkaa kuin RIP tai extinction.

No kuten jo tuolla edellisellä sivulla mainitsin niin mielestäni tuo on kyllä aika surkea tekele. Jotenkin sieluton verrattuna edellisiin. Sama pätee myös seuraajaan. Toivottavasti uutukaiselle on tulossa jotain hyvääkin, jotain tuoretta.
dunlop
25.12.2006 01:33:29
En oo ite kuullu tuolta muutaku Promisesin, josta pidän. She-Wolf Rude awakeningissa aika helvetin nätti!
"Santtu hinkkaa munalla bassoa"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)