Aihe: Peavey Valve king 112 + boss gt-8
1
MastahC
20.12.2006 21:17:10
Tommosta ois tulossa mikrokuution tilalle joulun tienoilla, tilattu on jo, ootellaan sukuelimet tanassa..

mitäs mieltä ootte tommosesta yhdistelmästä? Kokemuksia tms.?
Teoria ei ole koskaan pakollinen väline luomiselle.
Troitek
20.12.2006 23:14:52

Eipä ole tietoa mut tuo valve kingi kiinnostas. Et laitahan omia mielipiteitä kuhan vahvistimen saat!
MastahC
21.12.2006 08:23:04
Täytyypä pistää, vaikkei aikaisempaa kokemusta ole kun tosta microcubesta sekä muutamista satunnaisista mallinnuskomboista ja kaapeista.
Guitarfreak
22.12.2006 10:00:18
:D Kannattanee soitella pelkistään tolla valve kingillä alkuun ;) Siinä on kyl soundit ihan joka lähtöön kunhan vaan ruuvaa.

Mulle ei oo ainakaa tullu viä hirveetä tarvetta millekää efektille ton 2*12 venttillikunkun kanssa.
Hihna luistaa?
MastahC
23.12.2006 17:00:00
Olen lukenut jotain siihen suuntaan, että bossin saa kytkettyä myöskin niin ettei menetä originaalia vahvistinsoundia. Näin olen ajatellutkin tehdä koska kuulemani mukaan valvessa on ihan laatusoundi, ainakin jos hintaan vertaa :)
Tokyo.warhearts
24.12.2006 23:25:16
Itse en ostaisi gt-8. mielestäni paremman saundin saa kun ostaa yksittäisiä pedaaleja.
saastara
25.12.2006 02:17:41
Itse en ostaisi gt-8. mielestäni paremman saundin saa kun ostaa yksittäisiä pedaaleja.

Kenties, mutta melko pitkän pennin saat maksaa ennen kuin on setissä edes sadasosaa niistä pulputtimista joita tuosta laudasta löytyy.. Yksilökohtaista sitten onkin, että tarvitseeko niitä.

Hyvä peli tuo on, ei siitä mihinkään pääse.. Tai siis molemmat ovat, varmasti niistä saa irti kaikenlaisia herkkuja kun vain säätää jaksat. Onnea joululahjoista. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)